رزین چیست ؟

رزین ماده ای سخت کننده و شفاف کننده است که از شیره و سمغ درختان تولید میشود که ماده ای بسیار کاربردی در نقاشی ساختمان و خیلی از صنایع موجود است که تاریخچه ی رزین به طور مفصل در دیگر سایت ها آمده است پس ما سعی می کنیم در مقاله ای کوتاه مطلبی کلی برای شما قرار دهیم تا بدون پیچیدگی با رزین در نقاشی ساختمانتان و فواید رزین آشنا شوید.

امروزه رزین به صورت مصنوعی با مواد شیمیایی تولید می شود و انواع بسیار متنوع از آنها به صورت رزین رنگ پودری و رزین های مایع برای ترکیب در رنگ ها موجود هستند که موجب بالا رفتن کیفیت و مقاومت رنگ می شوند ولی باید حتماً با رنگ های سازگار ترکیب شوند در غیر این صورت خشک نمی شوند و دون دون شده و کیفیت سطح را از بین می برند .

ما در این مقاله به بررسی رزین هایی می پردازیم که استادکاران نقاش آن را روی سطح رنگ شده اجرا می کنند تا رنگ قدیمی به رنگی درخشان و تازه تبدیل شوند و در عین اینکه رنگ را ضد آب و قابل شست وشو می کنند زیبایی صد چندان به سطح کار شده می دهند .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

انواع رزین های مورد استفاده در سطح :

رزین مخصوص رنگ های حلال در آب

رزین مخصوص رنگ های روغنی

رزین مخصوص اجرا بر روی سنگ

رزین مخصوص اجرا بر روی چوب

رزین ها در دو نوع مات و براق تولید شده و موجب بالا رفتن کیفیت رنگ و قابل شست و شو شدن آن می شود رزین بیشتر بر روی سنگ و چوب اجرا می شود و رنگ قدیمی را به رنگی درخشان و با کیفیت تبدیل می کند . رزین های مورد استفاده در سطح در رنگ های براق روشن تا قهوه ای موجود هستند که بسته به نوع کاربرد بر روی رنگ های مختلف و سطوح سنگی یا چوبی یا دیوار متفاوت است .

 

لینک های مفید:
اجرای سیلر کیلر (تضمینی)

 

اجرای رزین بر روی سطوحی که در معرض آلوده شدن بیشتری هستند کاری بسیار مفید است و عمر نقاشی ساختمان شما را افزایش می دهد ، برای مثال وقتی روی دیوار دنگ پلاستیک کار شده می توان با اجرای رنگ رزین حلال آب بر روی آن رنگی با کیفیت بالا و کاملاً ضد آب داشت و یا اگر رنگ مشکی کار شده بر روی دیوار لک شده و جای دست روی آن مانده می توان با اجرای رزین بر روی آن می توان عیوب دیوار را کاملاً پوشاند و کیفیت رنگ را صددرصد افزایش داد .

در این مقاله توضیحاتی مقطعی در مورد ریز به شما داده شده در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید کلمه ی رزین چیست را وارد کرده و در سایت های مربوطه اطلاعات کاملی را دریافت فرمایید .

گروه ساختمانی نقاشی لوکس انواع نقاشی ساختمان مدرن و سنتی را با کیفیت ممتاز و قیمت استثنایی با ضمانت شش تا دو سال برای مشتریان اجرا می نماید در صورت تمایل با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری انتخاب با شماست و ما به انتخاب شما احترام می گذاریم .