نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران و حومه ی تهران در گروه ساختمانی نقاشی لوکس با قیمت های منصفانه و کارهای اجرایی درجه یک

نقاشی ساختمان با طرح سنگ

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

اصول و منطق کار گروه ساختمانی نقاشی لوکس

 

نقاشی ساختمان در تهران با گروهی از استادکاران نقاشی ساختمان در شرکت نقاشی لوکس دور هم جمع شدند تا با احترام به حقوق مشتریان و کسب درآمد حلال کاری با کیفیت و زیبا به مشتریان تحویل دهند و با کسب علوم جدید کاری جدید و مدرن اجرا کنند . در اسلهای اخیر مشتریان شرکت ثابت بوده و کسی که مشتری این شرکت بوده به خاطر کار درجه یک این شرکت دیگر از این شرکت جدا نشده امیدواریم شما نیز با امتحان کار ما جزء مشتریان ثابت ما باشید .

هدف شرکت ساختمانی نقاشی لوکس

شرکت نقاشی لوکس هدفی بزرگ و مهم دارد و آن اجرای کاری بی نقص با کیفیت عالی و با قیمتی مناسب که به قول معروف ( نه سیخ بسوزه نه کباب ) کار شما را اجرا کند .استادکاران این شرکت با سابقه ای طولانی در زمینه ی نقاشی ساختمان کارهای درجه یک ، درجه دو و درجه سه ، بسته به انتخاب شما را با قیمت های کاملاً منصفانه به شما تحویل می دهد .

رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران

تهران بیشترین جمعیت شهرهای ایران را در خود جای داده و به همان نسبت بالاترین درصد نقاشی ساختمان در این شهر انجام می شود شرکت ما با چندین استادکار آمادگی دارد تا نقاشی شما را در تمام نقاط تهران و حومه اجرا کند و آدرس شما هیچ ارتباطی به قیمت گذاری نخواهد داشت . شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با غرور و افتخار کارهای نقاشی منازل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت درخواستی شما به انجام خواهد رساند فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

ابزار مورد نیاز در نقاشی ساختمان

در یک نقاشی ساختمان اگر می خواهید کاری بی نقص تحویل بگیرید باید از ابزار مخصوص استفاده شود هر کاری ابزار مخصوص به خود را دارد کارهای ساختمانی با داشتن تنوع بسیار در جنس رنگ ها و طرح کار هر کدام ابزاری مخصوص دارند مثلاً در رنگ آمیزی با رنگ روغنی باید از قلمو و غلطک مخصوص همان رنگ استفاده شود و اگر چنین نباشد مطمعن باشید کارتان زیبا و با کیفیت نخواهد بود . استادکاران ما با تجربه ی کافی از ابزار مخصوص و با کیفیت استفاده می کنند که می توانید آنها را مشاهده کنید .

زمان بندی

زمان بندی برای همه ی ما بسیار اهمیت دارد و در مواقعی بسیار حیاطی است به همین منظور استادکاران شرکت نقاشی لوکس با توجه به وقت و موقعیت شما زمان بندی دقیقی به شما برای اجرای کار می دهند و کار را در همان زمان مشخص شده به شما تحویل می دهند ولی شما نیز باید توجه کنید که برخی از رنگ ها برای خشک شدن نیاز به زمان مشخص دارند و اگر زمان مناسب برای خشک شدن به آنها ندهیم ممکن است پوسته کرده و کیفیت لازم را نداشته باشد بخصوص در فصل زمستان که خشک شدن رنگ ها کند تر صورت می پذیرد ،پس با اعتماد به استادکاران ما در مورد زمان بندی کار با آنها مشورت کرده و اگر زمان شما خیلی محدود است از رنگ های پیشنهادی این استادکاران استفاده کنید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

بازدید رایگان

اگر قصد نقاشی منزل یا محل کارتان را دارید ولی اول می خواهید هزینه را براورد کنید نگران نباشید شما می توانید با تماس با کارشناسان شرکت آدرس خود را اعلام کرده و بازدیدی رایگان از محل مورد نظر شما صورت می پذیرد و قیمت به شما اعلام می شود در این بازدید نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست و شما می توانید راهنمایی های مورد نیاز را کسب کنید و فقط در صورت تمایل نقاشی ساختمانتان را به ما بسپارید .

نقاشی ساختمان در گیلان

راهنمایی های کلی در مورد نقاشی ساختمان

  • شما با یک کار نقاشی درجه یک و بی نقص تا 15 سال نیاز به نقاشی ساختمان نخواهید داشت بخصوص با رنگ های روغنی شفاف که می توان به راحتی روی آنها را دستمال کشید و آن را پاکیزه نگه داشت و در هزینه صرفه جویی کرد البته این مطلب به چند مورد بستگی دارد  1- رطوبت به دیوار شما نفوذ نکند مانند ترکیدگی های لوله های آب کار گذشته شده در دیوار  2- خراشیدگی های دیوار در اثر شیطنت کودکان یا برخورد اشیاء
  • انتخاب رنگ درهر نقطه از داخل یا خارج ساختمان باید بسته به شرایط آن باشد مثلاً در نقاط باز ساختمان که زیر باران قرار می گیرد یا در مکان های پررفت و آمد و …
  • کمک گرفتن از استادکاران وارد به کار تا نقصی در اجرای کار و کیفیت آن پیش نیاید

گروه ساختمانی نقاشی لوکس کارهای اجرایی خود را بسته به شرایط از یک تا شش سال ضمانت کرده و در این مدت هر گونه مشکلی از نظر کیفیت کار پسش بیاید آن را به طور رایگان برای شما تعمیر می کند .

نقاشی ساختمان در تهران

تمامی استادکاران نقاش این شرکت دارای کارت مهارتی فنی و حرفه ای و تأییدیه رسمی می باشند .

کارهای قابل اجرا در این شرکت

رنگ روغنی – رنگ پلاستیک – اکریلیک – پتینه – سیلر کیلر – پلی استر – رنگ نما – بلکا -مولتی کالر – کنیتکس – انواع تعمیرات ساختمان -نقاشی مدرن ساختمان – نقاشی سه بعدی -رنگ آمیزی با رنگ های جوتن و رنگ آمیزی با طرح های ترک ، چرم سنگ ، چوب و …

نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران

  • نقاشی ساختمان در فرمانیه
  • نقاشی ساختمان در زعفرانیه
  • نقاشی ساختمان در ری
  • نقاشی ساختمان در تهرانپارس
  • نقاشی ساختمان در غرب تهران
  • نقاشی ساختمان در شمال تهران
  • نقاشی ساختمان در جنوب تهران
  • نقاشی ساختمان در شرق تهران
  • نقاشی ساختمان در جردن
  • نقاشی ساختمان در تمام مناطق بیست و دو گانه تهران