نقاشی ساختمان سالن پذیرایی  به عنوان مهم ترین قسمت خانه که جلوی دید مهمانان است  اگر بر طبق رنگ سال انتخاب شود می تواند بسیار جذاب و  شیک باشد
رنگ سال ۹۹ (رنگ سال ۱۳۹۹) : هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال توسط موسسه پنتون در آمریکا انتخاب میشود. رنگ سال انتخاب شده توسط پنتون از طریق نظر سنجی های مردمی و از بین رنگ های پیشنهادی این موسسه انجام می شود.

 

لینک های مفید:
رنگ پلی استر درب چوبی

 

هر ساله رنگ سال قبل از شروع سال میلادی انتخاب و معرفی می شود که این رنگ رنگ سال در ایران نیز می باشد در سال 98 رنگ سال رنگ مرجانی بوده که تمامی رنگ ها بر طبق این رنگ انتخاب شده بود .
نقاشی ساختمان با رنگ سال
اما رنگ سال در سال 2020 چه رنگی خواهد بود تا این لحظه بر طبق نظر سنجی ها رنگ سال رنگ مرجانی سفید انتخاب شده و ما سال جدید را قرار است با رنگی بسیار شاد و آرامش بخش آغاز کنم کسانی که از رنگ های سال استفاده می کنند و رنگ سالنشان بر طبق رنگ سال 2019 بوده مطمئناً به شدت از این رنگ خسته شده اند اما رنگ سال 2020 به هیچ وجه خسته کننده نبوده و بسیار زیباست .

رنگ آمیزی سالن پذیرایی و اتاق شخصی بر طبق رنگ سال

رنگ سفید مرجانی در انواع رنگ های روغنی – پلاستیک و اکریلیک موجود بوده و توسط استادکاران خبره و دوره دیده ی این شرکت با ضمانت اجرایی یک ساله تا شروع رنگ سال بعد برایتان با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه سال 99 در ماه دی و بهمن در اجرا می شود .
تخفیفات ویژه نوروز 99 برای رنگ سال در ماه دی و بهمن در صورت تمایل به استفاده از رنگ سال و تخفیفات ویژه منتظرتان هستیم .
نقاشی ساختمان سالن پذیرایی

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

نقاشی ساختمان

انواع رنگ با کیفیت

رنگ های موجود در بازار در انواع رنگ های ایرانی و خارجی موجود هستند.
اما اشتباه مشتریان در این است که فکر می کنند فقط رنگ های معتبر و معروف با قیمت های کلان ، درجه یک هستند
در حالی که چنین نبوده و رنک های هستند که در عین معروف نبودن و قیمت ارزان تر که فقط به علت معروف نبودن است
از کیفیتی در حد رنگ هایی مانند هادی و سحر برخوردارند .

انواع کارهای اجرایی در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس

رنگ آمیزی ساختمان با انواع رنگ های روغنی – اکریلیک – پلاستیک – بلکا – کنیتکس – مولتی کالر – انواع رنگهای نما و رنگ های ضد آب و …
نقاشی ساختمان در زعفرانیه تهران