نقاشی ساختمان با طرح چرم یکی دیگر از انواع رنگ آمیزی است که طرحی مدرن و دوست داشتنی محسوب می شود این طرح چرم شباهت زیادی به چرم دارد و حالت چرم را برایتان در دیوار به زیبایی به نمایش می گذارد و می تواند در نقاطی از خانه، دکوراسیونی زیبا و جذاب بسازد .

طرح چرم چیست و چگونه اجرا میشود

طرح چرم در واقع با ابزار های پتینه که یکی از آنها غلطک های مخصوص هست اجرا میشود که باعث میشود سطح کار شبیه به طرح چرم شود که میتوان این طرح ها را در رنگ های مختلف اجرا کرد فقط این نکته را باید در نظر گرفت که این طرح با رنگ اکریلیک بهتر اجرا میشود و قبل از اجرا نیز باید زیر سازی به بهترین شکل انجام شده باشد.

طرح های به روز نقاشی ساختمان

امروزه نقاشی ساختمان با مدل های شیک و جدید که مشابه طرح کاغذ دیواری ها باشند بسیار مورد توجه و پسند هستند انواع طرح های مورد استفاده مانند :نقاشی ساختمان با طرح چرم ، طرح سنگ و چوب ، پتینه ، طرح های سه بعدی ، طرح ترک و ایجاد طرح با ابزاری مانند غلطک طرح دار و دیگر ابزار بر روی دیوار رنگ شده از طرح هایی هستند که در نقاشی ساختمان استفاده می شوند تا دکوراتیوی جدید و دلچسب ایجاد کنند .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

برخی رنگ های بافت دار مانند :بلکا معمولی و بلکا ابریشمی ، کنیتکس ، مولتی کار و … نیز از رنگ های بسیار جذاب در نقاشی ساختمان هستند که می توانند مدل های شیک و زیبا در دکوراسیون منزل و محل کار ایجاد کنند.

نقاشی ساختمان با طرح چرم بین جوانان از طرفداران بیشتری برخوردار است و همچنین استفاده از طرح چرم بر روی ستون ها می تواند اجرا شود و بسیار شیک باشد .

نقاشی ساختمان با طرح چرم

فواید نقاشی ساختمان با طرح چرم

  • این طرح می تواند عیوب گچ کاری ساختمان را به خوبی پوشش دهد
  • این طرح به علت کیفیت بالا ، عمر طولانی دارد
  • به علت طرح خاصی که دارد کثیفی و لک دیوار را به راحتی نشان نمی دهد
  • موردی مناسب برای نقاطی است که رفت و آمد در آنجا زیاد است
  • طرحی مدرن و شیک محسوب می شود و در دفتر کار و شرکت ها قابل اجرا است
  • رنگ طرح رنگی مقاوم در برابر رطوبت و ترک خوردگی است

 

لینک های مفید:
اجرای میکرو سمنت

 

آموزش مراحل نقاشی ساختمان با طرح چرم

  1. رنگ پایه را روی سطح اجرا کنید
  2. رنگ مورد نظر خود را بسازید و در سینی رنگ بریزید
  3. روی رنگ پایه رنگ جدید را اعمال نمایید یک تکه نایلون پلاستیکی را مچال نموده و سپس باز کنید و روی رنگ رویه اجرا شده که هنووز خشک شده قرار دهید
  4. با کمک برس و به آهستگی روی نایلون ببکشید تا کمی روی سطح بچسبد
  5. در پایان کار نایلون را به آهستگی از دیوار جدا کنید

نقاشی ساختمان با طرح چرم

 

نقاشی ساختمان با طرح چرم

 

انواع نقاشی ساختمان مدرن و جدید در گروه ساختمانی نقاشی لوکس با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با استادکاران مجرت و دوره دیده دارای کارت مهارتی فنی و حرفه ای . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید .