زیبا ترین نقاشی ساختمان در جنوب تهران

نقاشی ساختمان در تهران جنوب ،شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی درتمام نقاط تهران دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

نقاشی ساختمان از اصول مهم در ایجاد یک دکوراسیون زیبا و بی نقص است انتخاب نوع رنگ آمیزی و رنگ مورد نظر برای داشتن دکوراتیو هماهنگ و منظم اولین قدم برای شروع به کار است .بسته به سبک دکوراسیون که ممکن است سنتی یا مدرن باشد و رنگ دکوراسیون باید رنگ دیوار ها انتخاب شود ترکیب رنگ های گرم و سرد به میزان لازم محیطی آرامش بخش و زیبا ایجاد می کند ترکیب بندی رنگ لوازم و رنگ دیوار ها در اتاق خواب باید انسان را به آرامش برساند و خوابی راحت را در بر داشته باشد

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

اما رنگ آمیزی و لوازم سالن پذیرایی باید موجب انرژی بخشی و شادی در افراد شده و حس صمیمیت ایجاد کند برای این کار باید بدانید چه میزان از رنگ های گرم و چه میزان از رنگ های سرد و از کدام رنگ های این دودسته استفاده شود .

در انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان بهتر است از کارشناسان خبره در این کار استفاده کنید تا از کار نهایی رضایت کافی را داشته باشد .

برای استفاده از رنگ های تند کمی دقت فرمایید اگر نمی توانید زود به زود دیوار هایتان را رنگ آمیزی کنید پیشنهاد ما به شما رنگ آمیزی منزلتان با رنگ های روشن و ساده تر است مانند رنگ کرم – استخوانی – طوسی و اگر قصد دارید مدت طولانی دیگر نقاشی ساختمان انجام ندهید رنگ سفید بهترین انتخاب خواهد بود چون رنگ ها با گذشت سالها چند درجه تیره می شوند پس اگر رنگ سفید انتخاب کنید بعد از دو تا سه سال رنگ شما کرم خواهد شد و همچنان زیبایی لازم برای دکوراسیون منزلتان را خواهند داشت .

نقاشی ساختمان در تهران جنوب

99014464544321790477 270x270 1

قیمت نقاشی ساختمان درتهران جنوب

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در تهران جنوب

نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان با ترکیب با رنگ های طلایی , نقره ای و مسی که به صورت پودری نیز موجود هستند و استادکار خود را با حلال مناسب رقیق می کند .استفاده از این رنگ ها در سقف و درب های ورودی یا گچ کاری ها می تواند نمایی بسیار شکیل و دوستداشتنی به محیط ببخشد در گذشته از این رنگ ها در ترکیب با رنگ های تیره استفاده می شد اما امروزه ترکیب این رنگ ها در کنار رنگ های روشن و سفید نیز بسیار مورد پسند هستند بخصوص در درب ورودی که جلوه ای واقعاٌ زیبا به ساختمان می بخشد .

استادکاران خوش سلیقه از ترکیب انواع این رنگ ها دکوراسیون های شیک و بی نظیری اجرا می کنند که شما نیز می توانید در الگو دادن و طراحی این ترکیب رنگ ها همکاری کرده و نقاشی ساختمانی به زیبایی یک تابلو عکس ایجاد کنید .