گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای چندین ساله در زمینه ی نقاشی ساختمان با استادکارانی مجرب و دوره دیده با مدرک کارت مهارتی  ، کارهای اجرایی فراوانی در شهر زیبای تبریز داشته و خواهد داشت و با افتخار آماده ی اجرای خدمات نقاشی ساختمان ممتاز به همشهریان شهر زیبای تبریز ،خواهد بود.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

قیمت نقاشی ساختمان در تبریز

قیمت در نقاشی ساختمان در بیشتر موارد عددی مبتنی بر

  • درجه کیفیت رنگ درخواستی از طرف مشتری از درجه یک تا سه
  • میزان خرابی ساختمان
  • زمان مورد نیاز برای اتمام کار
  • میزان زیر کاری مورد نیاز برای بی عیب و نقص در آمدن کار
  • لوازم مورد استفاده در کار اجرایی درخواستی
  • قیمت رنگ انتخابی از طرف مشتری

بعد از تمام نکات گفته شده در بالا تعیین قیمت با انصاف صورت می گیرد در تمام شرکت های ساختمانی قیمتی کلی به شما داده می شود اما برای اطلاع دقیق از کار اجرایی فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا پس از بازدید رایگان از مکانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید در صورت تمایل رنگ آمیزی ساختمانتان را به ما بسپارید .

در صورتی که قادر به پرداخت هزینه ی زیادی برای رنگ آمیزی ساختمانتان نیستید با اعتماد به استادکاران ما اجازه دهید استادکاران با بررسی شرایط رنگ ارزان تری به شما پیشنهاد کنند مطمئن باشید ارزان تر بودن یک رنگ نشانه ی بد بودن کیفیت آن نیست و ممکن است علت فقط کمتر شناخته شده بودن آن باشد .

 

لینک های مفید:
رنگ پلی استر درب چوبی

 

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ های ساختمانی در دو نوع کلی در نقاشی ساختمان موجود هستند.دسته اول رنگ های معمولی هستند که از گذشته های بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفته اند مانند رنگ های پلاستیک و روغنی که البته با پیشرفت علوم امروزه این رنگ ها در کیفیتی بسیار بالاتر عرضه می شوند.و همچنین رنگ های اکریلیک که از رنگ های پرطرفدار در کشورهای پیشرفته محسوب می شود.

دسته دوم از رنگ های ساختمانی،رنگ ها یا پوشش هایی هستند که اکثراٌ طرح دار بوده و برای رقابت با کاغذ دیواری ها پا به عرضه ی نقاشی ساختمان گذاشته اند.پوشش های سلولزی بلکا معمولی و ابریشمی از پوشش های دوستداشتنی در نقاشی ساختمان هستند که در تزیین دکوراسیون منزل و محل کار بسیار جذاب هستند.

از رنگ های کنیتکس به عنوان مقاوم ترین رنگ ها نام برده می شود اما به علت سختی تعویض رنگ کنیتکس چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند.رنگ های کنیتکس تنوع خوبی در رنگ ها داشته و بسیار مقاوم هستند اما در هنگام تعویض رنگ باید مواد کنیتکس از دیوار کنده شود که کاری سخت و زمانبر است.