اجرای اپوکسی کف بر روی انواع سطوح سیمانی ، بتونی ، سرامیکی توسط تیم مجرب نقاشی لوکس با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده.

متریال های مختلف اجرای اپوکسی کف

اجرای رنگ اپوکسی برای کف مراحل مختلف و کیفیت های مختلفی دارد که هر کدام بر اساس نیاز اجرا میشوند و باعث نوسان قیمت هستند. که در این مقاله به بررسی آنان خواهیم پرداخت.

برند های رنگ اپوکسی کف

رنگ اپوکسی در کیفیت اجرا بسیار مهم است و با توجه به تولید کننده های زیاد این رنگ انتخاب برند با کیفیت و مناسب بسیار مهم است. از برند های خوب اپوکسی میتوان به برند های هادی، روناس، و کهالی اشاره کرد.

 

لینک های مفید:
اجرای پلی یورتان

 

ضخامت اجرای اپوکسی کف

ضخامت اپوکسی در قیمت و کیفیت کار ویژگی بسیار مهمی است. معمولا برای اجرای اپوکسی در سطوح مختلف ضخامت های مختلفی مناسب هستند. مثلا جهت اجرای اپوکسی میتوان از ضخامت های ۲ ، ۳ ، ۴ میل استفاده کرد که طبیعتا هر چه ضخامت بیشتر باشد مقاومت آن در برابر شکنندگی افزایش میابد.

انواع سطوح برای اجرای اپوکسی

اپوکسی کف بر روی سطوح مختلفی قابل اجرا است که بنا به جنس هر سطح زیر سازی آن میتواند سخت تر یا آسانتر باشد. اما به طور کلی اپوکسی کف را میتوان بر روی سطوح سیمانی ، سرامیکی ، بتتی اجرا کرد.

اجرای اپوکسی کف

 

لینک های مفید:
اجرای سیلر کیلر (تضمینی)

 

مراحل اجرای اپوکسی کف

پر کردن ترک ها و ساب زنی

زیر سازی کف چند مرحله دارد ابتدا باید ترک ها و منافذ سطح را پر کنیم. بعد از پر کردن منافذ باید سطح مورد نظر را جارو کنیم و سطح را از هر گونه گرد و خاک و چربی و … پاک کنیم و سپس کف با با دستگاه ساب زنی ساب بزنیم تا سطح کامل آماده اجرا شود.

سلیس و اجرای آستر

بعد از ساب زنی قسمت های مورد نیاز را سیلیس پر میکنیم و سپس رنگ آستر را اجرا میکنیم. در این مرحله باید حواسمان باشد تا آشغال روی محل های اجرا شده نریزد و یا رنگ باد نکند.

اجرای نهایی اپوکسی

در این مرحله با توجه به ضخامت درخواستی از کارفرما ضخامت اپوکسی را بین ۱ تا ۴ میل اجرا میکنیم.