رنگ آمیزی نمای ساختمان و برج ها با استفاده از دستگاه ایرلس توسط کادر مجرب گروه نقاشی لوکس با بیش از 40 سال سابقه در رنگ آمیزی ساختمان. جهت کسب مشاوره یا بازدید رایگان برای رنگ آمیزی نمای ساختمان با دستگاه ایرلس یا استعلام قیمت نقاشی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید.

دستگاه ایرلس چیست ؟

دستگاه ایرلس دستگاهی برای پاشیدن رنگ در ارتفاعات است که باعث میشود تا به راحتی نما های ساختمان ها و برج ها را رنگ آمیزی کرد. ایرلس در دو نوع برقی و بادی در بازار موجود است که البته نوع بادی آن از رده خارج شده.

با ورود دستگاه جدید ایرلس بر سرعت کار نقاشی ساختمان افزوده شد چون در استفاده از این دستگاه دیگر نیاز نبود رنگ داخل دستگاه ریخته شود بلکه رنگ داخل سطل باقی مانده و با مکنده ی دستگاه ایرلس مکیده شده و به سطوح پاشش می شد از این رو این دستگاه ها توانستند جایگاهی ویژه به خود اختصاص داده و سرعت کار رنگ آمیزی سطوح را افزایش دهند.

لنیک های مفید: میکروسمنت چیست؟

ایرلس

برای صرفه جویی در وقت و هزینه بهتر است از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کنید تا در کنار رنگ آمیزی باکیفیت،سرعت رنگ آمیزی نیز بالا برود.استفاده از قلمو در گذشته بسیار زمان بر بود به همین دلیل کم کم غلطک جای این وسیله را گرفت هر چند که هنوز هم در کنار غلطک ها برای رنگ آمیزی گوشه های سطوح و جاهای باریک استفاده از قلمو لازم است .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

اما با استفاده از پمپ و پیستوله سرعت کار را بسیار افزایش داد اما ایرادی که به این دستگاه ها وارد بود این مسئله بود که رنگ باید به غلظت مناسب رسانده شده و داخل دستگاه ریخته می شود و در صورت بروز مشکل باید رنگ از دستگاه خالی شده و مشکل رفع می شد مشکلاتی همچون گرفتگی مجاری خروجی رنگ از دستگاه ،اما دستگاه جدید ایرلکس این مشکلات را نداشته و فقط با قرار دادن یک مکنده داخل ظرف رنگ به راحتی رنگ از ظرف مکیده شده و کار رنگ آمیزی با کیفیت عالی اجرا می شود.

چرا بهتر است از ایرلس در نقاشی ساختمان استفاده شود؟

همان طور که در بالا گفتیم کار با ایرلس راحتر بوده و سرعت کار را بالا می برد و همچنین کیفیت رنگ آمیزی با این دستگاه بسیار خوب است اما از دلایل دیگر می توان به این نکته اشاره کرد که وقتی مساحت کار زیاد است استفاده از این محصول بسیار کاربردیست در صورتی که اگر با غلطک یا پیستوله کار اجرا شود زمانی در حدود سه برابر نیاز است تا کار رنگ آمیزی اجرا شود پس وقت آن رسیده تا روش های قدیمی را کنار گذاشته و از تکنولوژی برای سرعت بخشیدن و راحتی کار استفاده شود.

در استفاده از دستگاه ایرلس در نیروی کار نیز صرفه جویی شده و می توان کار را با تعداد بسیار کمتری از نیروی کمکی اما در زمان کمتر و حتی با کیفیت بسیار بالا تر به اتمام رساند.استفاده از این دستگاه هم برای استادکار نقاش ساختمان مزیت دارد و هم برای صاحب کار مزیت دارد چون صاحب کار می تواند کار خود را در زمان کمتر با کیفیت عالی تحویل بگیرد و نقاش ساختمان نیز می تواند با اجرای سریعتر یک پروژه ،پروژه ای جدید را آغاز کند پس استفاده از این وسیله برای هر دو طرف مزایای فراوان دارد.

ایرلس

کاربرد های ایرلس

این دستگاه کاربردی برای رنگ آمیزی سطوح داخلی و بیرونی ساختمان ها ، سقف و دیوارهای ساختمان ها ، اتومبیل ها ، مبلمان ،  سطوح فلزی و چوبی و حتی هواپیما و کشتی ها قابلیت استفاده دارد و برای رنگ آمیزی با انواع رنگ های اکرولیک ،روغنی ، رزینی ، لاتکس ، وینیلی ، آلکیدی ، الاستومری و … کاربرد دارد.

ایرلس

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

مزایای  استفاده از ایرلس

  • سرعت بالای اجرای رنگ امیزی با دستگاه ایرلس
  • قابل استفاده برای انواع رنگ ها
  • رنگ آمیزی سطوح مرتفع
  • اجرای رنگی باکیفیت بدون موج و یکدست
  • مصرف کمتر رنگ
  • رنگ آمیزی با ضخامت یکدست
  • افزایش عمر رنگ سطوح با رنگ آمیزی با دستگاه ایرلس
  • کاهش هزینه رنگ آمیزی به علت بالا بودن سرعت اجرایی با این دستگاه

نکته : در رنگ آمیزی با دستگاه ایرلس باید توجه داشته باشید که تمامی نقاطی که قصد رنگ آمیزی آن را ندارید مانند درب و پنجره ها و کف باید به خوبی پوشانده شود و همچنین کلید ها و پریزها باز شده و جای کلید و پریز ها باید پوشانده شود تا پاشش رنگ،رنگ را وارد پریز ها نکند و همچنین باید رنگ آمیزی را از یک قسمت آغاز کرده و به طور منظم ادامه دهید در دیوارها این رنگ آمیزی بهتر است از بالا به پایین و در سقف از قسمت کم عرض با ضخامتی مناسب اجرا شود.