نقاشی ساختمان در سعادت آباد با بهترین و به روز طرح طرح های روز برای زیبایی دکوراسیون خانه شما توسط مجریان مجرب و با تجربه که زیر نظر گروه نقاشی لوکس فعالیت میکنند و کلیه طرح های اجرایی گروه ما با تضمین یک ساله انجام میشود .

در دهه اخیر به علت افزایش ساخت ساز و افزایش بافت شهری تهران رفت و آمد های مداوم در مسیر شمال و جنوب و شرق و غرب هم باعث هدر رفتن وقت و هم باعث افزایش هزینه ها مخصوصا با افزایش قیمت بنزین در سال ۹۹ میشود به همین خاطر گروه نقاشی لوکس با جمع آوری گروه های متخصص در تمامی قسمت های خدمات نقاشی ساختمان در هر منطقه از تهران مشکلات مسیر و زمان را برای انجام کار رفع کرده .

نقاشی ساختمان در سعادت آباد

نقاشی نمای داخلی

به دلیل اینکه خانه ها در سعادت آباد معمولا با بهترین و به روز ترین معماری ساخته شده اند پس برای نقاشی نمای داخلی آن نیز باید به شخصی واگذار شود که حرفه ای و وارد به طرح های لوکس و به روز نقاشی ساختمان باشد تا بتواند بهترین طرح ممکن را برای رنگ آمیزی ساختمان پیشنهاد دهد .

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

رنگ های مورد استفاده در نمای داخلی ساختمان

معمولا از رنگ روغنی و رنگ اکریلیک برای رنگ آمیزی دیوار ها و از رنگ پلاستیک برای رنگ آمیزی سقف استفاده میشود .

رنگ روغنی به دلیل رقیق شدن با تینر بوی بدی دارد ولی قابل شست و شو است بر خلاف رنگ های پلاستیک و اکریلیک

رنگ های مورد استفاده در نمای بیرونی ساختمان

  • رنگ نما (سیلیکونی و ساده )
  • کینتکس (دانه درشت , دانه متوسط , دانه ریز )
  • رنگ جوتن

نقاشی ساختمان در سعادت آباد و سراسر تهران با استادکاران مجرب و دوره دیده با قرار داد رسمی و زمان مشخص گروه ساختمانی نقاشی لوکس و سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ی کار نقاشی ساختمان توانسته با احترام به حقوق مشتریانش در سالها مشتریان ثابت خود را حفظ کرده و با کارهای اجرایی درجه یک زیبایی شگفت انگیزی برایتان بسازد.

شما همشهریان عزیز می توانید با تماس با ما و پس از بازدید رایگان از ساختمان توسط مجربترین استادکاران این گروه و کسب اطلاعات کافی برای کاهش هزینه ی نقاشی ساختمانتان در صورت تمایل نقاشی ساختمانتان را به ما بسپارید . شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با شعار کسب درآمد حلال و احترام به حقوق مشتریانش در تمام ساعات روز آماده ی خدمات رسانی به شما می باشد .

نقاشی درب های چوبی

درب ها در دکور خانه تاثیر فراوانی دارند مخصوصا اینکه میتوانیم رنگ درب ها را با سرویس های چوب هر اتاق ست کنیم .

نقاشی درب چوبی یکی از سخت ترین نوع رنگ آمیزی است زیرا از حساسیت بیشتری برخوردار است و زیر سازی در رنگ آمیزی چوب نقش بسیار مهمی دارد. که ما نقاش کاران بسیار ماهری برای رنگ آمیزی چوب در اختیار داریم که میتوانند بهترین طرح ها را برای نقاشی درب شما پیشنهاد دهند .

نقاشی درب چوبی

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان معمولا در هر سال با احتساب افزایش قیمت ها و تورم در رنگ و ابزار آلات نقاشی ساختمان و افزایش مزد کارگران تعیین میشود . اما به غیر از این عوامل تاثیر گذار دیگری نیز در تغییر قیمت تاثیر دارند که در زیر آن ها را بررسی میکنیم .

تعیین قیمت ثابت برای نقاشی ساختمان کاری مشکل و تقریباً غیر ممکن است مگر اینکه تمام نکات در زمینه ی تعییین قیمت در نظر گرفته شده و براورد شود .در زیر چند نکته ی مهم در رابطه با تعیین قیمت اشاره می کنیم :

  1. نوع کار درخواستی از درجه یک تا سه
  2. نوع رنگ انتخابی و قیمت آن
  3. زمان مورد نیاز برای انجام کار
  4. لوازم مورد نیاز برای اجرای کار
  5. سبک انتخابی مدرن یا سنتی
  6. میزان زیر کاری مورد نیاز برای کار
  7. کار روی دیوار رنگ شده یا گچی یا سیمانی و … باشد در میزان قیمت موثر است
  8. کار با چه نوع ابزاری باشد برای مثال قلمو یا غلطک
  9. میزان خرابی کار
  10. قیمت در ساختمان نوع ساز با ساختمان های رنگ شده متفاوت است

بعد از تمام نکات گفته شده و قیمت ثابتی که در صفحه ی قیمت ها ذکر شده قیمت نهایی پس از توافق دو طرفه مابین شرکت و مشتری تعیین می شود .

نقاشی ساختمان در شمال تهران