برترین رنگ آمیزی سال

نقاشی ساختمان در تهران پونک ،گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی درمناطق مختلف تهران دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

این گروه با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کسب درآمد حلال چندین سال است که با کمک  گرفتن از استادکاران زبده و دوره دیده کار نقاشی ساختمان را در سبک های سنتی و مدرن در پیش گرفته است در نقاشی ساختمان اگر به برخی نکات توجه شود نتیجه ی نهایی کار بسیار جذاب خواهد بود ولی اگر شخصی بدون داشتن اطلاعات کافی ساختمان خود را رنگ آمیزی کند بخصوص در ساختمان هایی که سبک دکوراسیون خاصی دارند

و با رنگ های تند ممکن است نتیجه ی نهایی به حدی غیر قابل تحمل باشد که مجبور به تعویض رنگ شوید پس قبل از رنگ آمیزی حتماً اطلاعات کافی در زمینه ی رنگ ها کسب کرده و سپس اقدام به رنگ آمیزی کنید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

جنس رنگ انتخابی نیز مهم است و باید بعد از شناخت جنس رنگ ها ، رنگ مناسب را انتخاب کنید رنگ ها در دو دسته ی کلی رنگ های معمولی و بافت دارد موجود هستند و همچنین رنگ ها در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو عرضه می شوند .

برای کسب اطلاعات کافی در موارد گفته شده می توانید به سایت های مرطبت و یا به کارشناسان دکوراسیون مراجعه فرمایید .

نقاشی ساختمان در تهران پونک

نقاشی ساختمان در شهرک راه آهن

قیمت نقاشی ساختمان درتهران و پونک

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منسفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در تهران پونک

 

لینک های مفید:
نقاشی درب چوبی

 

نقاشی ساختمان در تهران صادقیه شمالی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

رنگ های روغنی از انواع بسیار با کیفیت رنگ ها هستند که تنوع رنگی بسیار زیادی داشته و به علت کیفیت ممتاز این رنگ ها ، رنگ دیوار بسیار درخشنده و شیک به نظر می رسد که در رنگ های دیگر در این حد نیست در ادامه به برخی مشخصات ،مزایا و معایب رنگ های روغنی خواهیم پرداخت :

مزایای  رنگ روغنی

  • صددرصد قابلیت شستشو دارند
  • لک های ایجاد شده از هر نوعی باشد قابل تمیز کردن و شستشو با مواد شوینده است
  • دوام و عمر طولانی دارند
  • مناسب برای مکان های پررفت و آمد هستند

معایب رنگ روغنی

  • حلال رنگ های روغنی بنزین است
  • احتمال حریق در این رنگ به علت استفاده از بنزین به شدت بالا است
  • تولید گازهای سمی و بوی نامطبوع که می تواند این بوی نامطبوع تا مدتها حتی پس از خشک شدن رنگ ادامه یابد
  • مدت زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند پس سرعت اجرایی این رنگ بسیار کند است
  • با ایجاد گازهای سمی به محیط زیست آسیب می رساند

نقاشی ساختمان در تهران پونک

نقاشی ساختمان در تهران مدیریت