نقاشی ساختمان با طیف گسترده ای از رنگ ها و پوشش ها صورت می پذیرد این رنگ ها و پوشش ها با خصوصیات و ویژگی های خاص تولید شده و استفاده از آنها باید توسط کسی صورت پذیرد که اطلاعات و تجربه کافی در رابطه با آنها را داشته باشد.نقاشی ساختمان در جوادیه توسط استادکاران خبره و دوره دیده ی این شرکت ساختمانی با عقد قرار داد رسمی صورت می پذیرد.

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با تجربه ای چندین ده ساله در کار نقاشی ساختمان کارهای اجرایی بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرستان ها دارد که به علت کیفیت ممتاز و ضمانت که در کارهای اجرایی ، همچنان مورد توجه مشتریان این شرکت قرار دارد.

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ های ساختمانی به طور کلی در دو دسته رنگ های قابل شستشو و غیر قابل شستشو تولید و عرضه شده اند که خود این رنگ ها نیز در دو دسته رنگ های معمولی و بافت دار موجود هستند.

استفاده از رنگ های قابل شستشو در مکان هایی با رفت و آمد زیاد الزامی است تا در صورت آلوده شدن سطوح بتوان آلودگی ها را به راحتی رفع کرد اما رنگ های  غیر قابل شستشو که مصارف کمتری دارند مانند رنگ های پلاستیک بیشتر برای رنگ امیزی موقت مکان هایی که به طور موقتی مورد استفاده قرار می گیرند و یا برای رنگ آمیزی سقف ها و سطوح غیر قابل دسترس مورد استفاده قرار می گیرند..

حلال های رنگ ها

آشنایی با روانشناسی رنگ ها

یکی از مسائلی که موجب می شود شما نقاشی ساختمانی شیک داشته باشید استفاده درست از تناژ های رنگی مناسب در هر قسمت از منزل یا ساختمان اداری و تجاری است اینکه بدانید رنگ ها هم حرفی برای گفتن دارند مهم است هر چند شاید به نظر اینطور نباشد اما رنگ ها با القاء احساساتی خاص به افراد در روحیات افراد تأثیر گذار هستند پس در نقاشی ساختمان به غیر از اینکه به جنس و نوع رنگ انتخابی دقت می کنید باید به تناژ رنگ انتخابی نیز نظری ویژه داشته باشید .

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 
 

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی همان طور که از نامش پیداست برای پذیرایی از میهمانان و مکانی برای گفت و گو است پس باید محلی شاد و پرانرژی باشد استفاده از رنگ های گرم در کنار رنگ های خنثی یا سرد با تعیین میزان درست از رنگ آمیزی با هر یک از این رنگ ها می تواند در ایجاد حس صمیمیت و انرژی بخشی به افراد و تحریک اشتهای افراد مؤثر باشد.

هر چند برای داشتن دکوراسیون زیبا تر بهتر است از رنگ های روشن برای رنگ آمیزی دیوار ها و سقف استفاده شده و از رنگ های گرم و تند برای رنگ مبلمان و وسایل انتخاب شود اما می توان با استفاده ی مختصر از رنگ های گرم در یک دیوار و یا دیوار پشت تلویزیون و یا در رنگ امیزی ستون ها خلاقیتی جالب به خرج داد و محیطی شیک و پر انرژی ایجاد کرد.

استفاده از رنگ سفید و قرمز یا نارنجی و یا رنگ کرم در کنار رنگ هایی مانند سرمه ای و زرد می تواند اتاق پزیرایی جذاب ایجاد کند برای آشنایی با طیف گسترده ی رنگ های ترکیبی برای رنگ آمیزی اتاق پذیرایی می توانید با کارشناسان این شرکت مشورت کرده و اطلاعاتی جامع تر دریافت کنید.

قیمت رنگ جوتن برای نمای بیرون ساختمان

رنگ آمیزی اتاق خواب

اتاق خواب محل آرایش و استراحت است باید در این اتاق بتوان با آرامش به خواب رفت اما زندگی های پرمشغله ی امروزی این کار را برای اکثر افراد سخت کرده است.جالب است بدانید که با انتخاب رنگی مناسب برای رنگ آمیزی اتاق خواب و رنگ سرویس خواب می تواند محیطی آرامش بخش برای استراحت طراحی کرد.

افرادی که دچار اختلالات خواب هستند باید با دقت بیشتری رنگی مناسب برای رنگ آمیزی اتاق خوابشان را انتخاب کنند اول باید بگوییم که اگر فردی حساس هستید و زود دچار تکرار زدگی می شوید از رنگ های سفید ، شیری ، آبی ملایم ، یاسی ملایم و از این دست رنگ ها برای رنگ آمیزی اتاق خواب استفاده کنید ولی اگر فردی تنوع طلب هستید می توانید از طیف گسترده تری از رنگ های آرامش بخش بهره ببرید که البته بهتر است از دسته رنگ های سرد باشد تا اشتها را کاهش داده و ذهن را از افکار منفی دور کند.

انتخاب بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی اتاق خواب نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روحیات افراد دارد شما می توانید برای انتخاب رنگ مناسب از تجربیات نقاش ساختمان با تجربه این شرکت استفاده کنید.

رنگ آمیزی اتاق خواب

رنگ آمیزی نشیمن

اتاق نشیمن نیاز به حسی ما بین اتاق پذیرایی و اتاق خواب دارد یعنی در عین اینکه باید محیطی شاد باشد باید محیطی برای ارامش روحی و روانی نیز باشد پس باید از رنگ های ملایم ولی شاد استفاده شود ترکیب چند رنگ در نشیمن می تواند محیطی جذابی ایجاد کند .استفاده از رنگ های صورتی و یاسی از رنگ های محبوب برای نشیمن محسوب می شود البته برخی افراد استفاده از رنگ های سفید یا استخوانی را به هر رنگ دیگری ترجیح می دهند.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان در غرب تهران

 

رنگ آمیزی پذیرایی کوچک 1400

رنگ آمیزی اتاق کودک با بهترین طراحی 

رنگ آمیزی راهپله

رنگ آمیزی برخی نقاط از ساختمان نیاز به ریسک پذیر بودن دارد در رنگ آمیزی راهپله هم بخصوص اگر راهپله ما بین دو طبقه در داخل منزل قرار دارد بهتر است از رنگ های شاد و گرم در رنگ آمیزی آنها استفاده شود اما رنگ انتخابی باید هماهنگی مناسبی با رنگ اصلی دیوارهای سالن پایین پله ها داشته باشد تا حس بی نظمی به محیط القاء نشود برای مثال اگر از رنگ کرم برای رنگ آمیزی سالن استفاده کرده اید می توانید برای راهپله ی منتهی به سالن از رنگ قهوه ای روشن و یا رنگ هایی نزدیک به رنگ کرم اما تیره تر استفاده کنید تا محیطی شاد و عمیق ایجاد کنید.

نقاشی ساختمان در جوادیه

رنگ آمیزی دیوار راهرو و راهپله 1400

نقاشی ساختمان در جوادیه

آموزش رنگ آمیزی ساده با رنگ پلاستیک 1400

نقاشی ساختمان در جوادیه

نقاشی ساختمان با استادکاران خبره

نقاشی ساختمان در جوادیه

نقاشی ساختمان اسفراین - نقاشی ساختمان

هزینه ی نقاشی ساختمان در جوادیه

در مطالب قبلی در رابطه با قیمت انواع رنگ های ساختمانی صحبت شد اما در رابطه با هزینه ی نقاشی ساختمان در جوادیه باید بگوییم که نقاشی ساختمان در این منطقه با تخفیفات ویژه همراه بوده و شما همشهری عزیز جهت دریافت اطلاعات در این باره می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید تا از تخفیفات ویژه ی این منطقه نیز آگاه شوید.

 

جمع بندی نهایی

استفاده از تناژهای رنگ متنوع در رنگ آمیزی نمای داخلی ساختمان نیاز به دقت و ریسک پذیری بالایی دارد چون اگر رنگ ها با بی دقتی انتخاب شوند ممکن است نه تنها موجب شادابی و انرژی بخشی به محیط نشوند بلکه محیطی نامنظم و شلخته ایجاد کنند پس هماهنگی رنگ ها را فراموش نکنید و برای رنگ آمیزی آپارتمان های کوچک از تعداد رنگ های کمتری استفاده کنید تا محیط، عمیق تر و بزرگتر جلوه کند.