انواع رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک است در بازار موجود است .

رنگ تمام پلاستیک از کیفیت بهتری نسبت به رنگ نیم پلاستیک دارد و کمی در مقابل آب مقاوم تر است اما در کل رنگ پلاستیک قابل شست و شو نیست به همین دلیل از این رنگ در سقف استفاده می شود چون سقف از آلودگی و کثیفی دور بوده و نیاز به شست و شو ندارد .

ماده اصلی رنگ پلاستیک لاتکس است و اجرای آن با غلطک به دوام و عمر آن می افزاید چون دیگر نیاز نخواهد بود رنگ را خیلی رقیق کرد پس بر کیفیت کار افزوده می شود .

 

لینک های مفید: نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک به علت کیفیت پایین این رنگ نسبت به دیگر رنگ ها چندان مورد توجه نبوده و پیشنهاد نمی شود .

نقاشی ساختمان در کمالشهر کرج

فواید رنگ های پلاستیک در نقاشی ساختمان

  • سریع اجرا می شوند و به سرعت خشک می شوند
  • ارزان تر از رنگ های روغنی و اکرولیک هستند
  • در دیوارهایی که از رنگ پلاستیک استفاده می شود دیوار عرق نکرده و مرطوب نمی شود در بعضی اتاق ها افراد شکایت از تعریق دیوارها بخصوص در فصل زمستان دارند استفاده از رنگ پلاستیک مانع تعریق دیوارها می شود
  • از رنگ پلاستیک می توان در دیوارهای داخلی به راحتی استفاده کرد ، اگر شما قصد رنگ کردن اتاقی را دارید که رفت و آمد در آن کم است مانند اتاق های که برای مهمان تخصیص داده اید می توانید با هزینه ی کم اتاقی زیبا داشته باشید .

 

لینک های مفید: فروش رنگ پلاستیک

 

  • مصرف رنگ های نیم پلاستیک بیشتر از تمام پلاستیک است چون از نظر کیفیت چندان تفاوتی با رنگ های تمام پلاستیک نداشته و تقریباً عمر یکسانی دارند اما از نظر قیمتی رنگ نیم پلاستیک بسیار مقرون به صرفه تر است .
  • رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان  چون نیاز به وقت و هزینه ی کمتری دارند شما می توانید در هر سال یا دو سال با هزینه ای بسیار کمتر از رنگ روغنی رنگ خانه را تغییر دهید و از تنوع رنگ ها لذت ببرید .

رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

انواع کارهای اجرایی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی – پلاستیک – اکریلیک – بلکا – مولتی کالر – کنیتکس – نقاشی ساختمان با طرح های شابلون های آماده و دست ساز – پتینه – طرح های سه بعدی –

نقاشی ساختمان با انواع غلطک های ساده و طرح دار و پمپ و پیستوله

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با قیمت های بسیار مناسب و به صورت توافقی انواع نقاشی ساختمان و تعمیرات ساختمان شما را در زمان معین و قرار داد کتبی به انجام می رساند ..