نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در اصفهان – نقاشی ساختمان در تمام استان های ایران فقط با در نظر گرفتن قیمت رنگ در آن منطقه و بدون احتصاب مسافت با قیمت های بسیار منصفانه.شهر اصفهان شهری با قدمت طولانی در فرهنگ و هنر و شهری توریست پذیر است مردم در این شهر علاقه ی بیشتری به نقاشی ساختمان نسبت به دیگر دیوار پوش ها دارند یکی از علت های این عمر را شاید بتوان در حفظ فرهنگ غنی این شهر دانست .

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با استادکاران با تجربه و دارای کارت مهارتی آمادگی دارند تا با مهارتی خاص هنر خود را به مردم خوب این شهر ثابت کنند و بهترین و مدرن ترین نقاشی ساختمان را برایتان به نمایش بگذارند .

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

نقاشی ساختمان در اصفهان

نقاشی درب چوبی

قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان

قیمت در نقاشی ساختمان در بیشتر موارد عددی مبتنی بر :

  • درجه کیفیت رنگ درخواستی از طرف مشتری از درجه یک تا سه
  • میزان خرابی ساختمان
  • زمان مورد نیاز برای اتمام کار
  • کار اجرایی بر روی چه نوع دیواری قرار است اجرا شود دیوار گچی ، رنگ شده ، بتون یا سیمانی
  • میزان زیر کاری مورد نیاز برای بی عیب و نقص در آمدن کار
  • لوازم مورد استفاده در کار اجرایی درخواستی
  • قیمت رنگ انتخابی از طرف مشتری

بعد از تمام نکات گفته شده در بالا تعیین قیمت بادر نظر گرفتن جمع بندی از تمام این مسائل، صورت می گیرد. در تمام شرکت های ساختمانی قیمتی کلی به شما داده می شود اما برای اطلاع دقیق از کار اجرایی کارشناسان باید کار را دیده سپس قیمت نهایی را اعلام کنند  تا پس از بازدید رایگان از مکانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید پس از برآورد هزینه ، قیمت کلی به شما اعلام و شما در صورت تمایل می توانید رنگ آمیزی ساختمانتان را به ما بسپارید .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

در صورتی که قادر به پرداخت هزینه ی زیادی برای رنگ آمیزی ساختمانتان نیستید با اعتماد به استادکاران ما اجازه دهید استادکاران با بررسی شرایط رنگ ارزان تری به شما پیشنهاد کنند مطمئن باشید ارزان تر بودن یک رنگ نشانه ی بد بودن کیفیت آن نیست و ممکن است علت فقط کمتر شناخته شده بودن آن رنگ باشد .

نقاشی ساختمان در اصفهان

نقاشی ساختمان در ولنجک

 

نقاشی ساختمان با انواع رنگ های گرم و سرد و خنثی

رنگ ها به سه دسته کلی تقسیم شده اند که اگر به درستی از آنها استفاده شود می تواند دکوراسیون  های زیبا با حس های مورد نظر در محیط القاء کنند .رنگ های گرم مانند رنگ قرمز از انواع رنگ های انرژی بخش بوده و اجساس صمیمیت و گرما به محیط می بخشد .رنگ های سرد مانند رنگ آبی به انسان آرامش داده و محیطی آرام و سرد القاء می کند و رنگی بسیار مناسب برای اتاق خواب ها و نشیمن ها می باشند .انواع رنگ های خنثی با ترکیب با رنگ های گرم و سرد بسیار دوستداشتنی و مناسب خواهند بود و حس شلوغی رنگ های گرم و سرد را کاهش داده و قابل تحمل تر می کند .

 

نقاشی ساختمان در شمال تهران