مراحل اجرایی نقاشی ساختمان

مراحل نقاشی ساختمان (1)

ما در این مقاله قصد داریم نقاشی ساختمان را از ابتدای امر تا پایان برایتان به نمایش بگذاریم قابل ذکر است این کار توصت استادکار جوان و بسیار خوش سلیقه و با تجربه ی ما به نام پژمان ارازی اجرا می شود .

عکس هایی از ساختمان قبل از شروع به کار :

ما در چند مقاله کار تکمیل شده را به ترتیب به شما توضیح داده و مراحل را با شما مرور می کنیم تا در آخر کار بتوانید کار اجرایی تکمیل شده را مشاهده فرمایید .

مشخصات رنگ های اکریلیک

رنگ های اکریلیک به عنوان رنگ های دوستدار محیط زیست از رنگ های پرطرفدار هستند که علت این موضوع در چند خصوصیات کلی در این رنگ ها است .

  1. حلال این رنگ ها آب است
  2. بدون بو بوده و مصمومیت های اجرای رنگ روغنی در فضای بسته در این رنگ وجود ندارد
  3. ضد آب بوده و قابلیت شستشو دارد
  4. به سرعت خشک می شود پس سرعت اجرایی بالایی دارد
  5. در چندین تنوع رنگی موجود بوده و در هارمونیک دکوراسیون مشکل ساز نخواهد بود

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

یکی از مشکلات مهم در برتری این رنگ نسبت به رنگ روغنی بدون بو بودن این رنگ ها است رنگ های روغنی بوی بسیار نامطبوعی داشته و اجرای آن در محیط بسته می تواند موجب مسمومیت شود و پس از خشک شدن رنگ بوی نامطبوع آن تا مدتها همچنان استشمام می شود همچنین سرعت بالا در خشک شدن زمان اجرای کار را بسیار کوتاه کرده و در دنیای امروزی که وقت بسیار ارزشمند است مورد توجه قرار گرفته است .

از بیشترین شکایات مشتریان نسبت به رنگ های اکریلیک پاک شدن آن پس از چندین بار شستشو است که البته این عیوب در رنگ های اکریلیک کاپارول مشاهده نشده است پس به مشتریان پیشنهاد می شود اگر مایل به اجرای رنگ اکریلیک هستند از رنگ های درجه یک استفاده کرده و به دنبال رنگ ارزان نباشند .

گران بودن رنگ های اکریلیک ممتاز از عیوب بزرگ در این رنگ ها است پس به مشتریان پیشنهاد می شود اگر پرداخت هزینه ی سنگین رنگ های اکریلیک برایشان مقدور نیست از رنگ های روغنی برای نقاشی ساختمان استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند .

نقاشی ساختمان در شیراز

 

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با ارائه مدرن ترین و با کیفیت ترین نقاشی ساختمان با تضمین شش تا دو ساله در زمان معین پس با ما باشید با مراحل کار اجرایی در نقاشی ساختمان با استادکاران مجرب و دوره دیده با کارهای مدرن و بسیار با کیفیت با قیمت های استثنایی