چگونه مناسب ترین رنگ را برای هر قسمت از ساختمان انتخاب کنید؟

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان زمانی که تصمیم به رنگ آمیزی ساختمان می گیرید بسته به اینکه قصد رنگ آمیزی کدام قسمت ساختمان را دارید باید رنگ های متفاوتی را انتخاب کنید تا دکوراسیونی زیبا داشته باشید

نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین اصل در ایجاد رکوراسیون زیبا است پس در ادامه با رنگ ها آشنا شده و مناسب ترین رنگ ها را انتخاب کنید .

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

رنگ آمیزی نقاط مختلف با رنگ های مختلف

اول در رابطه با سالن پذیرایی اگر سالن پذیراییتان بزرگ است می توانید از رنگ های تیره و گرم استفاده کنید تا محیط صمیمی تر و گرم تر به نظر آید ولی اگر سالن شما مساحت کوچک تری دارد استفاده از رنگ های سرد مانند رنگ بنفش و آبی و در چند تن رنگی می تواند دکوراسیون جذابی برایتان ایجاد کند.

رنگ لوازم نیز در انتخاب رنگ دیوار ها مهم است اگر از ترکیب رنگ های گرم و سرد و تن رنگ های نزدیک به هم استفاده شود در جلوه ی بهتر رنگ دیوار ها مهم است .

استفاده از رنگ های سرد در اتاق های خواب مانند رنگ آبی آسمانی و بنفش ملایم نیزمی تواند در کنار آرامش بخش بودن دکوراسیون اتاق شما را بسیار زیبا کند .

اگر آشپزخانه رو به مکانی بزرگ تعبیه شده برای مثال گوشه ی سالنی بزرگ به آشپزخانه اختصاص داده شده استفاده از رنگ های گرم مانند رنگ قرمز یا نارنجی خود نمایی خواهد کرد اما اگر همین رنگ در اتاقی کوچک و بدون نور کافی اجرا شود تأثیری عکس گذاشته و محیط را کوچک تر و خفه خواهد کرد پس در اتاق های کوچک رنگ های روشن کاربرد بهتری خواهند  داشت .

برای رنگ آمیزی نشیمن استفاده از رنگ های سرد ایجاد آرامش کرده و خستگی شما را بدر می کند و شما می توانید در کنار استراحت به آرامش ذهنی برسید .

برای رنگ آمیزی اتاق کودکان باید به روحیات کودکان و حتی میزان اشتهای کودکان دقت شود اگر کودک شما بی قرار بوده و اشتهای بیش از اندازه دارد پیشنهاد ما به شما اگر پسر است استفاده از رنگ آبی و اگر دختر است استفاده از رنگ های سردی مانند رنگ بنفش است هر یک از این رنگ ها چندین طیف رنگی متفاوت دارند که در مقالات قبلی آنها را بررسی کرده ایم پس با استفاده از طیف های متفاوت می توانید اتاقی شیک و دوستداشتنی و آرامش بخش برای کودکتان ایجاد کنید .

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

برای کودکان کم اشتها و کم انرژی نمی توان مانند بالا عمل کرد چون رنگ های سرد نه تنها اشتهای کودک را کمتر کرده بلکه او را کم حوصله و خسته تر می کند این دسته از کودکان بهتر است در اتاقی با رنگ های گرم قرار گیرند رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی از رنگ های مناسب برای این کودکان است که البته قابل ذکر است رنگ های گرم در طیف گسترده ای قرار داشته و انتخابی جذاب برایتان به همراه خواهد داشت .

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

 

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان برای رنگ آمیزی نمای ساختمان باید به نمای ساختمان های کناری و نوع ساختمان با ساختار سنتی یا مدرن توجه کرده و رنگی مناسب انتخاب کنید قابل ذکر است در انتخاب رنگ نما ریسک نکرده و از رنگ های ساده تر استفاد کنید چون ممکن است ساختمان شما وصله ای ناجور در میان ساختمان های کوچه یا خیابان جلوه کند .

رنگ آمیزی در ورودی ساختمان نیز اهمیت زیادی دارد که در مقاله ای به طور جدا گانه در رابطه با این موضوع گفتگو کرده ایم در صورت نیاز به مقاله مربوط مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید .

ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان بسیار مهم بوده و دکوراتیو محیط را چرخشی جذاب می دهد ولی این موضوع هم نیاز به درک رنگ ها دارد پس از کسب اطلاعات کافی و یا مشورت با استادکار نقاش رنگ های مورد نظرتان را انتخاب کنید .