نقاشی ساختمان سه بعدی کاری شیک و زیبا با طرح های مدرن بسیار زیبا و جذاب است.استادکاران با تجربه و خوش سلیقه ی ما با طرح های خلاقانه طرح های مانند کاغذ دیواری را بسیار بی نظیر طراحی می کنند .

نقاشی ساختمان در تبریز

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

طرح های سه بعدی نقاشی ساختمان با طرح های بسیار متنوع موجود هستند و چون خلاقیت در این کار بسیار است هر استادکاری طرح مخصوص به خود را می تواند برای شما اجرا کند .در سالهای اخیر با  زیاد شدن طرفداران کاغذ دیواری و طرح های آن نقاشان ساختمان با ارائه ی طرح های سه بعدی رقابت با کاغذ دیواری را تنگا تنگ کرده و نقاشی ساختمان را به اوج زیبایی خود رسانده اند .برخی مشتریان تنوع پذیر علاقه ی زیادی به طرح های خاص برای ایجاد دکوراسیونی شیک دارند رنگ آمیزی سه بعدی یکی از این روش ها است تا با ایجاد طرح های خلاقانه دکوراسیونی شگفت انگیز ایجاد کند .

نقاشی ساختمان فقط به معنی یک رنگ آمیزی ساده نیست و می توان با کمی ذوق و سلیقه طرح هایی جدید و جذاب ایجاد کرد در نقاشی سه بعدی یعنی ایجاد طرح های سه بعدی که می تواند طرح های طبیعت – اشخاص – مناظر و بسیار طرح های دیگر باشد امروزه شابلون های آماده و دست ساز به کمک استادکاران آمده است .

نقاشی ساختمان در عظیمیه کرج

ابزار کار

ابزار کار در نقاشی سه بعدی با نقاشی ساختمان ساده متفاوت است و بیشتر از پیستوله مخصوص استفاده می شود .

مورد بعدی در انجام نقاشی ساختمان شابلون است که ممکن است به طور آماده یا به دست خود استادکار طراحی شده باشد .طریقه ی ساخت شابلون های دست ساز در برخی سایت ها آموزش داده شده اند که در کنار ساخت شابلون ها ممکن است ایده ای نوآورانه به مغز شما خطور کند .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

قلمو های ظریف در سایز های مختلف نیز ممکن است برای طرح ارائه شده مورد نیاز باشد .

 

تعریفی کلی از نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی نیاز به تکنیک هایی دارد تا خطای دید برای بیننده ایجاد کند این نوع نقاشی فضایی داخلی را بسیار متفاوت خواهد کرد اما انتخاب نوع طرح و تن رنگ همگی نیاز به مهارت و تخصص دارد که تمامی اینها نیاز به فردی خبره دارد .

نقاشی ساختمان در شهید بهشتی

 

نکات مورد توجه در طراحی نقاشی سه بعدی بر روی دیوار در نقاشی ساختمان

اولین نکته در کشیدن طرح سه بعدی بر روی دیوار می تواند، انتخاب مکان مناسب باشد :میزان نور در قسمتی که نقاشی ساختمان کشیده می شود اگر زیاد باشد دیگر اجازه ی دیده شدن تصویر را نمی دهد و همچنین اگر در این مکان برخی لوازم در مقابل تصویر قرار بگیرد زحمات ما را از بین خواهد برد پس انتخاب مکان مناسب بسیار اهمیت دارد .

دومین نکته در این رابطه می تواند انتخاب طرح های مناسب باشد از شابلون های آماده برخی برای سالن پذیرایی و برخی برای اتاق خواب مناسب هستند پس دقت کنید طرح انتخابی شما مناسب مکان مورد نظرتان باشد برای مثال استفاده از طرح های کارتونی برای اتاق کودک مناسب است .

سومین نکته که باید در نظر گرفته شود انتخاب رنگ های مناسب است این رنگ ها باید بسته به نوع طرح و همچنین دکوراسیون مناسب باشند تا جلوه ی خود را با یک انتخاب نادرست از دست ندهند .

چهارمین نکته زیرکاری مناسب در نقطه ای است که قصد اجرای طرح  را دارید سطح کار باید کاملاٌ صاف و بدون موج باشد تا سایه روشن کار شده در طرح کاملاً خودنمایی کرده و هارمونی کار از بین نرود .

پنجمین نکته رنگ دیوار است رنگی که برای دیوار انتخاب شده باید با رنگ طرح همخوانی داشته باشد تا حس نامنظم بودن در کار نهایی ایجاد نشود .

ششمین نکته که باید کاملاٌ مد نظر گرفته شود جنس رنگ های انتخاب برای تصویر سه بعدی است این رنگ ها باید کیفیت ممتازی داشته و با پوشش مناسب تصویر را زنده نمایان کنند رنگ های اکریلیک و لاتکس پیشنهاد های ما به شما هستند چون با سرعت خشک شدن بالا  کار را بسیار سریع و آسان می کنند .

هفتمین نکته استفاده از ابزار استاندارد است اگر از ابزار بی کیفیت استفاده کنید مطمئن باشید نتیجه ی نهایی باب میل شما نخواهد بود و موجب بروز ایراداتی در رنگ طرح خواهد شد ، از مهم ترین ابزار ها می توان به قلمو اشاره کرد .

 

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با تجربه ی طولانی و استادکاران مجرب با کارت مهارتی از وزارت فنی و حرفه ای کارهای نقاشی داخل و خارج ساختمان و همچنین تعمیرات ساختمان شما را با قیمت مناسب و توافقی در اسرء وقت به انجام می رسانددر صورت تمایل با ما تماس بگیرید .