نقاشی ساختمان

20131124 124438

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در کار نقاشی داخلی و نمای ساختمان و تعمیرات ساختمان سالهاست که با بهترین استادکاران مجرب با دارا بودن کارت مهارتی از وزارت فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و کارهای اجرایی درجه یک در تهران و شهرستان ها در سراسر کشور به انجام رسانده است .

یکی از نقاطی که این شرکت از درصد بالای کار اجرایی انجام داده شهر پرند است .

نقاشی ساختمان در پرند از نقاشی نما و رنگ آمیزی داخل ساختمان و تعمیرات ساختمان همگی از کیفیت عالی برخوردار هستند و تلاش ما برای رضایت مشتریانمان می باشد .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس در شهرهای مختلف از جمله پرند شعبه داشته و می تواند بدون اضافه کردن قیمت به دلیل دوری راه کار نقاشی ساختمان شما را با قیمت های منصفانه و استثنایی اجرا نماید .

 

لینک های مفید:
نقاشی درب چوبی

 

 

چرا نقاشی ساختمان

از گذشته های خیلی دور رنگ آمیزی ساختمان در ایران اجرا می شده حتی در روستاهای دور افتاده نیز مردم با خاکستر برخی سنگ ها دیوار های خانه هایشان را رنگ می کردند .

رنگ آمیزی ساختمان به علت سرعت بالا در کار و قابلیت تعویض رنگ بدون زحمت زیاد و سرعت بالا تر به علت نیاز نداشتن به زیر کاری مجدد و همچنین قیمت کمتر نقاشی ساختمان نسبت به دیگر دیوار پوش ها ، همه و همه در رونق رنگ های ساختمانی نقش داشته و نقاشی ساختمان را بر دیگر دیوار پوش ها برتری داده ، اگر می خواهید کمی از سادگی یک رنگ آمیزی ساده دور شده و جلوه ی بیشتری به دکوراسیون خود دهید می توانید با انتخاب رنگ های بافت دار و سلولوزی و یا به کمک ابزاری مانند شابلون های آماده و یا دست سازی که حتی خود می توانید آنها را درست کنید و همچنین با کمک غلطک های طرح دار که در انواع متنوع و بسیار زیبا موجود هستند ،شیک ترین نقاشی ساختمان را داشته باشید .

قیمت نقاشی ساختمان در پرند

قیمت در نقاشی ساختمان نمی تواند عددی ثابت باشد چون درجه کیفیت رنگ درخواستی ، نوع رنگ ، میزان زیر کاری مورد نیاز ، ابزار مورد استفاده و زمان اجرای کار متفاوت است و هر قدر ساختمان شما خرابی کمتری داشته باشد مسلماً نیاز به کار و وقت کمتری خواهد داشت . هموطنان عزیز پرندی می توانند با تماس با ما بعد از بازدید رایگان کارشناس این شرکت و تعیین قیمت ، در صورت تمایل نقاشی ساختمانشان را به این شرکت بسپارند .

نقاشی ساختمان در ذوب آهن کرج