مراحل اجرایی نقاشی ساختمان

این مقاله در ادامه ی مقاله های قبلی در رابطه با مراحل یک نقاشی ساختمان بی نقص با رنگ اکریلیک درجه یک کاپارول است .

همان طور که گفتیم رنگ کاپارول رنگ اکریلیک بوده و از خصوصیات ممتاز رنگ اکریلیک برخوردار است و در عین بی بو بودن و سرعت اجرایی بالا ، صددر صد ضد آب و قابل شست و شو بوده و می توان آن را کاملاٌ تمیز کرده و از کیفیت و درخشندگی این رنگ تا سال های طولانی بهره برد .

مراحل اجرای این رنگ از شروع زیر کاری تا پایان اجرای رنگ اصلی در چند مقاله برای شما توضیح داده شد . در صورت اجرای یک زیر کاری بی نقص می توان از رنگ کمتر و در عین حال هزینه ی کمتر برای اجرای آخرین دست رنگ آمیزی استفاده کرد .

اجرای یک رنگ آمیزی دلخواه به ساخت رنگ مورد نظر مشتری است در صورتی که مشتری رنگ خاصی مد نظر داشته باشد استادکار ما قادر خواهد بود رنگ درخواستی را تهیه و با بهترین کیفیت اجرا نماید .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

خصوصیات رنگ های اکریلیک در نقاشی ساختمان

رنگ های اکریلیک در سه نوع اکریلیک براق ، اکریلیک مات ، و اکریلیک نیمه براق تولید می شوند این رنگ کاربردی و دوستدار محیط زیست ،تولید گاز سمی نکرده و موجب آلودگی نمی شود چون حلال رنگ اکریلیک آب است و به همین علت سرعت خشک شدن و اجرایی این رنگ را نیز بالا می برد.

رنگ اکریلیک بدون بو بوده و قابلیت شستشو دارد از این رو از این رنگ می توان برای رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان و همچنین داخل ساختمان بهره برد .تنوع رنگ های اکریلیک بسیار زیاد است و انتخاب را برای مشتریان بسیار راحت کرده است .

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

رنگ های اکریلیک خارجی از باکیفیت ترین رنگ های اکریلیک هستند اما به علت قیمت بسیار بالا چندان طرفداری ندارند اما رنگ های اکریلیک ایرانی در اکثر مواد قابلیت شستشوی بسیار محدودی داشته و خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهند. از این رو استفاده از هر برند رنگ اکریلیک را به شما پیشنهاد نمی کنیم  و بهتر است اگر قصد رنگ آمیزی ساختمانتان را با رنگ اکریلیک دارید از تجربیات استادکار نقاش استفاده کرده و با اطلاعات کافی نوع و جنس رنگ را انتخاب کنید.

برخی از افراد علاقه دارند که خود ساختمانشان را رنگ آمیزی کنند.اگر شما جزء این افراد هستید  به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ اکریلیک برای رنگ آمیزی استفاده نکنید چون این رنگ سرعت خشک شدن بالایی دارد و اگر نتوانید با سرعت با آن کار کنید رنگ حالت خوشایندی نخواهد داشت پس بهتر است برای اولین تجربه از رنگ های پلاستیک استفاده کنید تا کار با غلطک و نوع رنگ آمیزی را به طور کامل تجربه کرده باشید و اگر رنگ آمیزیتان جالب نشد، از نظر مالی زیاد خسارت نبینید.