کیفیت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان و تعمیرات ساختمان در تمام نقاط تهران توسط گروه ساختمانی نقاشی لوکس انجام می شود اما در بعضی نقاط شعبه های این گروه موجود است که این مناطق را از تخفیف ویژه برخوردار می کند یکی از این مناطق جنوب غرب تهران است .شما می توانید با تماس با کارشناس این شرکت کار نقاشی و تعمیرات ساختمان خود را با قیمت بسیار مناسب و استثنایی به انجام برسانید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

رنگ آمیزی نمای ساختمان

برند رنگ ها در کیفیت نقاشی ساختمان چه نقشی دارند :

یکی از سوالات مهم و اساسی در نقاشی ساختمان این سوال است که برند رنگ های مصرفی می تواند در کیفیت کار نهایی تأثیر گذار باشد یا خیر ؟

شاید اولین جواب منتقی برای این سوال این باشد که بله برند های معروف، رنگ های خوب و با کیفیت و در کیفیت کار بسیار مؤثر هستند اما باید توضیحی بسیار مهم به این جواب اضافه شود، رنگ های با برند معروف در طی سالیان معروفیت کسب کرده و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده در حالی که رنگ های کمتر شناخته شده و بسیار با کیفیت دیگری نیز امروزه تولید می شوند که فقط به علت شناخت کمتر مشتریان و برخی استادکاران در رابطه با این رنگ ها سبب شده تا مورد توجه قرار نگیرند .

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در انجام کارهای نقاشی و نمونه کارهای بسیار فراوان در اکثر نقاط تهران و شهرستان ها برای جلب رضایت مشتریان و کاهش هزینه با تلاشی بی وقفه به شما رنگ های کمتر شناخته شده ولی بسیار با کیفیت را معرفی کرده و کارهای اجرایی خود را با ضمانت شش تا دو ساله به شما تحویل می دهد تمام تلاش شرکت ما رضایت مشتریان و حفظ مشتریان است تا مشتریان با هزینه ی کم کاری زیبا و با کیفیت داشته باشند .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

استفاده از هر نوع رنگ و یا مواد بافت دار و سلولوزی برای رنگ آمیزی ساختمان دارای ویژگی های خاصی بوده و باید استفاده از هر نوع رنگی با شرایط محیط سازگار باشد همچنین رنگ یا رنگ های انتخابی اول با محیط و سپس با یکدیگر همخوانی داشته باشند .

رنگ های روغنی با حلال بنزین از با کیفیت ترین رنگ های قابل شستشو ، رنگ های اکریلیک در کیفیتی بهتر از رنگ پلاستیک و در برخی برند ها قابل مقایسه با رنگ های روغنی و قابلیت تمیز کردن ، رنگ پلاستیک غیر قابل شستشو و در انواع تمام پلاستیک با کیفیت مناسب و تا حدودی قابلیت پاک کردن ، انواع بلکا معمولی و بلکا ابریشمی مقاوم در برابر گردوغبار ، کنیتکس از رنگ های بافت دار بسیار مقاوم در برابر رطوبت دیوار و با قابلیت پوشاندن معایب و ترک های دیوار و …

naghashi

بهترین رنگ و مواد در نقاشی ساختمان مرغوب

استفاده از رنگ ، مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد از اصول خدشه ناپذیر در داشتن نقاشی ساختمانی بی نقص است .امروزه صد ها نوع رنگ با آرم های متفاوت وارد بازار شده اند که مشتریان فقط به انواع رنگ های گرانقیمت با برند معتبر و بنام اعتماد می کنند در حالی که رنگ ها و مواد درجه یک ارزان قیمت تری موجود هستند که به علت کمتر شناخته شدن کمتر مورد استفاده قرار می گیرند .پس سپردن کار به استادکار با وجدان کار را برای شما در داشتن نقاشی ساختمان مرغوب بسیار آسانتر می کند .

نقاشی ساختمان با بلکا

نقاشی ساختمان با انواع رنگ های گرم و سرد و خنثی

برای داشتن محیطی گرم و صمیمی و آرامش بخش باید رنگ محیط نیز هماهنگ با حس های دلخواهتان باشد پس روحیات خود را بشناسید و از انواع این رنگ ها یا ترکیب آنها با نسبت های کمتر یا بیشتر بهره ببرید .رنگ های گرم مانند رنگ قرمز و نارنجی ،انرژی بخش و شادی آفرین بوده و احساس صمیمیت در محیط را افزایش داده و همچنین اشتها را زیاد می کنند و برای محیط های بزرگ و اتاق های پذیرایی بسیار مناسب هستند . رنگ های سرد مانند رنگ آبی و بنفش آرامش بخش بوده و اشتها را کاهش داده و محیطی آرام و دلپذیر برای استراحت را ایجاد می کنند . و اما رنگ های خنثی مانند رنگ سفید، هیچکدام از این حس ها را القاء نکرده و برای افرادی که زود دچار تکرار زدگی می شوند مناسب است. چون زود از رنگ های گرم یا سرد خسته می شوند .

پس باید دانست که فقط زیبا بودن محیط کافی نیست و باید در آن محیط با هر رنگی که دارد احساسا آرامش و اعتماد بنفس داشت .