پرایمر چیست ؟

پرایمر در نقاشی ساختمان: پرایمر مایعی سفید رنگ مانند دوغ است که دیواری را غیر قابل نفوذ در مقابل رطوبت می کند . پرایمر نوعی رزین زیر کار در نقاشی ساختمان بوده و به جای روغن زیر کار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پرایمر برای آماده سازی زیر کار در اجرای رنگ های پایه آب مورد استفاده قرار میگیرد.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

پرایمر استفاده کنیم یا نه ؟

یکی از سوالات افراد تازه کار در نقاشی ساختمان، استفاده کردن یا استفاده نکردن از پرایمر است که در جواب این سوال باید گفت استفاده از پرایمر در زیر کار باعث افزایش کیفیت و طول عمر رنگ میشود و اگر دنبال انجام کار استاندارد هستید حتما باید در زیر کار دیوار ها و یا سطوحی که رنگ نشدند از پرایمر استفاده کنید.

پرایمر نقاشی ساختمان

 

کاربرد پرایمر چیست ؟

در اجرای رنگ های اکریلیک باید روی دیوارهای گچی ،پرایمر به روش صحیح اجرا شود رنگ آمیزی بر روی دیوارهای گچی اگر به درستی زیر کاری نشود موجب پوسته پوسته شدن رنگ بعد از مدتی کوتاه می شود در صورتی که اجرای درست پرایمر کیفیت و عمر کار را بالا می برد چون پرایمر در اصل نوعی چسب محسوب می شود.

مراحل کار با پرایمر : در ابتدا پرایمر به صورت صحیح به دیوار کشیده شده و بعد از اینکه دیوار خشک شده و جلا پیدا کرد در مرحله بعد نوبت به بتونه کاری و در آخر نوبت به اجرای رنگ اصلی می رسد که البته سمباده کاری در تمام مراحل کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است .

 

لینک های مفید

خرید انواع رنگ روغنی 

خرید انواع رنگ اکریلیک

خرید انواع رنگ پلاستیک

 

 

پرایمر نقاشی ساختمان

خصوصیات کلی پرایمر در نقاشی ساختمان

  • پرایمر نوعی روغن زیر کار، اما با قابلیت نفوذ ناپذیری بسیار بالاتر است
  • قدرت چسبندگی بالا
  • دوام و کیفیت بالا
  • بر پایه رنگ های اکریلیک و بدون بو
  • قابل استفاده در نمای ساختمان
  • دیوار گچی را ضد آب و مستحکم کرده و مانع شوره زدگی شده و جذب رطوبت را از بین می برد
  • کیفیت بالای پرایمر موجب کاهش مقدار مورد نیاز رنگ و چسب خمیری می شود
  • با ایجاد سطحی صاف و یکپارچه در دیوار های گچی دیوار را برای نصب سنگ های آنتیک آماده می کند .

پرایمر در نقاشی ساختمان

 

 

قیمت انواع کارهای نقاشی ساختمان

کلیه ی کارهای ساختمانی بسته به شرایط خاص قیمت گذاری می شوند به طور کلی می توان قیمت مواد مورد استفاده و ابزار مورد نیاز ، زمان مورد نیاز و تعداد کارگران نقاش مورد استفاده در قیمت گذاری نقاشی ساختمان موثر هستند

برخی رنگ های ساختمانی از سرعت اجرایی بالاتری برخوردار هستند و برخی دیگر  مانند بلکا نیاز به زمان و کار بیشتری دارند پس قیمت ها در این دو کار کاملاٌ متفاوت خواهد بود .یکی دیگر از عوامل موثر می تواند نوع کار درخواستی باشد

برخی مشتریان اهمیتی به قیمت رنگ ها و مواد نداده و کاری درجه یک و ممتاز تقاضا می کنند در صورتی که برخی با انتخاب رنگ های ارزان قیمت تر می خواهند در هزینه صرفه جویی کنند پس قیمت های متفاوتی برای این دو دسته مشتری اعمال خواهد شد .

در صورت تمایل به نقاشی ساختمان می توانید با ما تماس بگیرید و پس از بازدید رایگان از ساختمان استادکار قیمت نهایی و تخفیفات را تعیین کرده و شما می توانید در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به ما بسپارید .