۱رنگ آمیزی تخصصی نرده های چوبی و آهنی به صورت تخصصی با انواع رنگ های چوب یا روغنی و پودری با قیمت مناسب در تهران و حومه

روش های رنگ آمیزی نرده

رنگ آمیزی نرده های داخل ساختمان

برای رنگ آمیزی نرده ابتدا باید متریال و رنگ مناسب آن را بر اساس محیطی که نرده در آن قرار دارد انتخاب کنیم برای مثال اگر نرده در فضای داخلی ساختمان باشد از رنگ های روغنی استفاده میشود و در برخی موارد که رنگ آمیزی لوکسی را بخواهیم اجرا کنیم از رنگ های پودری نیز استفاده میشود. البته این رنگ ها برای زمانی است که نرده ها از جنس فلز باشند ولی اگر جنس نرده ها از چوب باشد باید با رنگ های فوری مخصوص چوب مانند پلی یورتان یا نیم پلی استر رنگ آمیزی کنیم.

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی ساختمان

رنگ آمیزی نرده های بیرونی ساختمان

برای رنگ آمیزی نرده های بیرونی ساختمان به دلیل در معرض باران و نور خورشید بودن نرده باید از رنگ های قوی تر استفاده کنیم برای مثال اگر جنس نرده فلزی باشد میتوانیم از رنگ های اپوکسی یا پلی یورتان استفاده کنیم ولی اگر جنس نرده چوبی باشد باید از رنگ پلی یورتان استفاده کنیم.

رنگ آمیزی دیوار بالکن و نرده بالکن 1400

 

تاثیر رنگ آمیزی نرده در دکور خانه

معمولا در انتخاب رنگبندی نرده مخصوصا در فضای داخلی میتوانید با انتخاب رنگ های متنوع نسبت به رنگ اصلی فضا رنگ بندی شیکی در محیط ساختمان ایجاد کنید. برای مثال در رنگ آمیزی منازل با دکور کلاسیک میتوانید از ترکیب دو رنگ در قسمت های ابزار نرده استفاده کنید و یا از رنگ های پودری طلایی یا نقره ای یا مشکی و یا طرح چوب که جلوه ی خاصی به فضا میدهند

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

رنگ آمیزی دیوار بالکن و نرده بالکن 1400

اجرای طرح پتینه بر روی نرده

در صورت تمایل بسته به طرح نرده در ضخامت میتوانید طرح های پتینه مانند طرح سنگ یا طرح چوب را بر روی نرده اجرا کنید که جلوه بسیار خاص تری نسبت به رنگ آمیزی های ساده خواهند داشت.