یکی از انواع رنگ های مورد استفاده رنگ اتومبیل است که با کیفیت های بالا برای محافظت از سطوح خودروها مورد استفاده قرار می گیرند که البته برخی از افراد برای رنگ آمیزی ساختمان و سطوح فلزی خود علاقمند به استفاده از رنگ اتومبیل هستند که به علت درخشش این رنگ ها استفاده از آنها برای رنگ آمیزی دیوار ها و سقف پیشنهاد نمی شود.

اما می توان از این رنگ ها برای رنگ امیزی سطوح فلزی و چوبی استفاده کرد نکته دیگر در استفاده از این رنگ ها می توان به قیمت بالای این رنگ ها اشاره کرد که استفاده از انها را برای مصارف غیر از رنگ آمیزی اتومیبل،نامناسب کرده است.

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

اولین چیزی که در تماشای یک خوردو توجه شما را جلب می کند رنگ خودرو است که هر قدر درخشان تر و باکیفیت تر باشد بر زیبایی خودرو خواهد افزود و مدت زمان بسیار طولانی تری از پوسیدگی خودرو جلوگیری خواهد شد.

رنگ اتومبیل باید خصوصیات بسیار ممتازی داشته باشد مانند مقاومت بالا در برابر نور خورشید و حرارتی که در زیر نور خورشید به سطوح اتومیبل وارد می شود و همچنین مقاومت در برابر رطوبت ، بارندگی و مواد شیمیایی تا به خوبی از اتومیبل محافظت شود.در ادامه بهترین برندهای رنگ اتومیبل را بررسی خواهیم کرد.

رنگ های اتومبیل

چرا شناخت بهترین برند رنگ اتومبیل اهمیت دارد؟

رنگ های اتومبیل به چند دسته تقسیم می شوند از جمله متالیک ، کلاسیک و مات .انواع رنگ های مات از جدیدترین رنگ های اتومبیل هستند که قیمت بلایی داشته و در صورت آسیب دیدن ترمیم این رنگ ها سخت خواهد بود.

استفاده از بهترین برند رنگ اتومبیل برای بالا بردن کیفیت ، دوام و ریبایی خودرو حائز اهمیت است اما متأسفانه شرکت های خودروساز سایپا و ایران خودرو و کرمان خودرو همچنین خودروهای چینی از رنگ های بی کیفیت برای رنگ آمیزی خودرو ها استفاده می کنند پس اگر نیاز به رنگ آمیزی مجدد خودرو خود را پیدا کردید در ادامه با بهترین برند های رنگ اتومیبل آشنا شوید.

رنگ های اتومبیل

معرفی بهترین برند رنگ اتومبیل

1- رنگ اتومبیل کحالی

رنگ کحالی از جلمه برترین رنگ های خودرویی ساخت ایران است که با پوشش دهی قوی ، قدرت چسبندگی بالا ، ثبات رنگی عالی ، مقاوم در برابر کدر شدن ، مقاوم در برابر نور خورشید ، مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جوی و براقیت عالی، این رنگ را متماز از دیگر رنگ های تولید داخل، معرفی کرده است.

از دیگر محصولات این برند می توان به : انواع بتونه ، انواع رنگ تعمیراتی خودرو ، کیلر ، گولیش ، هاردنر ، تینر ، آستر اشاره کرد که از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید و عرضه شده اند.

2- رنگ اتومبیل تام

یکی از رنگ های باکیفیت ،با سابقه ی درخشان در تولید رنگ های اتومبیل، برند رنگ خودرو تام است این محصول ایرانی مزایای زیادی داشته و به خوبی می توانند از اتومبیل محافظت کنند این محصول ارزشمند نه تنها در حفاظت از سطوح فلزی بلکه در محافظت از سطوح چوبی نیز به خوبی کاربرد داشته و از این رو برخی از این رنگ برای محافظت از سطوح فلزی و چوبی خود نیز استفاده می کنند.

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

3- رنگ اتومبیل آرکو

این شرکت از اولین کارخانجات تولید رنگ را در ایران افتتاح کرده و از معروف ترین برند های رنگ های ایرانی محسوب می شوند.کارخانه تولید محصولات برند آرکو با استفاده از جدیدترین فناوری و ماشین آلات و استفاده از پرسنل متخصص توانسته محصولات خود را با استاندارهای مورد تأیید اروپا یه مشتریان عرضه کند.امروزه این برند در حال صادرات رنگ ها و محصولات خود به کشورهای همسایه نیز می باشد.

محصولات عرضه شده ی برند آرکو شامل : انواع بتونه ، آستر هاردنر ،رنگ های فعال و لاک است و همچنین انواع رنگ های روغنی نیتروسلولزی ، پلی یورتان و بیس تک از تولیدات این کارخانه هستند.

 

4- رنگ اتومبیل نوژن

برند رنگ نوژن از جمله برند های معتبر در رنگ آمیزی خودرو است که فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرده و انواع بهترین و باکیفیت ترین  رنگ ها و پوشش های شیمیایی را تولید و به بازار عرضه می کند.از جلمه محصولات تولیدی این برند شامل : رنگ های نیتروسلولزی ، انواع رنگ های صنعتی و بتونه ، آلکیدی هوا خشک و آلکیدی آمین اکرولیک است.

 

5- رنگ اتومبیل پلی کور

رنگ پلی کور از رنگ های مخصوص اتومبیل است که خصوصیات ممتازی همچون مقاومت بالا ، پوشش دهی عالی و قدرت چسبندگی بالایی دارند و انعطاف پذیری این رنگ ها نیز در بالا بردن کیفیت رنگ در برابر تخریب در شرایط سخت جوی بسیار مؤثر است.

رنگ های اتومبیل

فروشگاه آدیلوکس با عرضه ی انواع رنگ ها و ابزار نقاشی ساختمان

معرفی رنگ های نسوز و ویژگی ها