فروش رنگ جوتن نمای خارجی با قیمت مناسب جهت خرید جزئی و کلی و ارسال به سراسر کشور با قیمت مناسب. جهت استعلام قیمت یا سفارش اجرا با مشاورین ما تماس بگیرید.

خصوصیات رنگ جوتن

رنگ جوتن محصول کشور نوروژ است که در کشور های مختلف عرضه شده و مورد توجه قرار گرفته است.این رنگ با مزایا و نکات مثبت فراوانی که دارد کیفیت ممتازی داشته و بسیار پرکاربرد است از این رو این رنگ از رنگ های با برند معتبر در کار نقاشی ساختمان محسوب می شود که شاید با قاطعیت بتوان گفت تنها عیوب قابل توجه در این رنگ ،قیمت بالای رنگ های جوتن است که استفاده از آن را برای بیشتر مشتریان امکان ناپذیر کرده است.

  1. کیفیت درجه یک
  2. تولید شده با مواد استاندارد
  3. صد درصد ضد آب
  4. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه – فشار – گسیختگی
  5. عمر مفید بسیار طولانی و قابل ترمیم و بازسازی
  6. مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماوارا بنفش
  7. ضد قارچ – باکتری و کپک
  8. دوستدار محیط زیست
  9. مقاوم در برابر نفوذ کلراید
  10. بدون سرب
  11. در برابر دی اکسید کربن و شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم است
  12. آنتی استاتیک بوده و گردو غبار را به خود جذب نمی کند
  13. ضد حریق بوده به آسانی آتش نمی گیرد
  14. عایق مناسب حرارت است

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

کاتالوگ در نقاشی ساختمان

قیمت رنگ جوتن برای نمای بیرون ساختمان

رنگ های جوتن با تمام خصوصیاتی که در بالا در موردشان گفته شده و همچنین با دارا بودن استاندارد زلزله از موسسه زلزله نگاری در تمام دنیا موردی بسیار مناسب برای زلزله شناخته شده چون در هنگام زلزله استفاده از دیگر پوشش های نما خطر سقوط آنها را بر روی افراد زیاد می کند .

متأسفانه امروزه با وضع نابسامان اقتصاد و قیمت گذاری ها و تحریم هایی که در رابطه با رنگ های ساختمانی و مواد مورد نیاز در رنگ های ساختمانی نیز اعمال می شود .قیمت ها هر روز و هر هفته تغییر یافته و واقعاً سخت است که با این وضعیت قیمت قطعی برای رنگ ها اعلام کرد . در صورت تمایل با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرموده و از قیمت رنگ جوتن و انواع رنگ ها مطلع شده و همچنین تخفیفات ویژه ی شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با انواع نقاشی ساختمان و تعمیرات و بازسازی ساختمان استفاده فرمایید .

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

 

نقاشی ساختمان در شهید بهشتی

آشنایی مختصر با رنگ جوتن

  • یکی از خصوصیات مورد توجه در رنگ جوتن بی بو بودن این رنگ است که در هنگام کار و بعد از خشک شدن موجب ایجاد بوی نامطبوع و سمی نخواهد شد.اگر رنگ جوتنی که خریداری کرده اید بوی نامطبوعی داشت مطمئناٌ رنگ فاسد شده و کیفیت خود را از دست داده است.
  • از مزایای دیگر رنگ جوتن کاربرد این رنگ است و می توان از این رنگ در دیوار ها، سقف ،کف و بنای ساختمان با آسودگی استفاده کرد و نگرانی از بابت کاهش کیفیت رنگ نداشت.
  • رنگ های جوتن قدرت کشسانی مناسبی داشته و با پوشش دهی قوی لک ها و ترک خوردگی ها ها را به طور کامل پوشش داده و از شکستگی و ترک خوردگی سطح جلوگیری می کند.
  •  با اینکه قیمت رنگ های جوتن بسیار بالا است و شاید از نظر برخی به صرفه نباشد اما واقعیت این است که عمر و دوام طولانی مدت این رنگ موجب می شود شما تا مدتهای طولانی نیاز به نقاشی ساختمان نداشته باشید.
  • رنگ جوتن از جمله رنگ های ضد حساسیت بوده و برای افراد با گروه های سنی و همچنین افراد مبتلا به آلرژی و بیماری های تنفسی مشکل ساز نخواهد بود.
  • می توان با قاطعیت گفت که رنگ جوتن از بهترین نوع رنگ های موجود در بازار بوده و کار اجرایی با این دسته از رنگ ها کاری بی نظیر خواهد بود.

نمایندگی رنگ جوتن