مراحل اجرایی نقاشی ساختمان

این مقاله ادامه مقالات 1 تا 3 است همان طور که گفتیم قصد داریم شما را از ابتدا تا انتهای یک کار نقاشی ساختمان با کیفیت با رنگ اکریلیک کاپارول آشنا کنیم .

در ابتدای کار سمباده کاری به طور کامل انجام شد سپس ترک های باقی مانده از کار کناف را به صورت هشتی باز می کنند و پس از چسباندن توری آن را با بتونه که باید بتونه مخصوص کناف باشد و بتونه ی سفتی است می پوشانند و پس از تکمیل کار یک بار تمام کار را با بتونه ماستیک که بتونه ای نرم است به طور کلی می پوشانند تا کار  در هم مچ شود .

در این مرحله تا این قسمت به شما توضیح داده شده در مقاله ی پایانی کار کار تکمیل شده را با توضیحات و عکس برایتان خواهیم گذاشت .

 

لینک های مفید:
رنگ پلی استر درب چوبی

 

این کار اجرایی در ساختمان پزشکان واقع در شیراز انجام می شود .

مراحل نقاشی ساختمان

مشخصات رنگ های اکریلیک کاپارول

رنگ های اکریلیک در درجات یک تا سه موجود هستند و با وجودی که این دسته از رنگ ها جزء رنگ های قابل شستشو در نظر گرفته می شوند اما فقط رنگ های درجه یک آنها واقعاً ضد آب هستند رنگ های کاپارول محصولی خارجی بوده و از قیمت بسیار گرانی برخوردار است

  • رنگ اکریلیک کاپارول کاملاً ضد آب هستند
  • رنگ های اکریلیک کاپارول با حلال آب دوستدار محیط زیست هستند
  • این رنگ ها بوی نامطبوع ندارند
  • رنگ های کاپارول از سرعت اجرایی بالایی برخوردارند
  • پوشانندگی رنگ های اکریلیک کاپارول بسیار بالاست
  • عمر مفید رنگ اکریلیک کاپارول حتی از رنگ های روغنی نیز بیشتر است
  • و…

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

کارهای اجرایی در گروه ساختمانی نقاشی لوکس

انواع نقاشی ساختمان – نمای ساختمان – استخر – کارخانجات – باشگاه ها – تالارها و هتل ها و … با رنگ روغنی – پلاستیک – اکریلیک – سیلر و کیلر – مولتی کالر – کنیتکس و …

سبک نقاشی ساختمان : سنتی – مدرن – طرح شابلون – طرح کاغذ دیواری – طرح چرم – طرح ترک – طرح سه بعدی – انواع پتینه – طرح چوب – طرح سنگ و …

انواع کارهای خدماتی دیگر این شرکت : گچ کاری – جوشکاری – کاشی کاری- انواع کارهای تعمیراتی و بازسانی و نوسازی نیز با شرایط پذیرفته می شود .

تمام خدمات اجرایی در این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله با اعتماد به کیفیت و استادکاران مجرب و دوره دیده این شرکت با قیمت های منصفانه و توافقی صورت می پذیرد همچنین کارهای اجرایی از اول اسفند تا پایان فروردین به مناسبت نوروز 98 با تخفیف های ویژه اجرا خواهد شد در صورت تمایل با ما تماس بگیرید .