نقاشی ساختمان در منطقه اراج تهران و تمامی نقاط تهران و حومه با درجه کیفیت درخواستی شما و با انواع طرح ها و سبک های مدرن و سنتی مناسب برای نقاشی ساختمان در اراج .

اکثر افراد تمایل دارند ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن با کیفیت و زیبایی بی نظیر،رنگ آمیزی کنند اما برای انجام این کار چند سؤال اساسی پیش می آید اول اینکه چه نوع رنگی استفاده شود؟ رنگ معمولی بهتر است یا بافت دار ؟رنگ قابل شستشو و غیر قابل شستشو چه نوع رنگ هایی هستند ؟برای چه نقاطی حتماً باید از رنگ های قابل شستشو استفاده کرد؟ چه تن رنگی استفاده شود ؟ چه مدت زمان برای کار  نیاز است ؟ چه میزان هزینه برای نقاشی ساختمان نیاز است؟

برای پاسخ به تمامی این سؤال ها فقط کافیست به استادکاری خبره و کارآزموده مراجعه کنید تا بدون دغدغه پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید البته مراجعه به سایت ها نیز کارساز بوده و می تواند تا حدود زیادی پاسخگوی سؤالات شما باشد .

رنگ های ساختمانی در انواع مختلف برای رنگ آمیزی داخل ساختمان و نمای ساختمان ،رنگ آمیزی فلزات و چوب و رنگ آمیزی انواع سطوح بتنی و سیمانی و … تولید شده اند که اگر برای هر قسمتی از ساختمان از رنگ مخصوص خود استفاده کنید نتیجه ی عالی کسب خواهید کرد .بیشتر رنگ ها کاملاٌ ضد آب نیستند و فقط هر یک تا درصدی می توانند در برابر آب و رطوبت مقاومت کنند برای مثال رنگ های نمای ساختمان از رنگ های بسیار مقاوم در برابر رطوبت ، آب ، آلودگی های هوا و حتی نور خورشید هستند و باید بسته به شرایط جوی منطقه از انواع رنگ های نمای ساختمان استفاده کرد.

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه

قیمت نقاشی ساختمان در اراج تهران

نقاشی ساختمان با شرایط کار تعیین می شود و نمی تواند در دو کار یک قیمت داد برای مثال در ساختمانی که سطح کار گچی یا بتونی یا رنگ شده است قیمت ها متفاوت است و همچنین میزان زیر سازی مورد نیاز برای رفع عیوب سطح بر قیمت کار نقاشی ساختمان تأثیر گذار است .

نوع رنگ انتخابی و قیمت آن و همچنین سبک کار انتخابی و میزان زمان و لوازم مورد نیاز بر قیمت مؤثر است اما از همه ی اینها مهم تر قیمت توافقی است که استادکار ما با ارزیابی کار به شما اعلام می کند پس برای گرفتن قیمت نهایی اجازه دهید تا استادکار با بازدید رایگان از ساختمان شما قیمت را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به این شرکت بسپارید .

رنگ آمیزی با انواع رنگ ها

رنگ آمیزی با رنگ های روغنی : رنگ های روغنی از انواع رنگ های با کیفیت هستند که با قیمت مناسب و قابلیت شستشوی بالا در نقاشی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .

از معایب رنگ های روغنی به طور عمده می توان به بوی نامطبوع این رنگ ها اشاره کرد که حتی پس از خشک شدن این رنگ تا مدتی ادامه می یابد و از معایب دیگر این رنگ سرعت اجرایی کند در این محصول است که علت ،دیر خشک شدن رنگ روغنی است .

رنگ آمیزی با رنگ های اکریلیک : رنگ های اکریلیک از انواع رنگ های با کیفیت اما گرانقیمت بوده و قابلیت شستشو دارند .

از معایب رنگ های اکریلیک قیمت بسیار بالا در انواع با کیفیت این رنگ ها است و رنگ های اکریلیک معمولی قیمت پایین تری دارند اما کیفیت آنها بسیار پایین است و قابلیت شستشوی بسیار پایینی دارند .

رنگ آمیزی با رنگ های پلاستیک : رنگ های پلاستیک قابل شستشو نبوده و به همین منظور برای نقاط دور از دسترس مانند سقف ها و اتاق های کم رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرند که به علت ارزان بودن و تنوع رنگ های این محصول ، در نقاشی ساختمان مورد توجه هستند .

رنگ های پلاستیک قابلیت شستشو ندارند و اگر در نقاط پر رفت و آمد مورد استفاده قرار بگیرند خیلی زود کثیف شده و زیبایی خود را از دست می دهند اما برای نقاطی مانند سقف بسیار مناسب بوده و سرعت اجرایی بالایی دارند .

نقاشی ساختمان در گیلاوند