نقاشی ساختمان در ولنجک با کیفیت درجه یک با بهترین رنگ های ایرانی یا خارجی به انتخاب مشتری با برترین متدهای طراحی نقاشی ساختمان ، گروه نقاشی لوکس با گرد هم آوردن بهترین مجریان نقاشان ساختمان در طی چندین سال توانسته تیم های مجربی را در منطقه های مختلف تهران جمع کند و کاری با کیفیت و با تضمین را ارائه دهد .

نقاشی ساختمان در سنندج

طرح های مختلف نقاشی ساختمان در ولنجک

منطقه ولنجک به علت به روز بود معماری داخلی و خارجی آن و اجرای طرح ساختمان ها و برج ها توسط مهندسین کاربلد از طرح های بسیار به روزی برخوردار هستندند به همین دیلیل برای نقاشی و رنگ آمیزی خانه های این منطقه باید مجریانی انتخاب شوند که توانایی اجرای طرح های لوکس و به روز را داشته باشند .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

جدیدترین تریح هایی که در حال حاضر روی در نقاشی ساختمان در ولنجک روی بورس هستند پیاده سازی طرح های کاغذ دیواری و طرح های خاص و به روز پتینه کاری در نمای داخلی آن است .

نقاشی ساختمان در ولنجک

اجرای طرح های کاغذ دیواری با رنگ

یکی از جدیدترین طرح های نقاشی که البته هر روز در حال به روز رسانی است نقاشی ساختمان با طرح های کاغذ دیواری است که با غلطک های طرح دار و شابلون های نقاشی ساختمان پیاده سازی میشود .

تنوع روز افزون طرح های غلطک های طرح دار و شابلون های نقاشی ساختمان باعث شده تا هر طرحی با هر سلیقه ای را راضی کرد از طرح های زیبای کودک تا طرح های گلدار زیبا

پتینه کاری

پتینه کاری یکی از گرانترین به لوکس ترین طرح هایی است که در خدمات نقاشی ساختمان وجود دارد .

پتینه کاری همان نقاشی هست اما با این تفاوت که جای اشتباهی ندارید و مجری آن باید بسیار حرفه ای باشد

با پتینه میتوان انواع طرح های کاغذ دیواری و طرح سنگ و طرح چوب و هر طرحی به شفارش مشتری را اجرا کرد .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

قیمت نقاشی ساختمان در ولنجک

در نقاشی ساختمان برای هر نوع رنگی یک قیمت کلی ارائه می شود اما بسته به شرایطی این قیمت ها تغییر پذیر هستند .قیمت در نقاشی ساختمان به عوامل زیر بستگی دارد

  1. برند رنگ
  2. ابزار مورد نیاز
  3. نوع دیوار از گچی ، رنگ شده ، سیمانی ، بتونی
  4. زمان مورد نیاز برای کار درخواستی
  5. طرح مورد نظر برای پیاده سازی

تاثیر رنگ در دکور خانه

رنگ نقش بسیار مهمی در دکور خانه دارد برای مثال شما میتوانید در هر اتاق یا سالن پذیرایی سرویس چوبی با رنگ مختلفی داشته باشید به همین خاطر شما میتوانید درب های چوبی هر اتاق را در هر سمت به رنگ سرویس چوب آن اتاق رنگ کنید .

علاوه بر این بر خلاف چند سال پیش که تمام خانه را با یک رنگ یک دست رنگ آمیزی میکردند تمام شده است و در حال خاضر با الهام گرفتن از علم روانشناسی رنگ ها و ست کردت رنگ با سرویس های موجود در خانه هر اتاق یا حتی چند دیواری را در پذیرایی رنگ هایی مختلف انتخاب میکنند .

نقاشی ساختمان در ملارد کرج

کیفیت و برند رنگ ها در نقاشی ساختمان چه نقشی دارند :

یکی از سوالات مهم و اساسی در نقاشی ساختمان این سوال است که برند رنگ های مصرفی می تواند در کیفیت کار نهایی تأثیر گذار باشد یا خیر ؟

شاید اولین جواب منتقی برای این سوال این باشد که بله برند های معروف، رنگ های خوب و با کیفیت و در کیفیت کار بسیار مؤثر هستند اما باید توضیحی بسیار مهم به این جواب اضافه شود، رنگ های با برند معروف در طی سالیان معروفیت کسب کرده و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده در حالی که رنگ های کمتر شناخته شده و بسیار با کیفیت دیگری نیز امروزه تولید می شوند که فقط به علت شناخت کمتر مشتریان و برخی استادکاران در رابطه با این رنگ ها سبب شده تا مورد توجه قرار نگیرند .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در انجام کارهای نقاشی و نمونه کارهای بسیار فراوان در اکثر نقاط تهران و شهرستان ها برای جلب رضایت مشتریان و کاهش هزینه با تلاشی بی وقفه به شما رنگ های کمتر شناخته شده ولی بسیار با کیفیت را معرفی کرده و کارهای اجرایی خود را با ضمانت شش تا دو ساله به شما تحویل می دهد تمام تلاش شرکت ما رضایت مشتریان و حفظ مشتریان است تا مشتریان با هزینه ی کم کاری زیبا و با کیفیت داشته باشند .

ما به شما تمام برند های ایرانی و خارجی را معرفی می کنیم و با دادن اطلاعات کافی در زمینه ی کیفیت و کارایی آنها انتخاب را به خودتان می سپاریم برای سفارش تمامی خدمات نقاشی ساختمان در نمای داخلی و بیرونی ساختمان با مشاورین ما تماس بگیرید .