نقاشی نمای ساختمان با استفاده از بهترین رنگ های نمای ایرانی یا خارجی ( جوتن ) به انتخاب شما با بهترین کیفیت توسط مجرب ترین و با تجربه ترین مجریان گروه نقاشی لوکس با تضمین یک ساله که اگر در طول دو سال هر مشکلی که از جانب مجریان گروه ما باشد بدون هزینه تعمیر میشود .

انواع رنگ ها برای رنگ آمیزی نما

نقاشی نمای ساختمان توسط رنگ های مختلفی انجام میشود که ما در زیر چند نمونه از آنها را مورد بررسی قرار میدهیم .

رنگ جوتن برای نقاشی نمای ساختمان

رنگ جوتن نما با کیفیت ترین و بهترین رنگ خارجی موجود در بازار ایران است که با وجود تحریم های سال ۹۹  و شرایطی که بیماری کرونا بر جهان حاکم کرده و باعث بسته شدن مرز های دنیا شده است واردات این رنگ با مشکلات زیادی روبه رو شده است و در حال حاضر موجودی این رنگ در بازار ایران تقریبا برابر با صفر است و اگر هم پیدا شود قیمت آن نسبت به سال پیش افزایشی ۵ برابری داشته است .

 

رنگ آمیزی نمای ساختمان

 

رنگ کینتکس برای نمای ساختمان

رنگ کینتکس بر خلاف رنگ های دیگر نمای ساختمان دارای دانه هایی است که باعث زیبایی نما میشود البته این سلیقه ای است شاید برای بعضی سلیقه ها زیبا برای بعضی هم زیبا نباشد رنگ کینتکس به سه مدل زیر تقسیم میشود.

  • کینتکس دانه ریز
  • کینتکس دانه متوسط
  • کینتکس دانه بزرگ

فرق اینها همانطور که از اسم آنها پیداست در اندازه دانه های آنها است .

هر یک کیلو رنگ کینتکس برای نما حدود یک متر را جواب گو است و قیمت آن نسبت به بقیه رنگ های نما ارزان تر است .

رنگ نما

رنگ نما رنگی صاف و یک دست است و مانند کینتکس دانه دار نیست و هر یک کیلو رنگ نما ۳/۵ متر از نما را میتواند پوشش دهد . رنگ نما در دو نوع تو لید میشود .

رنگ نمای ساده

رنگ نمای معمولی است که ویژگی اضافی ندارد و از همان فرمول ساخت قدیمی برای تولید آن استفاده میشود .

رنگ نمای سیلیکونی

رنگ نمای سیلیکونی در واقع نسلی نو از رنگ نما است که در فرمول ساخت آن از مواد نانو استفاده شده و همین باعث شده تا خاصتیتی ضد گرد و قبار داشته باشد و از کیفیت بالا تری برخوردار باشد .

برای خرید انواع رنگ های نما میتوانید به فروشگاه رنگ آنلاین آدیلوکس مراجعه نماید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با دستگاه ایرلس

 

رنگ آمیزی داخل ساختمان دکوراسیون داخلی را شیک و زیبا می کند اما رنگ آمیزی نمای ساختمان در نقاشی ساختمان بسیار با اهمیت تر است چون معرف ساختمان است وقتی ظاهر ساختمانی زشت است واقعاً مهم نیست.داخل آن چقدر زیباست و شاید وصله ی ناجوری برای محله نیز باشد ، رنگ آمیزی نما تکنیکی بسیار مفید برا نوسازی نمای ساختمان بوده و لباس ساختمان محسوب می شود رنگ آمیزی نمای ساختمان به چند علت پیشنهاد می شود.علت اول مقرون به صرفه بودن رنگ آمیزی نما نسبت به دیگر پوشش های نما است و علت دوم ایمن تر بودن رنگ آمیزی نما می باشد. امروزه تمامی کارشناسان زلزله بر این باورند که نقاشی نما در هنگام بروز زلزله از آسیب های بیشتر جلو گیری می کند به این ترتیب که اگر نمای ساختمان را با پوشش های خارجی پوشانده باشید در هنگام زلزله این پوشش ها که می تواند سنگ یا هر چیز دیگر باشد از دیوار کنده شده و به کوچه یا خیابان پرتاب شده و ممکن است به افراد حاضر در آنجا آسیب برساند اما رنگ آمیزی ساختمان در مقایسه با این پوشش ها بسیار ایمن است .علت دیگر را می توان در ناخوشایند شدن پوشش های دیگر به مرور زمان دانست از قبیل تغییرات دمایی – باران اسیدی – آلاینده های شیمیایی – گردوغبار و … این مشکلات در رنگ کمتر اتفاق افتاده و در صورت خراب شدن رنگ نما شما می توانید با هزینه ای خیلی کمتر از تمیز کردن پوشش های دیگر، نمارا بار دیگر رنگ آمیزی کنید .

رنگ آمیزی نما، ساختمانی بسیار شیک را با هزینه ای کمتر برای شما ایجاد می کند .
از پوشش های استفاده شده در نمای ساختمان متریال هایی مانند : نمای سنگی – نمای کامپوزیت – نمای چوبی – نمای سیمانی – نمای آجری و نمای ترکیبی است که بی کیفیت ترین آنها نمای سیمانی است که در مقابل تغییرات زودتر از بین می رود .

در ادامه به برخی خصوصیات رنگ نمامی پردازیم .

نقاشی نمای ساختمان

مشخصات کلی رنگ نمای ساختمان

  • رنگ های نما در برابر رطوبت و باران و شستشو بسیار مقاوم هستند .
  • رنگ های نما در برابر شرایط جوی مانتد : تابش خورشید و تغییرات دمایی ،گردوغبار و … بسیار مقاوم هستند.
  • رنگ های نما دوستدار محیط زیست بودن و حلال آنها آب است .
  • ایمنی در رنگ های نما بسیار اهمیت دارد پس رنگ های نما ضد حریق تولید شده اند .
  • رنگ های نما آنتی استاتیک هستند.

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی نما

رنگ آمیزی نما کاری بسیار تخصصی بوده و به هیچ عنوان به شما اجرای آن پیشنهاد نمی شود البته به غیر از مواد خاص ، رنگ آمیزی نما نیاز به تخصص و تجهیزات خاص دارد تا در کنار ایمنی استادکاران سرعت کار را نیز بالا ببرد .

 

مراحل اجرای نقاشی نما به طور خلاصه

برای رنگ آمیزی نما به طور خلاصه این موارد اجرا می شوند که در ادامه به آن می پردازیم تا اطلاعاتی هر چند ناچیز در اختیار شما قرار دهیم :

  • مرحله اول در کار رنگ آمیزی نمای ساختمان شستشوی نما از هر گونه عوامل خارجی ، برای جلوگیری از کاهش کیفیت رنگ نما است ، این کار توسط واترجت صورت می پذیرد .
  • در کار رنگ آمیزی نما نیز نیاز به زیر کاری مناسب است تا درز ها و ترک های موجود در دیوار ترمیم شده و بر زیبایی کار بیفزاید .
  • در این مرحله باید آستر زده شود این کار توسط گرایمر های مخصوص و ضد آب صورت می گیرد تا بر نفوذ ناپذیر شدن سطح زیرین دیوار کمک کند .
  • حال رنگ آمیزی نما با رنگی که با سبک ساختمان و شرایط محله هم خوانی داشته باشد تا ساختمان ما وصله ی ناجور محله نباشد .
با آسودگی رنگ آمیزی نمای ساختمانتان را به ما بسپارید تا با کیفیت ترین رنگ نما را با استادکاران خبره و تجهیزات مناسب داشته باشید .
نقاشی نمای ساختمان