نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در اندیشه ، شهر زیبا و جدید اندیشه در غرب تهران و مرکز شهرستان شهریار است این شهر با دارا بودن فازهای جدید در حال ساخت بوده و شرکت ساختمانی نقاشی لوکس همینک در این شهر مشغول به کار است و کارهای اجرایی با ضمانت شش تا دو ساله با کیفیت عالی و در خور اعتماد شما ارائه می دهد که با قیمت های منصفانه اجرا می شوند .

امروزه نقاشی ساختمان جایگزین بسیار مناسبی برای انواع دیوار پوش ها شده است بخصوص کاغذ دیوار که به علت قیمت های بسیار بالا  دیگر مورد انتخاب مشتریان نیست مگر به طور محدود یا برای افراد مرفه . نقاشی ساختمان در گذشته به صورت ساده اجرا می شد اما امروزه با رونق آن و تولید انواع رنگ های بافت دار و طرح دار می تواند تمامی سلایق را ارضاء کرده و دکوراسیون های بی نظیر را با قیمت های بسیار کمتر از دیگر دیوار پوش ها مانند، کاغذ دیواری ،ایجاد کند.

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان در شهرک سینمایی پیامبر اعظم

قیمت نقاشی ساختمان در اندیشه

در نقاشی ساختمان برای هر نوع رنگی یک قیمت کلی ارائه می شود اما بسته به شرایطی این قیمت ها تغییر پذیر هستند .قیمت در نقاشی ساختمان به عوامل زیر بستگی دارد

  1. کیفیت رنگ درخواستی از درجه یک تا سه
  2. برند رنگ درخواستی
  3. نوع دیوار از گچی ، رنگ شده ، سیمانی ، بتونی
  4. زمان مورد نیاز برای کار درخواستی
  5. لوازم مورد نیاز برای کار درخواستی

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان در شیراز

کیفیت و برند رنگ ها در نقاشی ساختمان چه نقشی دارند :

یکی از سوالات مهم و اساسی در نقاشی ساختمان این سوال است که برند رنگ های مصرفی می تواند در کیفیت کار نهایی تأثیر گذار باشد یا خیر ؟

شاید اولین جواب منطقی برای این سوال این باشد که بله برند های معروف، رنگ های خوب و با کیفیت و در کیفیت کار بسیار مؤثر هستند اما باید توضیحی بسیار مهم به این جواب اضافه شود، رنگ های با برند معروف در طی سالیان معروفیت کسب کرده و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده در حالی که رنگ های کمتر شناخته شده و بسیار با کیفیت دیگری نیز امروزه تولید می شوند که فقط به علت شناخت کمتر مشتریان و برخی استادکاران در رابطه با این رنگ ها سبب شده تا مورد توجه قرار نگیرند .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در انجام کارهای نقاشی و نمونه کارهای بسیار فراوان در اکثر نقاط تهران و شهرستان ها برای جلب رضایت مشتریان و کاهش هزینه با تلاشی بی وقفه به شما رنگ های کمتر شناخته شده ولی بسیار با کیفیت را معرفی کرده و کارهای اجرایی خود را با ضمانت شش تا دو ساله به شما تحویل می دهد تمام تلاش شرکت ما رضایت مشتریان و حفظ مشتریان است تا مشتریان با هزینه ی کم کاری زیبا و با کیفیت داشته باشند .