نقاشی ساختمان در شیراز با استادکاران جوان ، خبره و دوره دیده ی گروه نقاشی لوکس با کیفیت درجه یک و مواد با کیفیت عالی از تولیدات معتبر و استاندارد ایرانی و خارجی طبق خواست و انتخاب شما .

گروه ساختمانی نقاشی لوکس شما را با هر سلیقه ای در شهر زیبای شیراز راضی نگه داشته و رنگ آمیزی شما را با برترین کیفیت در برابر آب و هوای این شهر انجام می هد.

انواع خدمات نقاشی ساختمان در شیراز از قبیل :

نقاشی نمای داخلی ساختمان در شیراز

اجرای نقاشی ساختمان با رنگ های روغنی و اکریلیک و پلاستیک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با مجرب ترین مجریان استان شیراز .

اجرای رنگ روغنی برای دیوار های داخلی ساختمان با طرح ها و رنگ های لوکس و به روز با استفاده از ابزار آلات جدید مانند شابلون ها و غلطک های طرح دار که به راحتی میتوان انواع طرح های کاغذ دیواری را با بهترین کیفیت پیاده سازی کرد و علاوه بر آن پیاده ساده و اجرای انواح طرح های پتینه کاری که جزوه نوین ترین و لوکس ترین خدمات رنگ آمیزی در نقاشی ساختمان است.

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

نقاشی ساختمان

رنگ اکریلیک

رنگ های اکریلیک بر خلاف رنگ روغنی که با تینر رقیق میشوند با آب رقیق میشوند و بی بو هستند ولی غیر قابل شست و شو هستند و معمولا در دیوار های داخلی مورد استفاده قرار میگیرند .البته قابل ذکر است انواع باکیفیت و خارجی این رنگ قابلیت شستشو دارند.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک هم مانند رنگ اکریلیک بی بو هست و غیر قابل شست و شو ولی معمولا در سقف مورد استفاده قرار میگیرد .

رنگ پلاستیک در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک موجود هست که معمولا تمام کارخانه ها نیم پلاستیک را در دو مدل درجه یک و درجه دو تولید میکنند .

مشخصات رنگ های روغنی

رنگ های روغنی از رنگ های بسیار با کیفیت در نقاشی ساختمان بوده و در ادامه خصوصیات کلی این رنگ را با شما بررسی می کنیم :

  • رنگ های روغنی در سه دسته ی رنگ های براق – مات و نیمه مات
  • رنگ های روغنی براق رنگی براق بوده و مانند آینه تمامی عیوب دیوار را نمایان می کند اما از نظر کیفیت برتر از دو گروه دیگر است
  • این رنگ ها ضد آب و قابل شستشو هستند
  • بوی نامطبوع این رنگ ها تا مدتها حتی پس از خشک شدن باقی می مانند و در محیط های کوچک و بسته آزار دهنده است
  • این رنگ ها نسبت به دیگر رنگ ها از کیفیت بالاتری برخوردارند
  • سرعت اجرایی این رنگ ها پایین است چون مدت زمان بیشتری برای خشک شدن احتیاج دارند

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان در شیراز

نقاشی ساختمان با طرح سنگ

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

معمولا قیمت نقاشی ساختمان در بازه های زمانی سالانه قیمت ثابتی دارد مگر چند گزینه ای که تغییر در آنها باعث افزایش یا کاهش قیمت میشود که به چند نمونه از آن اشاره میکنیم .

  • زمان تحویل کار
  • لوازم مورد نیاز برای شروع کار (مانند داربست)
  • برند رنگ و ابزاری که مورد استفاده قرار میگیرد
  • طرح هایی که انتخاب میشوند مانند پتینه کاری و …

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود برای سفارش انواع خدمات نقاشی ساختمان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .