گروه ساختمان نقاشی لوکس با جمع آوری بهترین و با تجربه ترین استادکارن در حوضه نقاشی ساختمان توانسته تیمی قوی و کار بلد را تشکیل دهد . و به دلیل استفاده از بهترین رنگ ها و ابزار ها توسط مجریان با تجربه تمامی کار های اجرایی خود را دو سال ضمانت میکند .

انواع رنگ روغنی

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان یکی از انواع تزیینات جالب و جذاب برای دیوار ها محسوب می شود که به علت تنوع رنگ و مدل در مواد مورد استفاده در نقاشی ساختمان می توان از ترکیبات رنگ و مواد میلیون ها طرح دکوراسیون ایجاد کرد و نقاشی ساختمان مناسب برای ساختمان های مسکونی – تجاری – اداری – مدارس و مهد های کودک – هتل – رستوران – ورزشگاه – استخر و … طراحی کرد .

نقاشی ساختمان با مواد مولتی کالر در دو نوع بلکا ابریشمی و الیاف معمولی از کارهای اجرایی بسیار پر طرفدار است چون در چندین رنگ و ترکیب چند رنگ تولید شده و استفاده از انواع مختلف روی هر دیوار دکوراتیوی زیبا برایتان می سازد .

نوع دیگر از مواد مورد استفاده در نقاشی ساختمان کنیتکس است که قدیمی تر از بلکا بوده و به علت مقاومت بسیار بالا درکارخانجات و نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد البته از این مواد در داخل ساختمان و مغازه ها و خیلی جاهای دیگر نیز استفاده می شود . در دیوار هایی که رطوبت دارند از این مواد استفاده می شود چون به راحتی پوسته پوسته نمی شود .

انواع رنگ های روغنی – پلاستیک – اکریلیک از دیگر دیوار پوش های مورد استفاده در ساختمان ها است که پرطرفدار تر از موادی چون بلکا و کنیتکس است و علت این موضوع این است که مواد نام برده شده به سختی از دیوار جدا می شوند به خصوص کنیتکس که پس از جدا کردن از دیوار باید دیوار دوباره زیر کاری و تعمیر شود .

نقاشی ساختمان در حصار بوعلی

انواع نقاشی ساختمان

انواع نقاشی ساختمان مدرن و سنتی در شرکت نقاشی ساختمان لوکس با کیفیت درجه یک اجرا می شود . انتخاب هر یک از این سبک های نقاشی  ساختمان بهتر است با مشورت استادکاران انجام شود چون مواردی خاص در زیباتر شدن و جلوه ی بیشتر نقاشی ساختمان باید در نظر گرفته شود .

اگر می خواهید بهترین نقاشی  ساختمان را در ساختمانتان در زمانبندی مشخص و با کیفیت عالی داشته باشید با شرکت های معتبر تماس بگیرید تا با پرداخت مبلغی مناسب از بهترین نقاشی ساختمان بهره مند شوید .

کاتالوگ در نقاشی ساختمان