نقاشی ساختمان شیک با جدید ترین مد روز امروزه در کشور صورت می پذیرد اما جالب این است که شیک ترین نقاشی ساختمان که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از رنگ های ساده و مات در کنار یک نور پردازی هارمونیک ترین دکوراسیون را می سازد اما مسلم است که همه ی سلیقه ها یکسان نیست و نیاز به طرح های نوع و جدید به شدت احساس می شود .

رنگ های شیک مورد استفاده اکثراً رنگ های ترکیبی هستند بخصوص رنگ های مولتی کالر ابریشمی که با یک ترکیب مناسب در کنار رنگ های ساده می تواند دکوراسیونی بی نظیر برایتان بسازد .

در انتخاب رنگ دیدن کاتالوگ ها از رنگ های متفاوت می تواند برای شما بسیار گیج کننده باشد و انتخابی نا درست هزینه ی شما را هدر دهد پس در انتخاب رنگ اهمیت به نکاتی ظریف می تواند برایتان بسیار مثمر ثمر باشد .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان در سنندج

 

چگونه نقاشی ساختمان شیک داشته باشیم؟

  • اهمیت به میزان نور گیری محیط
  • مساحت محیط
  • عریض یا طویل بودن محیط
  • بلندی یا کوتاهی سقف
  • مکانی که قرار است رنگ آمیزی شود چه کاربردی دارد
  • رنگ و طرح لوازم
  • روحیات و سلایق خودتان
  • روانشناسی رنگ های گرم ، سرد و خنثی ، ترکیب بندی رنگ ها

شاید موارد بالا به نظرتان چندان اهمیتی نداشته باشد اما واقعیت این است که اگر می خواهید یک نقاشی ساختمان شیک داشته باشید باید به این نکات توجه فرمایید .

اهمیت روانشناسی رنگ ها در نقاشی ساختمان

روانشناسی رنگ ها در داشتن دکوارسیون شیک و متفاوت بسیار حائز اهمیت است پس بهتر است قبل از انتخاب رنگ مورد نظر در لوازم و رنگ دیوار روانشناسی رنگ ها را مطالعه و رنگ های گرم و سرد را با هامونیک زیبا در کنار هم ترکیب بندی کنید تا از نتیجه ی نهایی شگفت زده شوید .برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روانشناسی رنگ ها مطالب مربوط در این سایت و یا سایت های مربوط را مطالعه فرمایید و در صورت نیاز از راهنمایی های استادکاران این گروه بهره مند شوید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با توجه به سلایق شما و هارمونیک محیط نقاشی ساختمان شیک با قیمت های بسیار مناسب برای شما اجرا می کند در صورت تمایل با ما تماس بگیرید .

نقاشی ساختمان در یزد

نقاشی ساختمان شیک با رنگ های طرح دار

رنگ های طرح دار مانند : بلکا ،مولتی کالر ، کنیتکس ، رنگ ترک و طراحی با رنگ ها مانند طرح پتینه ، رنگ آمیزی سه بعدی ، طرح دار کردن رنگ با کمک ابزاری مانند غلطک طرح دار و ایجاد طرح سنگ و چوب و … هر یک می توانند ایجاد نقاشی ساختمان شیک و بسیار جذاب کنند که با سلایق و خلاقیت نقاش ساختمان می تواند طرح های زیبا تر و متنوع تر بدون تکرار ایجاد کرد.

نقاشی ساختمان طرح دار طرح های قابل رقابت با طرح های کاغذ دیواری داشته و اگر در تک دیوار پذیرایی اجرا شود به پذیرایی، زیبایی دو چندان خواهد داد.