رنگ آمیزی انواع درب آهنی ورودی و پنچره آهنی ساختمان در طرح ها و نقش های مختلف با متریال درجه یک توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس. با انواع رنگ های روغنی و اپوکسی و پودری در طرح های زیبا

انواع رنگ های محبوب درب و پنجره

در رنگ آمیزی درب و پنجره ساختمان معمولا کارفرما یا رنگ آمیزی ساده و تک رنگی زمینه و رنگ متفاوت برای ابزار های درب یا پنجره انتخاب میکند اما در سالهای اخیر اجرای پتینه برای درب و پنجره های آهنی بسیار محبوب شده و بسیاری از کارفرما ها طرح های پتینه مختلفی مانند طرح چوب , طرح سنگ و… انتخاب میکنند که باعث خاص و زیبا شدن درب یا پنجره میشود.

رنگ آمیزی درب خروجی منازل

رنگ آمیزی ساده درب و پنچره

رنگ آمیزی درب خروجی منازل معمولا از میان طیف مختصر تری از رنگ ها (معمولا رنگ هایی مانند سفید – سیاه – طلایی – قهوه ای) انتخاب می شوند که در برخی مواقع که درب ابزار داشته باشد میتوانیم ابزار ها را رنگ متفاوتی اجرا کنیم تا درب زیبا تر شود.

 

لینک های مفید:
نقاشی درب چوبی

 

رنگ آمیزی درب خروجی منازل

 

گروه ساختمانی نقاشی لوکس ترکیب شیک ترین رنگ ها را با طراحی های بی نظیر با رنگ های طلایی ، نقره ای و مسی را به شما در آلبومی کامل از طرح های اجرایی این شرکت ارائه خواهیم داد .

 

images 2

رنگ آمیزی درب و پنچره با طرح پتینه

رنگ آمیزی درب و پنچره با طرح پتینه یکی از جدیدترین و پر طرفدار ترین نوع رنگ آمیزی درب و پنجره آهنی منازل است که میتواند رنگ آن را خاص کند و طبق سلیقه شما طرح ها سنگی و جوبی را اجرا کرد.

 

 

نقاشی درب و پنچره آهنی

درب منزل از مهم ترین قسمت های ساختمان است که در دید همگان بوده و شخصیت و سلیقه ی صاحب خانه را نشان می دهد برای انتخاب رنگ درب ساختمانتان بهتر است به سبک ساختمان و رنگ نما و حتی به سبک و تنوع رنگی در محل زندگیتان توجه کنید توجه به آب و هوای محل زندگیتان هم اهمیت دارد که البته در کشور ما که تنوع چهار فصل را داریم انتخاب آسانتر خواهد بود .

جدید ترین رنگ اجرایی در درب های فلزی ساختمان ها رنگ آمیزی با رنگ مشکی با خطوط طلایی یا رنگ سفید با خطوط طلایی یا مسی است که اجرای آن را به شما مشتری خوش سلیقه پیشنهاد می کنیم .

رنگ آمیزی درب خروجی منازل در صورت تمایل به داشتن درب خروجی شیک با رنگ آمیزی ویژه با ما تماس بگیرید و با پرداخت مناسب ترین هزینه کاری بی نظیر داشته باشید .