معرفی بهترین برند های رنگ جدولی با بررسی معیار های چون مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی – پوشش – چسبندگی روی سطوح و نظرات کاربران

وجود جدول ها در شهرهای کوچک و بزرگ و حتی در روستا ها برای حفظ ایمنی رانندگان و عابرین در کنار و وسط خیابان ها و محدوده ی پارک ها وجود دارد و برای افزایش دید در شب باید جدول ها با رنگ هایی باکیفیت و مقاوم رنگ آمیزی شوند تا رانندگان دید کافی برای تشخیص جدول ها داشته باشند.
در کنار ایمنی رنگ آمیزی جدول ها به زیباسازی شهرها هم کمک می کند به همین دلیل انتخاب تنوع رنگ در رنگ آمیزی جدول ها نیز مد نظر قرار می گیرد. رنگ های جدول بر اساس پایه آب و پایه تینر تولید و عرضه شده است که هر یک از این رنگ ها ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی دارند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

رنگ جدولی

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

معرفی رنگ جدولی

رنگ آمیزی جدول با رنگ اکسیرپرگاس

رنگ اکسیرپرگاس یکی از رنگ های باکیفیت در رنگ آمیزی جدول ها است این رنگ از قدرت چسبندگی عالی و سرعت خشک شدن بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین با حلال تینر رقیق شده و برخی دیگر از محصولات این برند با حلال آب رقیق می شوند.رنگ اکسیرپرکاس عمر و دوام طولانی داشته و با پوشش دهی بالا می تواند انتخابی مناسبی برای رنگ آمیزی جدول ها باشد.این رنگ قابلیت اجرا با دستگاه های مخصوص یا حتی با قلمو یا پیستوله را نیز دارند.

 

رنگ آمیزی جدول با رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک جدولی در دو دسته ی پایه آب و پایه حلال های نفتی موجود هستند که انواع پایه حلال آنها از ماندگاری طولانی تری برخوردارند .این رنگ قدرت پوشانندگی خوبی داشته و با سرعت خشک شدن بالا رنگی مناسب برای رنگ آمیزی جدول می باشد.با اینکه رنگ آکریلیک پایه حلال،ماندگاری بسیار بالاتری دارند اما برای محافظت از محیط زیست، استفاده از رنگ آکریلیک پایه آب بیشتر مورد پسند است.این رنگ ها مقاومت خوبی در برابر نورخورشید ، بارندگی ،سایش ،ضربه و شستشو دارا هستند.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

این رنگ از ترکیب پلی استر اصلاح شده با اسید چرب تولید می شود.رنگ آلکیدی با اسید چرب خود به سرعت خشک شده و انعطاف پذیری بالایی دارد.براقیت بالای این رنگ در مقابل عمر و دوام طولانی آن،این رنگ را مورد توجه مشتریان قرار داده است.رنگ آلکیدی به طور کلی بسته به میزان روغن خشک استفاده شده در آن به سه دسته ی رنگ آلکیدی روغنی بلند ، متوسط و کوتاه تقسیم بندی شده اند.
رنگ آلکیدی بسته به ساختار شیمیایی اش در دو گروه هوا خشک و غیر هوا خشک قرار می گیرند.رنگ الکیدی روغنی کوتاه چون روغن خشک کمتر دارد به سرعت خشک نمی شود و باید در معرض حرارت بالا قرار بگیرد به همین دلیل برای رنگ آمیزی جدول ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و انواع رنگ آلکیدی روغنی بلند با روغن خشک بیشتر می تواند سریع تر خشک شود حتی اگر شرایط هوا نامساعد باشد پس می توان از این رنگ در رنگ آمیزی جدول ها بهره برد.

رنگ جدولی

رنگ آمیزی جدول با رنگ ترموپلاستیک اکریلیک نانو کامپوزیت

در این رنگ تکنولوژی نانو مورد  استفاده قرار گرفته و رنگی بادوام با تن رنگی ثابت و مقاومت  بالا در برابر قلیایی شدن بتن، تولید شده است این رنگ به خوبی تمامی روزنه ها و درزهای جدول را پرکرده و رنگی یکدست و صاف اجرا می شود.

رنگ نانو از دسته رنگ های ضد غبار و آلودگی بوده و آلودگی های سطح آن به راحتی  تمیز می شود.این رنگ عایق حرارتی خوبی بوده و همچنین ضد رطوبت می باشد و چون آب در آن نفوذ نمی کند پس تخریب نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد .مقاومت این رنگ در برابر نور خورشید نیز قابل توجه بوده و رنگ ترموپلاستیک اکریلیک نانو را از رنگ های پرطرفدار برای رنگ آمیزی جدول قرار داده است.

 

رنگ جدول

فروشگاه آدیلوکس با عرضه ی انواع رنگ و ابزار نقاشی ساختمان با قیمت مناسب

رنگ آمیزی نما با رنگ جوتن