جدید ترین رنگ ها در نقاشی ساختمان

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان مدل های مختلف دارد قبل رنگ امیزی باید در باره ی رنگ دل خواه خود تحقیق کرد.

 

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

رنگ ها در گذشته با تولید رنگ های پلاستیک آغاز شدهرنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان و پس از این رنگ خیلی زود رنگ های روغنی نیز وارد بازار نقاشی ساختمان شد.

این دو رنگ تا سالیان بسیار تنها رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان بود زمانی که کاغذ دیواری وارد بازار دیوار پوش ها شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت با اینکه به علت کیفیت بسیار پایین و معایب زیاد خیلی زود خواهان خود را از دست داد اما این مطلب زنگ خطری برای تولید کنندگان رنگ های ساختمانی بود .

با تولید رنگ های جدید جای پای خود را به عنوان پرطرفدار ترین دیوار پوش ها حفظ کنند به همین منظور رنگ های بافت دار و همچنین رنگ های بافت دار سلولوزی تولید و در بازار عرضه شد .

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

چرا رنگ های بافت دار مورد پسند قرار گرفتند ؟

در نقاشی ساختمان طرح برجسته روی دیوار و سقف می تواند با ایجاد سایه روشن معایب دیوار مانند برآمدگی و فرورفتگی ها و خوردگی ها را به خوبی پوشش داده و مخفی کند ،و همچنین این رنگ غبار گریز بوده و گردوعبار به راحتی نمی توانند به آنها بچسبند همچنین رنگ های بافت دار مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته و کیفیت خود را از دست نمی دهند

برای مثال اگر دیوار دارید که نمی توانید رطوبت آن را برطرف کنید و هر رنگی استفاده می کنید خیلی زود پوسته کرده و تغییر رنگ می دهد می توانید با استفاده از بلکا و کنیتکس عیوب دیوار را پنهان کنید این رنگ ها می توانند تا یک تا دو سال رطوبت دیوار را پنهان کرده و خیال شما را راحت کنند .

رنگ های بافت دار علاوه بر نکاتی که در بالا گفته شد به علت چند رنگه بودن می توانند دکوراسیون خاصی برایتان ایجاد کنند اکثر این رنگ ها در زمینه با یک رنگ و الیافی به رنگ های دیگر به طور پراکنده در آنها استفاده شده البته قابل ذکر است که این رنگ ها به صورت تک رنگ نیز موجود هستند .

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

 

بلکا ابریشمی که نوعی الیاف ساختمانی بوده و اصطلاحاٌ به آن رنگ می گویند در صورتی که به هیچ وجه رنگ نیست می تواند دکواتیو شگفت انگیزی ایجاد کند بلکا ابریشمی به علت الیاف ابریشمی که دارد رنگ های درخشان و براق داشته و به زیبایی نور محیط را منعکس می کند این الیاف در دو نوع تک رنگ و چند رنگ موجود بوده و برای تک دیوار های اصلی و دیوار پشت تلویزیون بسیار جذاب خواهند بود .

کنیتکس در میان رنگ های برجسته از برترین کیفیت موجود برخوردار بوده و کاربرد های فراوانی در تمامی نقاط داخلی و خارجی ساختمان دارند و به علت مقاومت بالا برای مغازه ها و فروشگاه ها و مکان های تجاری پیشنهاد ویژه ی ما به شما می باشند در کنار تمامی خصوصیات ممتاز این محصول از بزرگترین عیوب آن می توان به پاک کردن آن از دیوار اشاره کرد

اگر قصد تعویض رنگ داشته باشید باید کنیتکس به طور کامل از دیوار کنده شود که هم به تجربه و تخصص نیاز است و هم به علت آسیب فراوان دیوار نیاز به یک زیرکاری مفصل برای دیوار کاملاٌ ضروری است .

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

در صورت تمایل به نقاشی ساختمان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلیه ی رنگ ها با ما تماس بگیرید .