کابینت امروزه از ضروریات زندگی هر خانواده ای است و در طرح ها و جنس های بسیار متنوع در بازار موجود است . با آشپزخانه های کوچکی که در اکثر خانه ها تعبیه شده نیاز به کابینت بسیار الزامی است نصب درست و اساسی کابینت بر طبق اصول و کارشناسانه می تواند فضایی بسیار مناسب برای شما ایجاد کند.

بازار پر رونق کابینت تولید کنندگان را بر آن داشته تا رقابتی تنگاتنگ داشته باشند در همین راستا کار نصب نیز کاری بسیار مهم و اساسی بوده و اگر در این کوتاهی رخ دهد موجب پشیمانی و حتی ممکن است موجبات خسارت هایی فراوان برای مشتری شود .

پس در نصب نیاز به نصاب خبره با تجربه و تخصص فراوان است تا مشکلی در کار ساخت و نصب کابینت پیش نیاید .

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

کابینت

قیمت نصب کابینت

قیمت نصب و ساخت کابینت ممکن است در اکثر طرح ها متفاوت باشد شما می توانید با تماس با کارشناسان این شرکت پس از انتخاب طرح و جنس مورد نظر قیمت را همراه با تخفیفات ویژه دریافت کنید و در صورت تمایل کار ساخت و نصب خود را به ما بسپارید .

از عواملی که می تواند بر میزان قیمت تأثیر گذار باشد را در ذیل بررسی می کنیم

  1. متراژ کابینت سازی
  2. طرح کابینت مورد نظر
  3. تغییرات و تعمیرات
  4. ابزار مورد نیاز
  5. ساخت موارد جانبی

موارد گفته شده در بالا بر قیمت ساخت و نصب کابینت بسیار مؤثر هستند .

 

لینک های مفید:
اجرای سیلر کیلر (تضمینی)

 
شرکت خدماتی ساختمانی لوکس ایران با ارائه خدمات بیشمار با استادکاران خبره و دوره دیده طیف وسیعی از خدمات را به شما ارائه می دهد . در صورت تمایل با ما تماس بگیرید .

کابینت

کارهای اجرایی در شرکت خدماتی ساختمانی لوکس ایران

انواع بنایی ساختمان – نقاشی ساختمان – کاشی کاری – گچ کاری – تعمیرات ساختمان – بازسازی – سقف کاذب- نصب کابینت – قیرگونی – ایزوگام – جوش کاری – نصب کاغذ دیواری – نصب سرامیک و موزاییک – سیم کشی ساختمان – تعمیرات موتور خانه – تعمیرات آبگرمکن و تعمیرات پکیج در محل – نصاب شیشه – سیمان کاری – باغبانی – لوله کشی – برق کار- مشارکت در ساخت – اجرای دکور مغازه – نظافت خانه و محل کار – تعمیر مبل – نقاش چوب و درب های چوبی – تعمیر کولر در محل – قالیشویی – سرویس آسانسور – تعمیر آسانسور – کلید ساز – طراح غرفه – نصب داربست – طراح دکوراسیون داخلی و خارجی – نصاب پارتیشن – رنگ آمیزی مبل و …