بهترین رنگ آمیزی برای سقف در نقاشی ساختمان باید رنگی باشد که در عین کارا بودن بتواند کمکی در کاهش هزینه سودمند باشد . برای درک بهتر این مسئله به ادامه مقاله توجه فرمایید .

سقف از نقاطی در خانه و هر مکانی است که قابل دسترس نیست و این موضوع کار را راحت کرده چون دیگر امکان ضربه خوردن و سایش و حتی کثیف شدن سقف وجود ندارد پس می توان در رنگ آمیزی سقف از رنگ های ارزان قیمت پلاستیک یا اکریلیک که قابل شستشو نیستند استفاده کرد .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

با استفاده از رنگ های پلاستیک در سقف به غیر از اینکه می توانید در هزینه صرفه جویی کنید دو فایده ی بسیار مهم دیگر نیز برایتان خواهد داشت نکته اول این است که سقف با بالا رفتن گرما شروع به تعرق می کند اما رنگ های پلاستیک و اکریلیک مات به هیچ انواع عرق نمی کنند ، تعرق سقف موجب کاهش کیفیت رنگ و لک شدن سقف می شود پس به آسانی می توان جلوی تعرق سقف را گرفت .

نکته بعدی در استفاده از رنگ پلاستیک در سقف سرعت بسیار بالای اجرای این دسته از رنگ هاست و با سرعت می توان سقف را رنگ آمیزی کرد .

بهترین رنگ آمیزی برای سقف در مورد آشپزخانه

رنگ آمیزی آشپزخانه کاملاٌ با رنگ آمیزی دیگر نقاط خانه متفاوت است چون در آشپزخانه بالاترین درصد بخار و چربی وجود دارد و در مدت زمان کوتاهی سقف کثیف می شود پس برعکس موارد قبل دیگر پیشنهاد ما به شما رنگ پلاستیک نیست چون باید بتوانید سقف آشپزخانه را برای اینکه زیبایی آن کاهش نیابد در مدت زمان مشخصی تمیز کنید پس پیشنهاد ما در این مورد به شما استفاده از رنگ های قابل شستشو مانند رنگ های روغنی است تا بتوان آن را به آسانی تمیز کرد .