کابینت پلی اورتان چیست؟

کابینت پلی اورتان با استفاده از ام دی اف خام و ابزار خورده ای ساخته می‌شود و سپس با رنگ پلی اورتان پوشیده می‌شود. رنگ پلی اورتان استفاده شده دراین نوع کابینت در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و از آنجایی که ضد آب است ، آسوده خاطر می توان در محیط های مرطوب از آن استفاده کرد. تمامی قطعات کابینت پلی اورتان مانند سطح ظاهری درب ها با رنگ پلی اورتان پوشش داده می شوند. همچنین، می توان کابینت های پلی اورتان را در طرح ها و رنگ های متنوعی تهیه کرد و به راحتی با سایر قسمت های دکوراسیون داخلی ترکیب کرد. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، کابینت های پلی اورتان محبوبیت بالایی در بین مشتریان دارند و در منازل، ادارات و هتل ها از آنها بسیار استقبال می شود.

کابینت پلی اورتان

قیمت پلی اورتان

قیمت کابینت پلی اورتان نسبت به کابینت های روکش چوب کمتر است اما در ساخت آن از مواد با کیفیت بالا استفاده میشود. پلی اورتان علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت و رطوبت، دارای مقاومت بالا در برابر سایش و خراش نیز می‌باشد. همچنین پلی اورتان دارای یک لایه پوششی ضد خش می‌باشد که به آن براقی و زیبایی قابل توجهی می‌بخشد؛ البته کابینت پلی اورتان را می توان هم به صورت مات تهیه کرد و هم به صورت براق و درخشان.

به علت استفاده از مواد با کیفیت بالا و ویژگی‌های برتر، قیمت کابینت پلی اورتان نسبت به کابینت‌های دیگر معمولاً بیشتر است. با این حال، طول عمر بیشتری نیز دارد. پلی اورتان نیاز به نگهداری و تعمیرات کمتری دارد و می‌تواند به مدت طولانی ‌تری در شرایط خوب از آن استفاده شود. این در مجموع به معنای صرفه جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری در طولانی مدت می‌باشد. علاوه بر این، طراحی و ظاهر زیبای پلی اورتان می‌تواند به طور قابل توجهی به ارزش و زیبایی دکوراسیون داخلی فضا اضافه کند.

 

3 فاکتور مهم که قیمت کابینت پلی اورتان را تغییر میدهد:

  1. انتخاب طرح : با توجه به مدل و طرح و پرکار بودن کابینت انتخابی خود قیمت کابینت متغیر است.مثلا میدانیم قیمت کابینت سبک کلاسیک به علت پرکار تر بودن و شلوغ تر بودن حاشیه های کابینت، نسبت به کابینت نئو کلاسیک گران تر است.
  2. کیفیت رنگ انتخابی : کیفیت رنگ مورد استفاده نیز یکی از عوامل تاثیر گذار برای تعیین قیمت این نوع کابینت است که میتواند به درجه 1 ،درجه 2 ، و… تقسیم شود.
  3. مجری کار: بسته به تجربه کاری و ظرافت در اجرای کار مجری،قیمت های متغیری برای نصب این نوع کابینت میتوان درنظر گرفت.

میدانیم که محاسبه قیمت کابینت پلی اورتان به همین سه فاکتور بستگی دارد و بقیه موارد در محاسبه همه کابینت ها ثابت است.

برای محاسبه قیمت کابینت خود، می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید.

روش دستی محاسبه کابینت ها

قیمت کابینت های زمینی 60% هر متر کابینت استاندارد می باشد.

قیمت کابینت های هوایی 40% هر متر کابینت استاندارد می باشد.

قیمت کابینت های ایستاده 180% هر متر کابینت استاندارد می باشد.

قیمت کابینت های ویترینی 80% هر متر کابینت استاندارد می باشد.

قیمت اپن یا جزیره 90% هر متر کابینت استاندارد می باشد.

اضافه کردن هر ده سانت به ارتفاع هوایی 10% به قیمت هوایی اضافه می شود

برای کابینت های دوپله 20% به مبلغ هوایی اضافه می شود.

با استفاده از سایت مشاهیر

سایت مشاهیر توانسته است با روشی نوین ، به طور دقیق و به صورت رایگان ، قیمت کابینت را محاسبه کند. تنها لازم است که پس از ورود به سایت مشاهیر به صورت رایگان از موتور محاسبه گر، به سرعت از محاسبه آنلاین قیمت کابینت استفاده کنید. این روش به شما کمک می کند تا به سرعت قیمت تمام شده کابینت های مورد نظر خود را محاسبه کنید .

محاسبه آنلاین قیمت

محاسبه متراژ کابینت:

برای محاسبه متراژ کابینت باید ابعاد دیوارها را محاسبه کنیم و سپس درب ها و پنجره ها و نیز یخچال و گاز مبله و ماشین های ظرف شویی و لباس شویی را از آن کم کنیم.

البته لازم به ذکر است که سایت مشاهیر برای محاسبه قیمت تمام شده، به طور خودکار این محاسبات را انجام می دهد.

همچنین با مراجعه به سایت میتوانید محاسبه متراژ کابینت خود را به صورت آنلاین و رایگان انجام دهید.

محاسبه آنلاین متراژ

اگر به دنبال ساخت کابینت دراصفهان و تهران هستید، می توانید به سایت دکوراسیون داخلی مشاهیر مراجعه کنید. این گروه با داشتن تیمی از متخصصان مجرب، به ساخت کابینت های پلی اورتان با استفاده از بهترین مواد اولیه می پردازد.