نقاشی ساختمان ارزان قیمت با کیفیت ممتاز در چیتگر

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با بیش از چند صد هزار کار اجرایی ، سابقه ای طلایی در کار نقاشی ساختمان داشته و کیفیت عالی و درجه یک کارهای احرایی این شرکت مشتریان را برای سالهای طولانی برای این شرکت حفظ کرده است . این شرکت در اکثر نقاط تهران نمایندگی داشته و کارهای نقاشی ساختمان را در تمام نقاط تهران و شهرستان ها می پذیرد .

کارهای احرایی شرکت ساختمانی نقاشی لوکس در انواع کارهای نقاشی داخلی و خارجی ساختمان ، نمای ساختمان ، درب ها و پنجره های خروجی ، ادارات ،کارخانجات ، سوله ها ، و مدارس و منازل مسکونی و …

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

رنگ آمیزی هر قسمت از ساختمان بسته به کاربرد آن متفاوت است برای رنگ آمیزی سقف می توان از رنگ های پلاستیک استفاده کرد اما رنگ پلاستیک مورد مناسبی برای سقف آشپزخانه و سرویس بهداشتنی نیست چون رطوبت در این نقاط زیاد است .

استفاده از رنگ های روغنی می تواند ساده ترین و بهترین  انتخاب باشد این رنگ ها قابلیت شستشو و می تواند تا سالها کیفیت و دوام خود را حفظ کند رنگ های روغنی اگر دچار ضربه نشوند در اثر رطوبت خراب نخواهند شد .

رنگ اکریلیک کیفیتی کمی بهتر از رنگ های پلاستیک داشته و تبلیغات اضافی را باور نکنید مگر در برند هایی مانند کاپارول که بسیار گرانقیمت بوده و هزینه ی گرافی برایتان در بر خواهد داشت .

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در چیتگر

برای قیمت نقاشی ساختمان به طور کلی یک قیمت ثابت برای هر نوع رنگ تعیین شده است که شما می توانید در صفحه ی قیمت آنها را مشاهده فرمایید اما این قیمت ها قابل تغییر بوده و به عواملی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد :

  • میزان خرابی دیواری که قرار است رنگ آمیزی شود
  • درجه کیفیت رنگ درخواستی
  • زمان مورد نیاز برای کار درخواستی
  • برند رنگ درخواستی
  • ابزار مورد نیاز برای کار درخواستی
  • میزان زیر کاری و آستر مورد نیاز برای بی نقص شدن کار نهایی
  • توافق نهایی بین کارشناس استادکار این شرکت با مشتری

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

بازدید رایگان از کار

در قیمت گذاری نهایی برای کار نقاشی ساختمان استادکار از ساختمان شما بازدید کرده و پس از برآورد هزینه بسته به نکات درج شده در بالا و با توافق دو طرفه قیمت نهایی را به شما اعلام خواهد کرد .

قابل ذکر است که بازدید کار کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نداشته و پس از مشورت و راهنمایی استادکار برای حذف هزینه ی اضافی و اعلام قیمت نهایی شما اجباری برای سپردن کار نقاشی ساختمانتان به این شرکت نخواهید داشت و صرفاً این بازدید برای آزادی عمل و انتخاب بهتر شما بوده و در آخر شما می توانید با آسودگی تصمیم خود را اخذ فرمایید .

نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان از نظر قیمت ارزان تر از هر نوع دیوار پوشی است و در هنگام تعویض رنگ نیز نیاز به صرف زمان زیاد برای زیر کاری نیست در صورتی که کاغذ دیواری و دیگر دیوار پوش ها به شدت به دیوار آسیب زده و کندن آنها از دیوار بسیار سخت است و پس از کندن نیز باید چند روز زمان صرف کنید تا زیر کار دیوار درست شود حتی در مواردی نیاز به گچ کاری دیوار است .

رنگ آمیزی چون ارزان است شما می توانید در زمان های کوتاهی رنگ دیوار را عوض کنید و اگر فردی هستید که خیلی زود دچار تکرار زدگی می شوید می توانید با رنگ آمیزی ساختمانتان با رنگ های ساده و روشن تا مدتهای بسیار طولانی از رنگ انتخابی خود راضی و خشنود باشید .

در صورت تمایل به سپردن رنگ آمیزی ساختمانتان به استادکاران این شرکت با ما تماس بگیرید تا با قیمت بسیار منصفانه و ضمانت شش تا دو ساله صاحب منزل یا محل کاری زیبا و شیک باشید .