اجرای خدمات نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه با کیفیت بالا و به صورت تضمینی توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس جهت استعلام دقیق قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه

قیمت نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه

قیمت نقاشی ساختمان در اول قیمتی مشخص است اما این قیمت می تواند کمتر یا بیشتر شود که این موضوع به چند نکته ی اساسی بستگی دارد که در ذیل خلاصه وار به این نکات می پردازیم .

  • اولین براورد هزینه از برند و نوع رنگ درخواستی شما آغاز می شود چون هر رنگ و موادی قیمت متفاوتی دارد هم در خرید و هم در اجرا
  • اینکه مثلاً دیوار مورد نظر شما گچی ، بتونی و یا رنگ شده باشد
  • قدیمی یا نوساز بودن ساختمان
  • میزان زیر کاری مورد نیاز به نسبت خرابی یا میزان زیر کاری مورد نیاز برای رنگ مورد نظر مشتری
  • زمان مورد نیاز برای اجرای کار
  • لوازم مورد نیاز برای اجرای کار که در برخی از کارهای اجرایی نیاز به لوازم و ابزار خاصی است
  • تعداد استادکار و کارگر مورد نیاز برای اجرایی کار در زمان معین

با در نظر گرفتن نکات بالا استادکار پس از بازدید از ساختمان قیمت نهایی که تا حدودی می تواند توافقی هم باشد قیمت نهایی را به شما اعلام می نماید .

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه

زمانبندی اجرایی کار نقاشی ساختمان

اجرایی هر کاری اگر با برنامه ریزی و طبق زمانبندی مشخص باشد کاری دلچسب خواهد بود در کار نقاشی ساختمان چون تمام خانه نظم خود را از دست می دهد زمانبندی بسیار اهمیت پیدا می کند پس شرکت ما طبق قرار داد کار نقاشی شما را با براورد زمان مورد نیاز برای اجرای کار درجه یک به شما اعلام کرده و طبق همان زمانبندی کار را به مشتری تحویل می دهد .

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه

چگونه بهترین نقاشی ساختمان را داشته باشیم ؟

نقاشی ساختمان از پرطرفدار ترین متد در زیباسازی منازل مسکونی ،اداری و تجاری است اما چکونه بهترین نقاشی ساختمان را داشته باشیم؟برای پاسخ به این سؤال لازم است برخی نکات را مد نظر دهیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت .

در انجام نقاشی ساختمان اگر بهترین کیفیت را خواستار باشید باید از رنگ های مناسب برای هر  قسمت استفاده شود برای مثال از رنگ پلاستیک فقط در سقف ها البته به غیر از سقف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و از رنگ ضد آب برای نقاط پررفت و آمد مانند سالن ها و آشپزخانه که بیشتر در معرض کثیفی هستند و نیاز به شستشو دارند استفاده شود .همچنین در رنگ آمیزی نمای ساختمان بسته به شرایط آب و هوایی منطقه از رنگ های مقاوم در برابر رطوبت ، گازهای شیمیایی و نور خورشید و … استفاده شود.

استفاده از رنگ های با برند معتبر نیز در انجام نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت مؤثر است و عمر و دوام سطح رنگ شده تا حد زیادی افزایش می یابد.در این مورد باید یک استثنا هم قائل شد و آن اینکه برخی رنگ های ساختمانی از برند معروفی برخوردار نیستند اما کیفیتی قابل رقابت با رنگ های با برند معروف دارند. اما به علت کمتر شناخته شده بودن از قیمت پایین تری برخوردارند.پس فکر نکنید چون نمی توانید هزینه ی رنگ های گران قیمت را پرداخت کنید پس نمی توانید رنگ آمیزی با کیفیت داشته باشید فقط کافیست از استادکار خبره و با وجدان کمک بگیرید تا با قیمت کمتر بهترین رنگ آمیزی را داشته باشید.

اگر مشکل مالی ندارید از استادکار بخواهید از بهترین جنس رنگ استفاده کند برای مثال رنگ های اکریلیک خارجی از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و پوشش دهی بهتری نسبت به رنگ های اکریلیک ایرانی دارند.

سپردن کار نقاشی ساختمان به استادکار خبره از دیگر نکات مهم در داشتن بهترین نقاشی ساختمان است .متأسفانه مشتریان پایین بودن قیمت را بیش از کیفیت مد نظر قرار می دهند و در اکثر موارد بعد از صرف هزینه از کار خود پشیمان می شوند پس قبل از انتخاب استادکار به سابقه و نمونه کار و همچنین نوع رنگ انتخابی دقت فرمایید.