انواع رنگ های ساختمانی دارای کانالوگ نقاشی ساختمان هستند و این مطلب به مشتریان اجازه می دهد با دیدن این کاتالوگ ها تنوع رنگ ها را مشاهده کرده و رنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند . در صورتی که کاتالوگ مد نظر خودتان را پیدا نکردید میتوانید یک پیام به شماره پشتیبان ارسال کنید تا کاتالوگ مورد نظر را برای شما ارسال کنند.

انواع کاتالوگ های نقاشی ساختمان

به دلیل اینکه هر برندی کاتالوگ مخصوص خودش را دارد بهتر است اول برند مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس جهت دریافت کاتالوگ برند های مختلف با مشاورین نقاشی لوکس تماس بگیرید.

انواع کاتالوگ نقاشی ساختمان

کاتالوگ رنگ روغنی

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

Pantone supportimage3 1

 

کاتالوگ رنگ پلاستیک

Color Chart

 

کاتالوگ رنگ مولتی کالر

multicolor house painting contact sheet 001 catalog hero

 

لینک های مفید

رنگ روغنی 

رنگ اکریلیک

رنگ پلاستیک

کاتالوگ رنگ بلکا ابریشمی

belka slide2

 

 

کاتالوگ رنگ جوتن

Color Catalog3

 

کاتالوگ رنگ اکریلیک روغنی

painting tehran janani 01

 

کاتالوگ رنگ اکریلیک پلاستیک

Alan Iles Painter Decorator Handyman 5274464 1

انواع بسیار متفاوت از کاتالوگ نقاشی ساختمان برای هر نوع رنگ موجود است که در صورت تمایل برای انتخاب هر یک فقط کافیست با گروه ساختمانی نقاشی لوکس تماس حاصل فرمایید و نقاشی ساختمانی درجه یک با قیمت های بسیار منصفانه را از ما بخواهید .

مشتریان می توانند با انتخاب جنس رنگ مورد نظرشان با مشاهده ی کاتالوگ آن نوع رنگ با خیالی آسوده رنگ مناسب با فضا و دکوراسیون ساختمان و لوازم خود را انتخاب کنند اما اگر در انتخاب رنگ مناسب شک دارند بهتر است عجله نکنند بخصوص اگر رنگ مورد نظرشان با رنگ قبلی بسیار متفاوت است.

در این صورت مراحل زیادی برای پوشش مناسب رنگ باید اجرا شود و تعویض رنگ مشکل خواهد بود بخصوص اگر اول رنگ تیره انتخاب کنید و سپس تصمیم به تعویض رنگ به رنگ روشن بگیرید در این صورت تمامی هزینه ی قبلی از بین رفته و باید زمان و رنگ زیادی مورد استفاده قرار گیرد که هزینه ای مضاعف برایتان ایجاد خواهد کرد .

برای داشتن انتخابی مناسب بهتر است با تماس با استادکار پس از بازدید از ساختمان در صورت نیاز در مورد جنس انتخابی رنگ و رنگ مناسب با دکوارسیون با استادکار مشورت فرمایید البته توجه داشته باشید که استادکاران این گروه ساختمانی به روانشناسی رنگ ها تسلت داشته و قادر به راهنمایی درست هستند و اگر استادکار شما تجربه ای در این زمینه نداشته باشد ممکن است راهنمایی اوبرای شما دردسر ساز شود ، اگر استادکار شما شناختی بر رنگ ها ندارد خود دست به کار شده و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز تن رنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و نقاشی ساختمان را شروع کنید .

استفاده از کاتالوگ به مشتریان و استادکاران این انتخاب را می دهد تا با سرعت بیشتری رنگی مناسب انتخاب کرده و کار نقاشی ساختمان خود را آغاز کنند .

استادکارن این گروه علاوه بر تجربه های طولانی در کار نقاشی ساختمان دوره های مهارتی این رشته را نیز گذرانده و علم روز در رابطه با نقاشی ساختمان در دنیا را دنبال می کنند تا کارهای اجرایی بی نقصی برای مشتریان اجرا نمایند .