نقاشی ساختمان در شهرک غرب توسط مجریان مجرب با مدرن ترین و با کیفیت ترن طرح های نقاشی ساختمان با استفاده از بهترین رنگ ها و ابزار های برای رنگ آمیزی نمای داخلی و نمای ساختمان به صورت تضمینی به همراه ۲ سال ضمانت کار .

گروه نقاشی لوکس در شهرک غرب

به علت افزایش ساخت ساز و گسترش بافت شهری تهران از شمال و جنوب و شرق و غرب شهر تهران بسیار گسترش یافته و این میزان از گسترش بافت شهری و تراکم جمعیت باعث شده تا ترافیک سنگینی در تهران خصوصا در ساعات اداری حاکم باشد . به همین علت گروه نقاشی لوکس با جمع آوری متخصصین هر حرفه در منطقه خود سعی کرده تا در هر منطقه از تهران تیمی مجرب برای اجرای امور نقاشی ساختمان برای نمای داخل و بیرون جمع آوری کند .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

رنگ آمیزی نمای داخلی

بدلیل تجملی بودن و لوکس بودن بیشتر خانه ها در شهرک غرب برای نقاشی ساختمان در شهرک غرب در نمای داخلی بجای استفاده از یک رنگ ساده از طرح های مختلف برای هر دیوار استفاده میکنند. در نمای داخلی از رنگ های روغنی روغنی و اکریلیک برای دیوار و رنگ پلاستیک برای سقف استفاده میشود .

معمولا رنگ های روغنی به دلیل رقیق شدن با تینر هم دیرتر خشک میشوند هم بوی تینر تا چند روز در خانه میماند .

اما رنگ های پلاستیک و اکریلیک به دلیل اینکه با آب رقیق میشوند بو نمیدهند و نسبت به رنگ های روغنی زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارند .

اجرای رنگ نما در شهرک غرب

بیشتر نما ها در این منطقه از سنگ استفاده شده اما قسمت های مانند پنچره ها یا خانه هایی که نمای آنها از سنگ استفاده نشده رنگ مخصوص نما میتواند پوشش بسیار مناسبی باشد البته برای قسمت هایی مانند نرده های پنچره از رنگ های روغنی استفاده میشود .

انواع رنگ نما :‌

  • رنگ نمای ساده
  • رنگ نمای سیلیکونی

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

 

شاید این اسم ها برای بسیاری از مشتری ها نا آشنا باشد باید بگوییم تفاوت این دو رنگ در کیفیت و فرمول ساخت آنان است . رنگ نمای سیلیکونی به دلیل استفاده از مواد نانو در مراحل ساخت آن خاصتیت ضد گرد و قبار دارد و از دوام بیشتری نیز برخوردار است .

 

 

 

نقاشی ساختمان در شهرک غرب

انتخاب رنگ و طرح و تاثیر آن در دکورا خانه

انتخاب طرح و رنگ مناسب تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه دارد پس برای اینکه بتوانیم بهترین طرح را انتخاب کنیم اول باید دکور موجود در خانه را چک کنیم و رنگی نسبت به آنها انتخاب کنیم . برای مثال میتوانیم رنگ دیوار را با سرویس چوب در اتاق و سرویس مبل در پذیرایی ست کنیم .

در مرحله دوم ما علاوه بر اینکه در هر اتاق طرح جدایی انتخاب میکنیم میتوانیم برای هر دیوار از طرحی جداگانه استفاده کنیم . برای مثال میتوانیم از رنگ تیره برای پشت تی وی استفاده کنیم یا دیواری را که در سمت آن آکواریوم قرار دارد را آبی کنیم .

رنگ آمیزی ساختمان با طرح های کاغذ دیواری

در گذشته ای نه چندان دور در بازار پوشش های تزیینی رنگ بی رقیب بود اما در سال های اخیر کاغذ دیواری توانست به دلیل تنوع های زیادی که در طرح های خود داشت توانست فروش خوبی داشته باشد .

اما با پیشرفت ابزار آلات نقاشی ساختمان امروزه این تنوع طرح ها نیز به نقاشی ساختمان اضافه شده است .

با ابزار های مانند غلطک های طرح دار و شابلون ها که هر طرحی را راحتی میتوان با رنگ ایجاد کرد و مانند کاغذ دیواری ها تنوع بسیار زیادی دارند و این باعث شده تا در یکی دو سال اخیر نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری با استقبال خوبی از جانب مشتریان روبه رو شود .

پتینه کاری

پتینه کاری بیش از یک حرفه است در واقع یک هنر است پتینه کاری همان نقاشی است با این تفاوت که نمیتوانید به راحتی اشتباهاتتان را با یک پاک کن پاک کنید یا صفحه را عوض کنید پس باید خیلی حرفه ای باشید که بتوانید یک طرح را روی دیوار بدون اشتباه اجرا کنید .

پتینه کاری در کلاس های فنی حرفه ای آموزش داده میشود و با این هنر به راحتی میتوان طرح های کاغذ دیواری طرح چوب یا طرح سنگ را پیاده سازی کرد .

 

 

نقاشی ساختمان در شهرک غرب

قیمت نقاشی ساختمان در تهران شهرک غرب

معمولا قیمت برای نقاشی ساختمان یکسان است اما در بعضی مواقع مشتری با اضافه یا کم یا تغییر دادن بعضی گزینه های اصلی باعث افزایش یا کاهش مبلغ نهایی میشود که در اینجا به چند نمونه از گزینه های که میتوانند باعث تغییر در قیمت شوند را بررسی میکنیم .

  1. نوع رنگ در خواستی (روغنی , اکریلیک و …)
  2. برند رنگ و محصولات انتخابی
  3. زمان تحویل
  4. لوازم مورد نیاز برای اجرای کار (در صورت نیاز داربست و … )
  5. سبک انتخابی مدرن یا سنتی
  6. زیر کار: در صورت گچ بودن  یا بلکا بودن یا کاغذ دیواری بودن زیر کار
  7. در صورت نیاز به پمپ و هر گونه دستگاه های رنگ پاش
  8. میزان خرابی کار

کارشناس بعد از چک کردن تمام گزینه های بالا قیمت نهایی را اعلام میکند .

جهت اطلاع بیشتر یا سفارش کار با مشاورین مجرب ما تماس حاصل فرمایید .

نقاشی ساختمان در شهرک غرب