اگر ساختمان مسکونی شما نیاز به بازسازی دارد شما می توانید با یک طراحی خلاقانه محیط داخلی منزل خود را به فضایی دلنشین و آرامش بخش تبدیل و بهترین استفاده از هر قسمت را داشته باشید.برای اینکه طراحی و بازسازی ساختمان مسکونی در دکوراسیون داخلی به بهترین شکل انجام شود به شما پیشنهاد می کنیم این کار را به افراد خبره و متخصص در این کار بسپارید تا با صرف هزینه منطقی نتیجه ای دلچسب عایدتان شود.

اگر فضای ساختمان شما کوچک است بیش از افرادی که خانه ای بزرگ دارند به طراحی و بازسازی ساختمان مسکونی نیاز دارید زیرا یک طراحی دقیق می تواند به زندگی شما نظم داده و منزلی شیک و زیبا نصیبتان کند و در کنار آن آرامش روانی نیز داشته باشید.البته برای ساختمان های بزرگ نیز می توان از طراحی های خاص برای زیبا شدن محیط به خوبی استفاده کرد.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

کدام قسمت های ساختمان باید بازسازی و طراحی شود؟

اگر ساختمان شما قدیمیست و مصالح آن آسیب دیده باید سقف ها ، دیوار ها و کف نیز بازسازی شود و می توان برای بازسازی ساختمان مسکونی و زیبایی بیشتر،، برخی دیوارها را اضافه و یا تخریب کرد و تا حد امکان سبکی مدرن در ساختمان ایجاد کرد.

اتاق پذیرایی مهم ترین بخش ساختمان است که در دید همه ی افرادی که وارد خانه ی شما می شوند چه آشنا و چه غریبه قرار می گیرد پس باید به بهترین شکل ممکن طراحی شوند .برای طراحی اتاق پذیرایی رنگ آمیزی دیوار اصلی با رنگ های بافت دار و یا رنگ های تند و حتی با کاغذ دیواری ها و آینه کاری ،که در اکثر موارد دیوار پشت تلویزیون است، می تواند تا حد زیادی در شیک شدن و بازسازی ساختمان مسکونی تأثیر گذار  باشد و بعد از آن رنگ آمیزی دیگر دیوار ها و سقف که بهتر است متضاد از رنگ دیوار اصلی باشد، انتخاب شوند .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

اگر قصد دارید در بازسازی ساختمان مسکونی، دکوراسیون خانه ی خود را تغییر اساسی دهید باید بدانید که برای این تغییر باید تمرکز در تمام نقاط ساختمان باشد و نه فقط در یک قسمت چون در این صورت دیگر نتیجه ای عالی نخواهید داشت و فقط نتیجه ای محدود بدست می آید پس اگر قصد بازسازی ساختمان مسکونی خود را دارید با استادکاری خبره مشورت کرده و برای تمام قسمت های ساختمان طراحی های خاص و خلاقانه ای را در نظر بگیرید.

نقاشی ساختمان شاید اولین راه حل برای تغییر اساسی و بازسازی ساختمان مسکونی باشد برای این منظور تمام نقاط ساختمان را با رنگ های مناسب رنگ آمیزی می کنند استفاده از رنگ های تند می تواند گزینه ای جذاب برای تغییر دکوراسیون باشد اما بسته به روحیات افراد ممکن است برای برخی آزار دهنده شده و خیلی زود فرد را دچار تکرار زدگی کند پس استفاده از رنگ های ملایم نیز گزینه ای عالی خواهد بود.

طریقه ی نوسازی ساختمان مسکونی 

تعمیر و تغییر دکوراسیون

استفاده از رنگ های بافت دار مانند بلکا و مولتی کالر نیز ایده ای جالب برای تغییر در دکوراسیون است و با ترکیب رنگ های خارق العاده برای دیوارهای اصلی در اتاق خواب ، پذیرایی و نشیمن قابلیت اجرایی دارد اما طراحی یک دکوراسیون بی نظیر فقط با نقاشی ساختمان ممکن نیست پس در ادامه با دیگر راهکارها آشنا شوید.

برای تغییر در دکوراسیون آشپزخانه می توانید کارهای زیادی انجام داد مانند تغییر کاشی کاری به طور کامل یا تغییر در بخشی از آن ، تعویض کابینت ها و یا تغییر رنگ آنها و یا اضافه کردن بخش هایی برای نظم دهی بیشتر آشپزخانه و چیدمان وسایل و … تمامی این تغییرات با کمک استادکاران خبره می تواند با هزینه زیاد و یا حتی با هزینه محدود انجام شود.

تغییر در اتاق خواب نیز از طراحی های مهم در ایجاد اتاقی راحت و دلچسب است که در ابتدا با رنگ آمیزی مناسب و یا نصب کاغذ دیواری و در ادامه با لوازمی جدید و مدرن می تواند تکمیل شود البته اگر اتاق خواب بین چند کودک مشترک است کاری اساسی در تقسیم بندی و طراحی تختخواب ، کتابخانه و میز تحریر و رنگ های متضاد در پیش خواهید داشت.

 

کناف برای بازسازی ساختمان مسکونی

صفحات کناف در طرح های متنوع تولید و عرضه می شوند این صفحات کیفیت خوبی داشته و با نصب صحیح می توانند دکوراسیونی بی نظیر ایجاد کنند.کناف ها بیشتر برای تزئین سقف استفاده می شوند و در برخی مواقع نیز در دیوار ها نصب می شوند این صفحات بعد از نصب باید زیرسازی شده و رنگ آمیزی شوند تا جلوه و زیبایی خود را نشان دهند .برای تغییر دکوراسیون می توان با نصب این ابزار محیطی فوق العاده و شیک ایجاد کرد.

اتاق پذیرایی و نشیمن از جمله مکان هایی هستند که صفحات کناف در آنجا نصب می شوند و با یک رنگ آمیزی خلاقانه زیبایی محیط را تکمیل کرده و بازسازی ساختمان مسکونی شما را تکمیل می کنند.

جمع بندی نهایی 

وقتی مدتی طولانی در خانه ای زندگی می کنید از آن خسته شده و دلتان می خواهد در محیطی جدید و شیک زندگی کنید اما آیا می توان بدون تعویض خانه به مقصود رسید باید بگوییم بله با بازسازی ساختمان مسکونی می توانید با صرف هزینه کمتر محیط زندگی خود را به بهترین شکل و مطابق سلایق خود تغییر دهید اما اگر نمی دانید چه مقدار هزینه و زمان نیاز است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین ایده های طراحی را با کمترین و منصفانه ترین قیمت داشته باشید.