نصب انواع کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری از جمله کارهای ظریف است . اگر در کار چسباندن کاغذ دیواری کوچکترین عیبی وجود داشته باشد عمر کاغذ دیواری را به شدت کاهش داده و زیبایی کاغذ دیواری را می کاهد .

در کار نصب کاغذ دیواری به هیچ عنوان از افراد مبتدی کمک نگیرید چون ممکن است هزینه ی گزافی که برای کاغذ دیواری پرداخته اید نابود شود .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس آمادگی دارد تا کار نصب کاغذ دیواری شما را با نصاب کاغذ دیواری خبره قبول کرده و در زمانی کوتاه کاری بی عیب و نقص و تضمین شده را به شما تحویل دهد .

دیواری صدفی

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

چسب کاغذ دیواری

چسب های کاغذ دیواری در انواع مختلفی تولید و عرضه شده اند برخی از این چسب ها از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار بوده و پس از چسباندن کاغذ دیوار دیگر نمی توان آن را به راحتی از دیوار جدا کرد و به دیوار آسیب زیادی وارد می شود اما برخی دیگر از چسب ها از قدرت چسبندگی کمتری برخوردار بوده و در هنگام کندن کاغذ دیواری می توان با صرف زمان کمتر و آسیب کمتر به دیوار کاغذ دیواری را جدا کرد در برخی از انواع کاغذ دیواری ها باید نوع خاصی از چسبها استفاده شود تا نتیجه ی مطلوب تری به دست آورد برای انتخاب نوع چسب مورد نیاز بهتر است انتخاب را به نصاب کاغذ دیواری بسپارید .

نصب کاغذ دیواری یا نقاشی ساختمان انتخاب با شماست و ما در هر صورت آماده ی ارائه ی خدمات مورد نظر شما خواهیم بود .

نصاب کاغذ دیواری

مشخصات کلی در کاغذ دیواری ها

کاغذ دیواری ها به طور کلی در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو طراحی و تولید شده اند طرح های کاغذ دیواری ها نیز در انواع سبک های کلاسیک – مدرن – معاصر – اسپرت و ساده موجود هستند در برخی از کاغذ دیواری ها می توان چسب را مستقیماٌ به پشت کاغذ زده شود اما در برخی این امکان وجود نداشته و بهتر است چسب را به دیوار بزنید .

کاغذ دیواری های جنس پیپر از انواع کاغذ دیوار های کم دوام و غیر قابل شستشو بوده و انواع ایرانی آنها با قیمت ارزان تر موردی مناسب برای مکان های کم رفت آمد هستند .

کاغذ دیواری های جنس وینیل از مقاوم ترین کاغذ دیواری ها بوده و پوشش وینیل اگر در روی کاغذ دیواری کار شده باشد قدرت مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب خواهند داشت .

اگر قصد خرید و نصب کاغذ دیوار دارید می توانید قبل از خرید از سایت های مربوط به کاغذ دیواری ارتباط کسب کرده و یا با کارشناسان این شرکت مشورت کرده سپس بهترین نوع کاغذ دیواری را برای مکان مورد نظرتان خریداری و نصب این محصول را به نصاب این شرکت بسپارید تا با قیمت مناسب کاری درجه یک با ضمانت شش تا دو ساله بسته به شرایط تحویل بگیرید .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

نصاب کاغذ دیواری

قیمت نصب کاغذ دیواری

قیمت نصب کاغذ دیواری بسته به جنس کاغذ دیواری و نوع طرح آن متفاوت است پس شما کافیست با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و نصب کاغذ دیواری را با کسب تخفیفات ویژه ی نوروز 98 به ما بسپارید .

کارهای اجرایی در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس

انواع نقاشی ساختمان با رنگ های روغنی – پلاستیک – اکریلیک – بلکا – سیلر و کیلر – مولتی کالر – کنیتکس و …

گچ کاری ساختمان – جوشکاری در تهران – تعمیرات و بازسازی ساختمان – نصاب کاغذ دیواری