اجرای رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها با روش های اصولی و تضمینی با استفاده از رنگ های پلی یورتان و نیم ولی استر ایرانی و ترکیه با مقاومت بالا با قیمت مناسب توسط مجریان مجرب گره نقاشی لوکس

رنگ آمیزی درب های چوبی ساختمان

در آپارتمان ها و برج های امروزی در کنار نقاشی ساختمان ،درب های چوبی اصل اول در تزیین ساختمان را اجرا می کنند درب های چوبی لابی ها که از طرح های متنوع و زیبایی برخوردارند اگر کیفیت رنگ مناسبی نداشته باشند از زیبایی آنها به شدت کاسته شده و کیفیت آنها نیز به شدت کاهش می یابد .

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق هادرب های چوبی در چندین رنگ در بازار موجود هستند که پرطرفدار ترین درب ها درب های قهوه ای هستند درب های مشکی ، سفید ، کرم و …. برای حفظ رنگ اصلی درب ها باید رنگ مورد نظر توسط استادکاری مجرب تهیه شود در غیر اینصورت رنگ درب شما مانند رنگ اصلی نخواهد شد اگر خود قصد رنگ آمیزی درب چوبی را دارید طبق مراحل زیر عمل کنید و در ادامه ی مقاله با ما باشید .

 

لینک های مفید:
نقاشی درب چوبی

 

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها

 

رنگ آمیزی چوب

مراحل رنگ آمیزی درب های چوبی

  1. رنگ مورد نظر را تهیه و در صورت نیاز با شخصی خبره در زمینه ی  ترکیب رنگ ها مشورت فرمایید
  2. درب را از لولا جدا کرده و در محلی صاف و تمیز قرار دهید
  3. باید درب کاملاٌ سمباده کاری شود تا سطح کار کاملاٌ یکدست شود
  4. گردوغبار حاصل از سمباده کاری با دستمالی نمناک کاملاٌ تمیز شود
  5. رنگ با قلمو در دو تا سه مرحله به در زده شود باید در نظر داشته باشید که پس از اجرای اولین دست رنگ پس از خشک شدن کامل رنگ تصمیم برای اجرای دست دوم رنگ را بگیرید چون اگر رنگ در هر مرحله کاملاً خشک نشود پوشش آن کامل نخواهد بود
  6. پس از خشک شدن کامل رنگ کار تمام است
  7. اگر قصد اجرای دو رنگ بر روی درب را دارید اول رنگ زمینه را به تمام سطح درب زده سپس قسمت هایی که نمی خواهید با رنگ دوم رنگ آمیزی کنید با چسب های مخصوص کاغذی که در تمام رنگ فروشی ها موجود است بپوشانید
  8. دومین رنگ مورد نظر را به قسمت های مد نظر بزنید در صورت نیاز دو تا سه دست رنگ را اجرا کنید
  9. پس از خشک شدن کامل رنگ چسب ها را از درب جدا کنید

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها

 

رنگ آمیزی چوب

نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها

رنگ آمیزی درب های چوبی شاید به ظاهر آسان باشد اما اگر کاری بی نقص و درجه یک می خواهید حتماً از استادکاران در این زمینه مشورت بگیرید .

اگر درب چوبی شما خراشیده یا فرورفتگی داشته باشد حتماٌ از استادکاران کمک بگیرید چون مراحل کار با اجرای بتونه های مخصوص و در صورت نیاز به استفاده از رنگ های مخصوص چوب پیچیده تر خواهد شد .

براق بودن درب های چوبی در گذشته بسیار حائز اهمیت بود اما امروزه درب های لابی را مات رنگ آمیزی می کنند اما در مورد رنگ آمیزی درب های سرویس های بهداشتی و محیط های با رطوبت بالا رنگ های براق از مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی برخوردار خواهند بود .

 

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان در غرب تهران

 

2

رنگ سیلر و کیلر

یکی از انواع رنگ های مخصوص چوب انواع رنگ های سیلر و کیلر می باشند که کیفیت بسیار بالایی به درب داده و درب را تقریباً غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت می کنند .

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها

رنگ آمیزی درب چوبی لابی و اتاق ها اگر قصد رنگ آمیزی درب چوبی داخلی یا خارجی ساختمان خود را دارید مشورت با استادکاران در زمینه ی انتخاب برند رنگ و نوع رنگ آمیزی که می تواند با قلمو یا پیستوله باشد مطمئناٌ کمک شایانی به شما خواهد کرد .

شرکت ساختمانی لوکس ایران با سابقه ی چندین ده، و با کمک استادکاران با تجربه و دوره دیده آمادگی دارد کلیه ی کارهای نقاشی ساختمان شما را با قیمت مناسب و ضمانت اجرایی با قرار داد رسمی پزیرفته و کاری درجه یک را در زمانبندی منظم به شما تحویل دهد در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید .

قابل ذکر است بازدید از ساختمان و قیمت گذاری کار رایگان بوده و فقط کافیست با ما تماس بگیرید .