هزاران سال است که نقاشی ساختمان به عنوان برترین دیوارپوش برای زیبایی دکوراسیون منازل استفاده می شود و با گذشت زمان و پیشرفت علم، مواد و ابزار نقاشی ساختمان به پیشرفت های چشمگیری دست یافته و امروزه می توان نقاشی ساختمان با کیفیت درجه یک با عمر طولانی را برای مشتریان اجرا کرد در کنار پیشرفت کیفی رنگ ها تنوع رنگی نیز با هزاران تن رنگ اتفاق افتاد و با ایجاد سبک های رنگ آمیزی توسط استادکاران با ذوق ، هزاران نوع رنگ آمیزی  اجرا می شود .

انواع رنگ آمیزی ساختمان و نمای بیرونی ساختمان و مکان های اداری و تجاری اگر به دست استادکاران خبره و دوره دیده صورت پذیرد و از بهترین و مناسب ترین رنگ برای هر قسمت بسته به شرایط انتخاب شود شما رنگ آمیزی با کیفیت و درجه یک خواهید داشت .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

نقاشی ساختمان درجه یک

نکات مورد توجه در رنگ آمیزی درجه یک

در هنگام رنگ آمیزی باید به میزان رطوبت محیط و میزان تابش نور خورشید بر روی سطح رنگ آمیزی شده توجه کرد اگر شما از بهترین مارک و گرانترین رنگ ها نیز استفاد کرده باشید اما به کارآیی رنگ توجه نکنید ممکن است رنگ سطح خیلی زود از بین برود و هزینه ی پرداختی شما از به سادگی نابود شود .

برای مثال استفاده از بهترین و گرانقیمت ترین رنگ پلاستیک در نما یا مکان های با رطوبت بالا کار احمقانه ای است چون این رنگ پایه آب داشته و نمی تواند مدت زیادی در مقابل رطوبت و آب مقاومت کند  .

نکته ی بسیار حائز اهمیت دیگر این مطلب است که فقط رنگ های گرانقیمت نیستند که می توان با آنها کارهای درجه یک تحویل داد بلکه برخی از رنگ ها مانند برخی از رنگ های تولید ایران که شاید تولید آنها چندان سابقه ی طولانی ندارد .

از کیفیتی در حد رنگ های معتبر دارد اما چون چندان شناخته شده نیست با قیمت های بسیار ارزان تر به بازار عرضه می شود پس برای انتخاب رنگ با کیفیت از تجربیات استادکار استفاده کنید تا در کنار هزینه ی کمتر از کارنهایی بسیار با کیفیت کمال استفاده را کنید .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان درجه یک

برای داشتن رنگ آمیزی درجه یک گفتیم که باید استادکار نقاش فردی با تجربه و دوره دیده باشد چون فقط انتخاب رنگ درجه یک نمی تواند نقاشی ساختمان شما را درجه یک کند بلکه نیاز به یک زیرکاری بسیار خوب و مناسب برای هر نوع رنگ و موادی دارد برای مثال استفاده از بتونه های مختلف مانند بتونه کناف – بتونه سنگی – بتونه روغنی و بتونه پلاستیک و …. هر یک باید در جای مناسبی انجام شود .

رنگ آمیزی بر روی سطوح مختلف مانند دیوار های قبلاً رنگ شده یا دیوار های نوساز گچی و بتونی هر یک نیاز به زیر کاری ویژه دارد و حتی تعداد دفعات رنگ آمیزی برای انجام رنگ آمیزی نهایی نیز نیاز به دقت و تجربه دارد و باید استادکار بداند نیاز به چند دست رنگ ، لکه گیری ، سمباده کاری و بتونه است .

در صورت تمایل برای انجام نقاشی ساختمان می توانید با تماس با استادکار اجرایی اطلاعات کاملی دریافت کرده و پس از بازدید رایگان از ساختمانتان قیمت نهایی را که بر طبق قیمت های مصوب و توافقی بین مشتری و استادکار تعیین خواهد شد کار را به ما بسپارید .