تعمیرات ساختمان – جزء کارهای ساختمانی محسوب می شود که در آن نیاز به وجود مصالح ساختمانی می باشد که اگر با مصالح ساختمانی استاندارد کار بنایی انجام نشود نمی توان توقع کاری با داوام داشت .

کلیه مصالح ساختمانی باید تست استحکام را قبلاً در آزمایشگاه های ساختمانی کشور گذرانده باشند .و بنا بتواند مصالح استاندارد را شناسایی کند .

شرکت خدماتی ساختمان لوکس با ارائه ی انواع کارهای ساختمانی و بنایی با بهترین مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد در خدکت مشتریان می باشد .

nama

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

کارهای بنایی

ایمنی شعار این شرکت بوده و با انجام انواع کارهای مقاوم با ضمانت کیفیت اجرا می شود . انواع کارهای ساختمانی در این شرکت با قیمت های متفاوت و مناسب کار اجرایی انجام می شود کلیه کارهای ساختمانی بسته به نوع کار دارای تخفیفاتی می باشد.

بنایی ساختمان کاری گسترده و پیچیده است و فقط به دیوار چینی و تیغه چینی خلاصه نمی شود انواع کارهای کاشی کاری – کف – سیمان کاری – نمای ساختمان سنگ چینی و سایر خرده کاری ها توسط بنا صورت می گیرد بازسازی و تعمیرات ساختمان نیز جزء کارهای بنایی می باشد .

استادکار تعمیرات ساختمان – بنایی BUILDING

این شرکت با کمک گرفتن چندین استادکار با وجدان و ماهر برای انجام کارهای ساختمانی و بنایی در خدمت مشتریان می باشد .

بنایی

کارهای اجرایی در شرکت خدماتی ساختمانی لوکس ایران

انواع بنایی ساختمان – نقاشی ساختمان – کاشی کاری – گچ کاری – تعمیرات ساختمان – بازسازی – سقف کاذب- نصب کابینت – قیرگونی – ایزوگام – جوش کاری – نصب کاغذ دیواری – نصب سرامیک و موزاییک – سیم کشی ساختمان – تعمیرات موتور خانه – تعمیرات آبگرمکن و تعمیرات پکیج در محل – نصاب شیشه – سیمان کاری – باغبانی – لوله کشی – برق کار- مشارکت در ساخت – اجرای دکور مغازه – نظافت خانه و محل کار – تعمیر مبل – نقاش چوب و درب های چوبی – تعمیر کولر در محل – قالیشویی – سرویس آسانسور – تعمیر آسانسور – کلید ساز – طراح غرفه – نصب داربست – طراح دکوراسیون داخلی و خارجی – نصاب پارتیشن – رنگ آمیزی مبل و …

برای انجام کارهای ساختمانی خود با کارشناسان این شرکت تماس حاصل کنید و با کسب اطلاعات کامل و جامع در صورت تمایل کارهای ساختمانی و بنایی خود را به ما بسپارید .

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان