آجر نما از محبوب‌ترین نماها برای ساختمان به شمار آمده که از گذشته تا به امروز همچنان با تقاضای بالایی روبرو است. در حال حاضر آجر نما از تنوع بالایی در بازار برخوردار بوده که این امر انتخاب بهترین آجر نمای ساختمان را کمی دشوار ساخته است. بر همین اساس در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از برترین تولید کنندگان آجر نما در کشور پرداخته تا شما را در انتخاب آگاهانه و هرچه دقیق‌تر این محصول یاری کنیم.

آجر نمای ساختمان

1. شرکت آجر وندا تولید کننده بهترین آجر نمای ساختمان

مجموعه آجر وندا یکی از با سابقه‌ترین مراکز تولید انواع آجر در سطح کشور است که می‌توانید برای سفارش و خرید بهترین نوع آجر نما به این مجموعه معتبر مراجعه نمایید. از مهمترین محصولات تولید شده توسط آجر وندا می‌توان به انواع آجر قزاقی، مدرن، قلمدانی، پلاک، ال، لفتون و دیگر آجرهای سفارشی در طرح‌ها و ابعاد متنوع اشاره کرد. این مجموعه محصولات خود را همواره با استفاده از مواد اولیه مرغوب و کیفیت پخت بالا تولید می‌کند.

همچنین این مرکز مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا است که بر این اساس ضمن حفظ کیفیت و زیبایی، کلیه محصولات خود از جمله بهترین آجر نمای ساختمان را با قیمتی مناسب و به موقع تحویل مشتریان می‌دهد. برای اطلاع دقیق از قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز و سفارش آن می‌توانید با کارشناسان شرکت آجر وندا در تماس باشید.

2. شرکت آجر نما چین

از دیگر تولید کنندگان برتر آجر در کشور می‌توان به کارخانه آجر نما چین اشاره کرد. این کارخانه در طول فعالیت خود به تولید انواع آجر نما را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پرداخته است. آجر قزاقی نمای آجری سنتی از جمله محصولات این مجموعه است که برای نماهای قدیمی و سنتی کاربرد دارد. بسیاری از افرادی که به سبک‌های سنتی علاقمند هستند معمولاً برای نمای ساختمان خود از آجر قزاقی استفاده می‌کنند.

3. شرکت آجر سهیل

مجموعه آجرهای ماندگار سهیل جزو بهترین برندهای تولید کننده آجر نما است که در زمینه تولید فرآورده‌های نسوز ساختمانی و صنعتی فعالیت می‌کند. این مجموعه با توجه به سابقه بالایی که در این عرصه دارد توانسته است انواع آجر نمای ساختمان را با مشخصات منحصر به فرد و کیفیتی بالا در بازار عرضه نماید. از جمله محصولات شرکت آجر سهیل می‌توان به بلوک و آجر نمای خشک تراکوتا اشاره کرد.

4. شرکت آذرخش

شرکت آذرخش نیز یکی از معتبرترین مراکز تولید آجر در ایران است که بهترین آجر نمای ساختمان را تولید و در بازار عرضه می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این شرکت می‌توان به تنوع محصولات آن اشاره کرد که در ‌طرح ها و ابعاد مختلفی تولید می‌گردد. همچنین این مجموعه مجهز به خط تولید آجر پیشرفته و مدرن است تا محصولاتی مرغوب و درجه یک را به خریداران ارائه نماید. علاقه‌مندان به نمای آجری ساختمان ویلایی می‌توانند برای خرید و سفارش آجر نما به این مجموعه مراجعه کنند.

5. شرکت آجرچی

شرکت آجرچی نیز با تولید مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت توانسته است در رده بهترین تولید کنندگان آجر نما قرار گیرد. این شرکت بر پایه نوآوری، فناوری روز و به کارگیری روش‌های علمی در زمینه تولید انواع آجر از جمله آجر قزاقی، آجرهای دکوراتیو، تایل و… فعالیت می‌کند. قیمت هر متر مربع آجر نما در این مجموعه با توجه به ابعاد و نوع آجر نما متفاوت است که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

6. شرکت آجر نما کلوین

مجموعه کلوین از شرکت‌های فعال در حوزه تولیدات مصالح ساختمانی مانند آجر نما و قطعات بتنی پیش ساخته است. این مجموعه با برخورداری از چندین دهه سابقه تولید محصولات ساختمانی توانسته است بهترین آجر نمای ساختمان را با کیفیت بالایی تولید و عرضه نماید. بر همین اساس شما می‌توانید انواع آجر نسوز نما و همچنین آجر لفتون نسوز، تایل و… را از این شرکت با سابقه و معتبر سفارش دهید.

7. گروه تولیدی کیان برنا پارسیان

مجموعه کیان برنا پارسیان از دیگر مراکز نمونه در زمینه تولید و عرضه آجر نمای ساختمان و قطعات بتنی پیش ساخته در کشورمان است. این مجموعه در حدود دو دهه سابقه فعالیت در تولید انواع آجر نما، رستیک، رسی و همچنین بتن نما، بتن اکسپوز و… را دارد. برخورداری از تیم متخصص، ماشین آلات روز و بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت باعث شده تا شاهد تولید محصولات درجه یک و مرغوب از این مجموعه باشیم.

8. شرکت دیرگداز

مجموعه بین‌المللی کارخانجات دیرگداز به عنوان یکی از با سابقه‌‌ترین مراکز تولیدکننده آجر نما نسوز در ایران است که توانسته بهترین آجر نمای ساختمان را نیز تولید نماید. این شرکت همواره در تلاش برای ارتقاء کیفیت محصولات خود از جمله انواع آجر نسوز نما بوده است. بر همین اساس امروزه مرغوب‌ترین و متنوع‌ترین آجرنماها را در کشور با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب ارائه می‌نماید. از مهمترین ویژگی‌های محصولات کارخانه دیرگداز می‌توان به ثبات رنگ محصولات، قابلیت چسبندگی با انواع ملات‌ها، استحکام در برابر سایش و ضربه اشاره کرد.

9. کارخانه آجر نیک

آجر نیک بعد از ارتقاء و تجهیز کارخانه خود در سال ۱۳۸۶ و سال ۱۳۹۰ توانست در شمار برترین تولید کنندگان آجر در سطح کشور قرار گیرد. بر این اساس ظرفیت تولید محصولات این مجموعه افزایش یافته و هم اکنون بیش از ۱۵ هزار تن آجر نمای نسوز و دیگر محصولات ساختمانی را تولید و عرضه می‌نماید. انواع آجر نسوز، نانو آجر، چسب آجر و رزین آجر از جمله محصولات کارخانه آجر نیک است که با کیفیتی بالا و تنوعی بی‌نظیر به فروش می‌رسد.

10. آجر رضوان

مجموعه کارخانجات آجر رضوان تهران از دیگر تولید کنندگان برتر آجر نما در کشور است. این مجموعه با تکیه بر متخصصان مجرب و حرفه‌ای و به کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته توانسته است انواع آجر نما از جمله آجر نسوز و رسی را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه کند.

سخن پایانی

در این مقاله ۱۰ مورد از برترین مراکز تولید کننده آجر نمای ساختمان فعال در سطح کشور را معرفی و مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌‌توانید برای خرید بهترین آجر نمای ساختمان ابتدا به مقایسه و بررسی محصولات هریک از این مراکز پرداخته و در نهایت برترین شرکت تولید کننده آجر را انتخاب کنید.