نقاشی ساختمان در شیراز با برترین کیفیت و ضمانت اجرایی

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک ،نقاشی ساختمان در شیراز سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد. ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

نقاشی ساختمان در شیراز

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی داشته باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

نقاشی ساختمان در شیراز

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

نقاشی ساختمان در شیراز

معرفی چند نوع رنگ

رنگ روغنی

رنگ روغنی به دلیل قابلیت  شست و شو برای سقف و دیوار به کار می رود

معایب < بو شدید یکی از مهم ترین معایب بوده و دیر خشک شدن زمان را بیشتر میکند >

مزایا <قابلیت شست و شو پوشش و دوام زیاد از مزایای رنگ روغنی است  >

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک به دلیل مات بودن مناسب ترین رنگ برای سقف می باشد و پوشش دهی مناسب باعث سریع بودن رنگ آمیزی با این نوع رنگ است  حلال اب بودن و بی بو بودن خصوصیات این رنگ را  برای محل هایی که نیاز به امادگی سریع میباشد

رنگ اکرلیک 

رنگ اکرلیک رنگ شیمیایی با درخشندگی بالا می باشد رنگ اکرلیک با کیفیت بالا و به عنوان پوشش نهایی بکار می رود و در برابر تغییر شدید دما و رطوبت مقاوم است و…

برای قیمت رنگ ها میتوانید به سایت فروشگاه رنگ آدیلوکس مراجعه فرمایید