انجام یک نقاشی ساختمان مرغوب نیاز به رعایت برخی نکات مهم و اساسی دارد که ما در ذیل به آن ها می پردازیم

استادکار نقاش ساختمان خبره

سپردن کار نقاشی ساختمان به استادکار ماهر و دوره دیده با کارت مهارتی ، استادکاران خبره با نوع کار ، روش کار ، نوع مواد و هر نوع مطلبی که مربوط به معایب و مزایایی مواد مورد مصرف و عیب یابی و رفع عیوب در نقاشی ساختمان مرغوب آگاهی کامل دارند پس می توانید با آسودگی کار را به او بسپارید .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

بهترین رنگ و مواد در نقاشی ساختمان مرغوب

استفاده از رنگ ، مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد از اصول خدشه ناپذیر در داشتن نقاشی ساختمانی بی نقص است .امروزه صد ها نوع رنگ با آرم های متفاوت وارد بازار شده اند که مشتریان فقط به انواع رنگ های گرانقیمت با برند معتبر و بنام اعتماد می کنند در حالی که رنگ ها و مواد درجه یک ارزان قیمت تری موجود هستند که به علت کمتر شناخته شدن کمتر مورد استفاده قرار می گیرند .پس سپردن کار به استادکار با وجدان کار را برای شما در داشتن نقاشی ساختمان مرغوب بسیار آسانتر می کند .

نوع رنگ انتخابی برای داشتن رنگ آمیزی ساختمان

نوع رنگ آمیزی مناسب برای هر نقطه از ساختمان و یا منطقه ی آب و هوایی یکی دیگر از عوامل داشتن رنگ آمیزی مرغوب است . شما نمی توانید توقع داشته باشید که فقط به صرف تبلیغات رنگی کیفیت صددرصد آن را در کار اجرایی داشته باشید. برای مثال: استفاده از رنگ های با مقاومت کمتر در برابر رطوبت مطمئناً نمی توانند مورد مناسبی برای رنگ آمیزی نما یا سرویس های بهداشتی داشته باشند و یا استفاده از رنگ روغنی در سقف ممکن است موجب جذب رطوبت و قطرات آب در سقف و نهایتاً کم شدن عمر رنگ سقف شود .

 

لینک های مفید:
اجرای سیلر کیلر (تضمینی)

 

زمان بندی در کار نقاشی ساختمان

زمان مناسب برای خشک شدن از نکات مهم دیگر به شمار می آید. وقتی شما برای انجام نقاشی ساختمانتان عجله دارید بهتر است مدت زمان مورد نیاز هر رنگ را در نظر بگیرید .از راهنمایی های استادکار بهره ببرید برای مثال : انجام رنگ آمیزی با رنگ روغنی بخصوص در فصل سرما به علت دیر خشک شدن رنگ ورغنی نیاز به زمان بیشتری دارد و اگر رنگ کاملاً خشک نشود مطمئناً برایتان مشکل ساز شده و کیفیت مورد نظر را نمی توانید به دست آورید.

نقاشی ساختمان با قیمت مناسب

شرکت ساختمانی ما انواع نقاشی ساختمان شما را با قیمت مصوب و منصفانه و نهایتاً توافقی با ضمانت اجرایی به مشتریان ارائه می دهد در صورت تمایل با ما تماس بگیرید .

 

کارهای اجرایی در گروه ساختمانی نقاشی لوکس

نقاشی ساختمان با انواع رنگ روغنی – پلاستیک – اکریلیک – رنگ نما – رنگ استخری ضد آب – کنیتکس – بلکا – مولتی کالر – سیلر و کیلر – و …

انواع رنگ های طرح دار : رنگ ترک – رنگ آمیزی سه بعدی – پتینه – طرح چرم – طرح چوب – طرح سنگ و …

رنگ آمیزی با قلمو و غلطک و پمپ ، پیستوله با کیفیت ممتاز