اجرای انواع خدمات نقاشی ساختمان با کیفیت فوق العاده بالا با متریال درجه یک توسط مجریان مجرب گروه نقاشی ساختمان لوکس در سراسر تهران و حومه

نقاشی ساختمان با طرح های فوق العاده زیبا

نقاشی ساختمان فوق العاده

نقاشی ساختمان فوق العاده

نقاشی ساختمان فوق العاده نقاشی ساختمان از دیوار پوش های بسیار ارزان قیمت نسبت به دیگر دیوار پوش ها است که سالیان دراز مورد توجه مشتریان بوده و رتبه ی اول در انتخاب مشتریان را داراست .

نقاشی ساختمان با انواع رنگ های تولید شده با کاربرد های متنوع موجود هستند رنگ های مخصوص نقاط داخلی ساختمان و رنگ های مخصوص نما و رنگ های ضد آب استخری و بسیاری از رنگ های دیگر که با برترین کیفیت ها در حال تولید و عرضه به بازار هستند .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 
پتینه

 

انواع نقاشی ساختمان فوق العاده

نقاشی ساختمان فوق العاده نقاشی ساختمان در گذشته فقط به یک رنگ آمیزی ساده خلاصه می شد اما امروزه طرح های بسیار جدید و جذاب در حال اجرا است که در زیر به برخی از این طرح های بی نظیر خواهیم پرداخت .

  • نقاشی ساختمان با انواع رنگ های الیافی بلکا با بلکا معمومی و بلکا ابریشمی که در تک رنگ و چند رنگ سطحی بسیار نرم و جذاب به دیوار می بخشد همچنین انواع بلکا ابریشمی که با رنگ های براق و درخشان از زیبایی فوق العاده ای برخوردار بوده و کاربرد های فراوانی دارند و روش کار با این الیاف بسیار راحت است و به علت استفاده نکردن از حلال هایی مانند تینر و نفت بوی آزاردهنده ندارد .استفاده از بلکا ابریشمی در یک دیوار و یا در هر دیوار در یک رنگ متفاوت می تواند دکوراسیونی بی نظیر ایجاد کند .
  • نقاشی ساختمان با انواع رنگ های ترک ، این نوع از رنگ ها که سالیان درازی است که در حال استفاده است امروزه به بالا ترین سطح کیفیت رسید ه و می تواند دکوراسیون متفاوت برایتان ایجاد کند که در تک دیوار بسیار چشم گیر هستند .
  • استفاده از غلطک طرح دار در نقاشی ساختمان که موجب می شود نقاشی ساختمان همچون کاغذ دیواری به نظر رسیده و زیبایی کاغذ دیواری را به محیط رنگامیزی شده ببخشد این غلطک ها در چندین طرح متنوع در بازار موجود بوده و کار با این غلطک ها فقط نیاز به کمی ظرافت دارد و زمان زیادی از شما نمی گیرد .
  • انواع طرح های چرم – چوب – سنگ و … از طرح هایی است که استادکاران نقاشی با ظرافت و زیبایی اجرا می کنند و چون طرح ایجاد شده بسیار طبیعی به نظر می رسد زیبایی دو چندان به کار نقاشی ساختمان می بخشد .
  • پتینه کاری یکی دیگر از نقاشی ساختمان با طرح های فوق العاده است که با چندین ابزار متفاوت ایجاد می شود و طرح های ایجاد شده با این ابزار در طرح های متفاوت بسیار زیبا هستند و از کارهای بسیار پرطرفدار می باشند .
  • نقاشی ساختمان با شابلون های آماده و دست ساز در طرح های سه بعدی یکی دیگر از انواع طرح های فوق العاده در نقاشی ساختمان می باشند .

نقاشی ساختمان فوق العاده

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 
نقاشی ساختمان فوق العاده

اگر نقاشی ساختمان فوق العاده می خواهید با استادکاران ما تماس بگیرید .